
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Індекс споживчих настроїв в липні впав, найбільших змін зазнали оцінки поточного і майбутнього особистого матеріального становища, а також очікування по безробіттю.
Згідно з даними дослідження споживчих настроїв в Україні, яке щомісяця здійснює GfK Ukraine, в липні 2018 індекс споживчих настроїв (ІСН) становив 61,8 пункту, що на 3,8 п. менше, ніж минулого місяця.
Індекс поточного становища (ІПС) зменшився на 4,7 п. і склав 60,7. Склад цього індексу змінився таким чином:
Індекс економічних очікувань (ІЕО) в червні знизився на 3,2 п. – до позначки 62,6. Динаміка складових цього індексу виглядає так:
Очікування українців з безробіття в липні покращилися: показник індексу очікуваної динаміки безробіття зменшився на 5,7 п. І склав 127,8. Майже незмінним залишився індекс інфляційних очікувань – 187,6, що на 0,6 п. вище минулого місяця. Очікування українців щодо курсу гривні протягом найближчих 3-х місяців дещо погіршилися: індекс девальваційних очікувань піднявся на 3,4 пункту ─ до значення 154,2.
«У липні індекс споживчих настроїв зменшився і повернувся на рівень квітня 2018 року. Зниження відбулося за рахунок погіршення оцінки поточного становища і очікувань майбутнього особистого доходу. Індекс споживчих настроїв повторює динаміку індексу ділових очікувань, що його вимірює Національний банк і який дещо зменшився у другому кварталі 2018 року порівняно до першого кварталу. Незважаючи на коливання, середнє значення індексу споживчих настроїв за 7 місяців 2018 року перевищує середнє значення за 7 місяців минулого року» ─ коментують аналітики GfK Ukraine.
Дослідження Nielsen: топ-20 категорій FMCG, які купують зі знижкою