Головна > Досвід > Міжнародний досвід > Гості з майбутнього: як виглядають інноваційні продуктові магазини Amazon Fresh (фотоогляд)
Гості з майбутнього: як виглядають інноваційні продуктові магазини Amazon Fresh (фотоогляд)

Гості з майбутнього: як виглядають інноваційні продуктові магазини Amazon Fresh (фотоогляд)

Перші дві торгові точки Amazon Fresh вже почали працювати в Каліфорнії. Рітейлер планує активно розвивати цей напрямок, закріплюючись в офлайн-торгівлі.

Цей матеріал доступний російською мовою

Перший продуктовий магазин Amazon Fresh відкрив двері в Вудленд-Хіллз (Каліфорнія) 27 серпня 2020 року для спеціально запрошених покупців, а вже 17 вересня – прийняв усіх бажаючих. Як повідомляє ресурс Supermarket News, в планах компанії – відкрити в найближчі місяці ще три магазини в Каліфорнії і три в Чикаго. Так, 22 жовтня було відкрито другий магазин Amazon Fresh в місті Ірвін, Каліфорнія. На черзі – магазин в каліфорнійському Нортриджі.

За словами Джеффа Хелблінга (Jeff Helbling), віце-президента мережі Amazon Fresh, це нова концепція продуктового магазину. Нещодавно збудований супермаркет Woodland Hills Amazon Fresh площею понад 3250 кв. м пропонує широкий вибір свіжих продуктів, м’яса і морепродуктів щодня з 7:00 до 22:00.

Крім того, в магазині представлений широкий вибір випічки і готових страв на винос, які щодня готуються кулінарами магазину. А також великий асортимент національних брендів і ВТМ, в тому числі бренди Amazon та її дочірньої компанії Whole Foods Market.

Піца, зроблена на замовлення, входить в число готових страв в ресторані Amazon Fresh у Вудленд-Хіллз.

У магазинах реалізований так званий безшовний шопінг: коли не має різниці чи роблять клієнти покупки в магазині або в інтернеті. Рітейлер пропонує при цьому стабільно низькі ціни для всіх покупців і безкоштовну доставку продуктів у той же день для членів Amazon Prime – платної підписної програми.

Відмітна особливість нових магазинів – спеціальні багатофункціональні “розумні” візки Dash Cart. У них вбудовані сенсорні екрани і камери, що дозволяють в повній мірі відчути переваги інноваційних торговельних точок. Так, візок дозволяє шукати необхідні товари, відстежує покупки і прискорює оформлення замовлення.

Одночасно в магазині є і звичайні візки, для тих, кому подібні нововведення поки не цікаві.

Алгоритми комп’ютерного зору і спеціальні датчики ідентифікують предмети, поміщені в візок. Клієнти входять до свого облікового запису Amazon, сканують QR-код додатка Amazon за допомогою зчитуючого пристрою на ручці візка і потім починають робити покупки. Візок видає звуковий сигнал, що означає, що штрих-код продукту був зчитаний і записаний. Поточні покупки відображаються на екрані кошика. Після закінчення покупок клієнти виходять через смугу Dash Cart для автоматичного завершення оплати. По суті, покупець входить в свій додаток Amazon, робить покупки і йде.

Крім того, нові функції віртуального помічника Amazon Alexa допомагають клієнтам керувати списками покупок і переміщатися по проходах у магазині. Відповідні пристрої Amazon Echo Show розгорнуті по всьому магазину і можуть підказати де знаходиться потрібна товарна позиція. Ще при вході в магазин покупці можуть отримати доступ до свого списку покупок Alexa через додаток Amazon або Dash Cart, що дозволяє швидко орієнтуватися і відзначати зроблені покупки.

В кінцевому підсумку, як пишуть американські ЗМІ, все разом це дозволить створити «цифровий інтегрований досвід, безпрецедентний для галузі».

Що стосується електронної комерції, доставка і самовивіз продуктів в той же день пропонуються прямо з магазину Amazon Fresh. Покупці можуть забрати свої замовлення на стійці обслуговування в магазині або на парковці в спеціально відведеному місці. Виконання замовлень здійснюється персоналом шляхом ручного відбору.

Магазин Amazon Fresh також служить майданчиком для отримання замовлень з сайту Amazon.com і безкоштовного повернення товарів «без упаковки». Тобто, покупці можуть просто принести товар на прилавок, його упакують і відправлять безкоштовно назад.

На відміну від Whole Foods, мережі висококласних супермаркетів, яку Amazon придбала в 2017 році, магазини Amazon Fresh виглядають як невеликі склади, де на дві третини менше персоналу і наполовину менше асортимент. Схоже, що нові магазини Amazon з самого початку задумувалися так, щоб під них було якомога простіше переобладнати порожні простори інших рітейлерів. Як у випадку з магазином в Ірвіні, де раніше був магазин Babies R Us.

Джерело: Supermarket News

Читайте також –

Слідами Amazon: Alibaba купує 500 гіпермаркетів Auchan і RT-Mart в Китаї

Про автора