
Фаст-фуд, гідний короля: історія успіху мережі Burger King


Один з найбільших в Україні продуктових рітейлерів починає продаж франшизи. Для відкриття франчайзингового магазину знадобиться мінімум 5,5 млн грн, термін повернення інвестицій – до трьох років.
Компанія ЕКО маркет, яка об’єднує 115 продуктових магазинів в Україні, оголосила про старт франчайзингового проекту. В цьому напрямку рітейлер вже працює з низкою партнерів, а відкриття перших торгових об’єктів по франшизі може відбутися ще до кінця поточного року.
При цьому в ЕКО маркет не уточнюють, де відкриються перші франчайзингові магазини, однак підкреслюють, що пріоритетним для компанії є Західний регіон України, в якому маркети мережі ще не представлені. Темпи розвитку франчайзингової мережі багато в чому будуть залежати від результатів роботи перших реалізованих проектів.
«Ми вважаємо, що франчайзинг є одним з найбільш привабливих бізнес-процесів, що впливають на розвиток бізнесу. Він дозволяє не тільки розширити мережу, а й збільшити прибуток компанії без істотних витрат, оскільки основні витрати, пов’язані з відкриттям нових маркетів, отриманням дозвільних документів, набором персоналу, пошуком приміщень, які відповідають вимогам франчайзера і вирішення багатьох інших організаційних питань візьмуть на себе франчайзі», – коментує рішення про запуск франшизи директор юридичного департаменту ЕКО маркет Фатіма Абітова.
За її словами, франчайзі-парнери будуть зацікавлені в максимальному збільшенні продажів і отриманні прибутку, що відрізняє їх від найманих працівників. При цьому всім потенційним партнерам по проекту компанія пропонує стандартний пакет франшизи. У нього входять:
В цілому, за словами Абітової, за рахунок партнерства з ЕКО маркет франчайзі може розраховувати на швидкий та ефективний початок бізнесу, в якому він отримує підтримку, але при цьому залишається незалежним власником готової бізнес-моделі. За рахунок професійної підтримки від франчайзера в усіх напрямках ведення бізнесу, франчайзі може зменшити ризики, пов’язані з відкриттям нового напрямку і його подальшої роботи.
Відзначимо, що ЕКО маркет – не перший великий гравець українського FMCG-рітейлу, що запускає франчайзинговий проект. У 2014 році продаж франшизи для супермаркетів в форматі «магазин біля дому» під брендом ВК Експрес почав холдинг Retail Group (мережі Велика Кишеня, Велмарт та інші). Наприкінці 2015-го про запуск франчайзингового проекту оголосила мережа Novus. А зовсім нещодавно продажі франшизи розпочав Пакко Холдинг. Лідером за кількістю франчайзингових торгових точок в продуктовому рітейлі України залишається луцька інвестгруппа Volwest Group (мережі Наш Край і SPAR).
Довідка. ЕКО Маркет – торгова мережа економних супермаркетів в Україні, представлена в 34-х містах країни. Станом на I півріччя 2018-го об’єднувала 115 магазинів загальною площею близько 100 000 кв. м. У мережі представлені продукти харчування, побутова хімія, товари першої необхідності. Також є своє виробництво – пекарні, кулінарні та м’ясні цехи, в деяких магазинах є власне кондитерське виробництво.
Читайте також –
Віктор Повніца, ЕКО маркет: Товарообіг оновлених магазинів зростає від 30 до 100%