Пакко Холдинг почав продаж франшизи “Вопак Експрес”

Пакко Холдинг почав продаж франшизи “Вопак Експрес”

21.08.2018 11:15
  557
rau

Один з найбільших операторів на ринку українського продуктового рітейлу Пакко Холдинг почав продаж франшизи “Вопак Експрес”. До кінця 2018 року компанія планує відкрити понад 10 магазинів нового формату.

У минулому році холдинг відкрив два власних магазина в Чернівцях і Коломиї, а в 2018-му – супермаркет нового формату в місті Вараш на Рівненщині. Також компанія здійснює стратегічне управління торговими мережами супермаркетів Вопак і оптових магазинів ПАККО в дев’яти областях Західної України. На початок 2018-го Пакко Холдинг передав франчайзинговий пакет для шести магазинів, які здійснюють свою торговельну діяльність під брендом Вопак.

За словами генерального директора компанії Сергія Дружука, розвиток франчайзингової мережі є одним із стратегічних векторів роботи Пакко Холдинг: «Ми працюємо на ринку продуктового рітейлу більше 22 років і маємо значний досвід франчайзера. Готові поділитися нашими успішними напрацюваннями з підприємцями, які хочуть розпочати власну справу та відкрити власні магазини «під ключ» під відомим брендом Вопак за розумні інвестиції», – зазначив Сергій Дружук.

Завдяки розвитку франчайзингу Пакко Холдинг планує масштабувати свою бізнес-модель на нових ринках і розширити присутність торгової мережі в нових регіонах країни. Зокрема, географія продажів франшизи “Вопак Експрес”, крім західних областей додатково охопить Вінницьку, Житомирську, Київську області та Київ.

Читайте також –

Сергій Дружук, ПАККО Холдинг: Криза зрівнює можливості – перемагає той, хто не здається


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Перша в історії креативна директорка компанії Swarovski Джованна Енгельберт працює над тим, щоб бренд став привабливим для...
time icon  
  56
Усі новини ринку