
Фінансова директорка Eva Лілія Воленко визнана однією з найкращих CFO України


Ефективна стратегія маркетологів складається з п’яти кроків: вивчення поведінки споживачів, вибір правильного формату та платформи, створення яскравого й детального рекламного ролика, безперервна комунікація з покупцями та постійні експерименти.
Щохвилини в Google з’являється 100 тисяч нових запитів про здоров’я. Ще два роки тому цей показник був у 10 разів меншим. До того, як шукати інформацію про конкретні ліки, люди дізнаються досвід лікування захворювання, причини, симптоми та превентивні методи. Тільки згодом вони йдуть вивчати ринок. Споживачі продовжують купувати ліки офлайн, але вибір вони роблять в мережі. Вплив інтернету на вибір покупця – майже на тому ж рівні, що і думка лікаря. Шлях до покупки рідко буває гладким і безперешкодним, тому важливо вибудувати комунікацію так, щоб не втратити споживача. На думку Олени Прочиної, менеджера по роботі з індустрією HealthCare Google, ефективна стратегія присутності у воронці продажів складається з п’яти кроків. RAU пропонує з ними ознайомитися.
Щоб краще розуміти користувачів, потрібно визначити, на якому етапі воронки вони знаходяться. Швидше за все ті, хто щось зробив на сайті бренду, вже на етапі перед покупкою. Важливо розпізнати сигнал і довести споживача до кінця воронки.
Найцікавіша для маркетологів аудиторія – з хорошим рівнем доходу, яка усвідомлено ухвалює рішення, вірить в силу бренду і складно перемикається на більш дешевий препарат – формує рішення про покупку в інтернеті і багато з них навіть роблять покупку.
Тому головне завдання для маркетологів сьогодні: довести до покупки і не втратити на «останній милі». Для цього критично необхідне розуміння нових можливостей і зміна патернів у поведінці споживачів.
Вибір платформи повинен бути продиктований не тільки етапом, на якому знаходиться користувач, але і точками дотику з ним. Інструменти Google допоможуть проаналізувати, де присутності бренду досить, а де варто посилити вплив. Правильна комбінація платформ і форматів підвищить ефективність реклами.
Важливо звертати увагу на місце розміщення, адже зокрема від нього в контекстній рекламі залежить візуальне сприйняття. Перспективний той формат, який найчастіше демонструється на якісних місцях розміщення: наприклад, YouTube і Gmail.
Жоден рекламний ролик не здатний вирішити завдання на всьому шляху до покупки. Тому важливо працювати над його змістом з урахуванням етапу, на якому знаходиться споживач. Коротке яскраве відео може спрацювати для побудови масового знання про бренд, а детальна розповідь про плюси товару – для мотивації до покупки.
Користувачі постійно шукають продукти і категорії. Незважаючи на те, що іноді попит різко підвищується або падає, інтерес майже не зникає. Діалог з покупцем повинен тривати нон-стоп, оскільки він постійно рухається по воронці зверху вниз.
Секрет ефективної комунікації зі споживачем полягає у гнучкості та постійному пошуку кращого результату. Експерименти – тестування різних форматів, платформ і креативів допоможуть ухвалити правильний набір рішень, які спрацюють саме для вас.
За матеріалами: Think with Google
Читайте також –