Спортивний Лувр: Як виглядає найбільший в Україні магазин Decathlon (фоторепортаж)

Спортивний Лувр: Як виглядає найбільший в Україні магазин Decathlon (фоторепортаж)

23.11.2019 04:40
  1052
Микола Маранчак

5000 найменувань спортивних товарів, зони віртуальної реальності, еко-орієнтованість, нові для України бренди та VR–кити, – чим може здивувати новий Decathlon в Києві на Берковецькій.

Цей текст доступний також російською мовою

Кажуть, що саме громадянин Франції П’єр де Кубертен повернув світу в кінці ХІХ століття Олімпійські ігри. І хоча вже багато десятиліть нації змагаються за титул самої спортивної народності світу, одна з них – французи – вже точно закріпилася в цьому багатоборстві хоча б тим, що слово “спорт” походить від старофранцузького desport – забава, гра. Тому вдвічі символічно, що найбільший в Україні Decathlon відкрили на Берковецькій, 6, поруч з іншим знаковим французьким рітейлером – Ашан, поблизу ТРЦ Lavina Mall.

“Раніше це була територія Ашан, тепер її розділили, – пояснив директор магазину Микола Лагутін. – Ашан, Leroy Merlin і Decathlon – торгові мережі «Асоціації сім’ї Мюльє», тому нам легше знайти спільну мову між брендами всередині компанії”. В результаті такого поділу, магазин отримав унікальні для себе два входи – один з вулиці й один – з виходом до Ашан, який примикає до коридору ТРЦ Lavina. Загальна площа торгового об’єкта склала 3000 кв. м, торгова – 2800 кв. м, що на 500 квадратів більше іншого “спортивного француза”, відкритого навесні 2019 року в Рітейл Парк Петрівка.

Для відвідувачів працює сім кас і одна точка сервісного обслуговування. Всього в магазині продається 5000 SKU, у сумі ж це – 70 000 одиниць запропонованих товару. Викладку розширила максимальна для мережі представленість товарів для бігу, фітнесу, зимових видів спорту та бодібілдингу. Серед нових видів спорту, товари яких досі не були в Decathlon в Україні – сквош, гольф, сноубордінг, хокей і хокей на траві, а на весну анонсують спорядження для гри паддл і пляжного тенісу.

Але навіть при такому обсязі викладено лише третину товарів, які представляє типовий європейський магазин Decathlon. “В Європі асортимент складається в середньому з 15 000 найменувань товарів, у нас мета – до 2021 року представляти 10 000 SKU”, – каже Микола Лагутін.

У квітні 2019 року проблему частково вирішили за допомогою запуску в Україні інтернет-магазину. Товар з нього можна замовити як самостійно, так і за допомогою віртуальної полиці, перебуваючи в офлайновій торговій точці. Однак доставку з Франції доведеться очікувати до 20 днів.

Є в новому Decathlon також українські виробники, зокрема товари для зимових видів спорту: інвентар для хокею, ковзани, лижі. Як зізналися в компанії, ціни на українські бренди в Decathlon вищі, ніж в Європі. Пов’язано це з тим, що, наприклад, лижі після виробництва на Західній України, відправляються на континентальний склад до Франції, звідти на склад в Польщі, а лише потім – знов до України. Таким чином, товар розмитнюють двічі. “Ми працюємо над тим, щоб цей ланцюжок був меншим, це дозволить значно знизити деякі ціни”, – пояснюють в Decathlon Ukraine.

Головний футбольний бренд рітейлера – Kipsta. У зв’язку з попаданням України на чемпіонат Європи-2020, йому в магазині приділили особливу увагу. А щоб залучити до відкриття побільше футбольних фанатів, анонсували появу в магазині до 15:00 знаменитого футболіста, колишнього гравця збірної України Владислава Ващука. Також в день відкриття Decathlon на Берковецькій відвідав дворазовий чемпіон НБА Станіслав Медведенко.

Всі сумки в магазині паперові або з матерії, вартість їх стартує з 7 грн. “Ми повністю відмовилися від поліетилену”, – акцентують увагу в Decathlon. І додають, що на відмові від пакетів еко-спрямованість рітейлера в Україні не закінчується. Всі 43 співробітника Decathlon на Берковецькій сортують сміття в чотирьох спеціально обладнаних по магазину точках, після чого відправляють його на переробку в Обухівський КБК, з яким укладено офіційний контракт.

Одним з головних сюрпризів магазину стала зона віртуальної реальності. Учасники програми лояльності Decathlon могли в цей день за допомогою VR-технологій безкоштовно спробувати три виду спорту прямо в магазині: зануритися у підводний світ і, правильно подолавши дистанцію, побачити на фініші “справжніх” китів, спуститися на санках, або на лижах з гір Альп. Всі віртуальні розваги ексклюзивно для магазину були розроблені українською компанією “3DTOUR”.

У планах компанії – до весни побудувати біля магазину майданчик “Play Ground” із автономним освітленням, яке буде працювати від сонячних батарей. На відкритому майданчику 7 х 20 м всі бажаючі зможуть пограти в баскетбол, футбол або бадмінтон. “Для європейських Decathlon наявність ігрової зони біля входу в магазин – стандарт, саме до нього ми й прагнемо”, – підсумовують в компанії. І обіцяють, що до весни 2020 року “Play Ground” вже запрацює.

Ще більше фотографій з нового спортивного магазину – нижче в фоторепортажі RAU.

Читайте також –

Флоран Гійє, Decathlon Ukraine: Можливо, будемо відкривати невеличкі магазини


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку