Головна > Новини > Нові проекти > Запуск інтернет-магазину Decathlon.ua і розширення виробництва в Україні: топ-менеджмент бренду розповів про плани з розвитку
Запуск інтернет-магазину Decathlon.ua і розширення виробництва в Україні: топ-менеджмент бренду розповів про плани з розвитку

Запуск інтернет-магазину Decathlon.ua і розширення виробництва в Україні: топ-менеджмент бренду розповів про плани з розвитку

Що буде представлено в першому в Україні магазині французького бренду Decathlon, коли чекати наступні торгові точки рітейлера, чому компанія виходить на український ринок саме зараз та інші плани щодо розвитку в нашій країні.

Read in English

Генеральний директор українського підрозділу Decathlon Флоран Гійє, комерційний директор Розаріо Коццоліно та директор з виробництва в Україні Жером Біанки в ході першої зустрічі з українськими журналістами розповіли про формат першого магазину, асортимент і подальші плани з розвитку.

Найбільший в світі виробник спортивних товарів Decathlon Group відкриє свій перший в Україні магазин в Рітейл Парк Петрівка навесні 2019 року. Одночасно із запуском офлайновой торгової точки почне роботу й інтернет-магазин.

«Україна – дуже цікавий для нас ринок, оскільки це найбільша країна Європи. Крім того, природа вашої країни дозволяє займатися всіма видами спорту цілий рік: у вас є гори, море, річки та рівнини. Ми плануємо надати покупцям можливість купувати товари для всіх видів спорту і будь-якого рівня підготовки: від початківців спортсменів до професіоналів», – сказав генеральний директор Decathlon Україна Флоран Гійє.

У магазині площею 2500 кв. м, будуть представлені товари 26 власних брендів для 70 видів спорту. У торговій точці будуть обладнані шоу-руми та зони тестування товарів. Персонал першого Decathlon буде складатися з 50 осіб. Як уточнює Фабіан, компанія буде проводити різні акції та події для залучення покупців. Але не буде залучати селебріті або відомих спортсменів, оскільки філософія бренду: пропонувати споживачам товари за найнижчими цінами. «Якщо ми будемо займатися спонсорством, витрачати багато на маркетинг, то ціни виростуть», – додав топ-менеджер.

«Ми будемо продавати не стільки окремі речі, скільки весь комплект спорядження для конкретних видів спорту. Наприклад, якщо брати маунтінбайк, то у нас спортсмен зможе придбати все: від велосипеда та запчастин до рюкзака, захисту і рукавичок», – зазначив комерційний директор Decathlon Україна Розаріо Коццоліно.

Переважну більшість товарів рітейлер виробляє самостійно. Власне виробництво Decathlon в Україні існує з 2012 року: це взуття, рукавички, ключки для хокею, бігові лижі та багато іншого.

«Так що в Україні ми присутні вже більше п’яти років. Це наша стратегія: завжди контролювати процес виробництва та якість товарів», – підкреслив директор по виробництву Decathlon Україна Жером Біанки. За його словами, товари, вироблені в Україні, експортуються по всьому світу, де працюють магазини Decathlon.

«Україна дуже приваблива країна для нас з точки зору виробництва, – пояснив Жером. – Тут багато освічених і кваліфікованих співробітників, є розвинена промислова база, легко знайти партнерів для виробництва практично будь-яких товарів. Не варто забувати і про вдале географічне розташування: з України легко доставити товар в будь-яку точку Європи, в той час як доставка з Азії займе декілька тижнів».

За словами Флорана, компанія не мала ніяких проблем з виходом на український ринок. «Вихід саме зараз пов’язаний з коригуванням стратегії групи: ми вирішили активізувати розвиток і виходити на нові ринки. Буквально за два роки зросли з 20 до 46 країн», – розповів генеральний директор українського підрозділу Decathlon. Крім магазину в Україні, в найближчі 12 місяців роздрібні точки компанії з’являться також в Японії, Греції, Хорватії, Казахстані та деяких інших країнах.

Поки компанія не має наміру відкривати нові магазини в Україні. Рішення про подальший розвиток буде прийнято після вивчення результатів роботи першої точки. За словами топ-менеджерів, оптимальна площа для магазинів Decathlon становить 3000-4000 кв. м

Довідка. Decathlon Group – спортивний підрозділ французької компанії «Асоціація сім’ї Мюлье», куди входить також мультиформатна мережа продуктових магазинів Auchan, будівельних гіпермаркетів Leroy Merlin і будівельно-девелоперська компанія CEETRUS. На даний момент у бренда Decathlon 1420 магазинів в 46 країнах світу.

Читайте також –

Конкурент для Спортмастер: Auchan виводить в Україну мережу Decathlon

Про автора
Иван Зайцев

Editor-in-chief Ukrainian Retail Association

Всі статті від автора
Дарья Златьева

Журналист

Всі статті від автора