
Ролики тижня: Maudau, MasterZoo, Суспільне Новини, Cher’17, ДТЕК та Даша Астаф’єва


Додавання точок торгової мережі на карти допоможе увійти в «низький» сезон без втрат, а також розширити клієнтську базу та побудувати лояльні відносини з покупцями.
Святкові тижні – пік продажів для рітейлерів. «Високий» сезон провокує вибухове зростання попиту, полиці магазинів стрімко порожніють. Покупці готові стояти в чергах, аби купити товар в подарунок, скупитися про запас, забрати зі знижкою.
Однак за цим неминуче слідує спад: свята закінчуються, і напередодні літніх відпусток рітейлери очікують зниження купівельної активності, а разом з тим – і продажів.
Фахівці компанії RocketData.io радять, як підготуватися до «низького» сезону, і не втратити клієнта, та на що представникам торгових мереж варто звернути особливу увагу, щоб уникнути зниження прибутку і залежності від знижок.
Зараз, перед літнім затишшям, саме час для потужного ривка вперед. Саме в цей період є величезні шанси збільшити базу лояльних покупців, які забезпечать підтримку до наступного святкового сезону.
Багато представників торгових мереж надто розраховують на контекстну рекламу та зловживають знижками, не зважаючи на очевидне: щоб клієнти гарантовано знаходили точки продажів в інтернеті, а власники бізнесу отримували бажані ліди та зростання прибутку, недостатньо тільки SEO або реклами.
Присутність на картах, в навігаторах, геодовідниках та інших релевантних майданчиках дає незаперечну перевагу, дозволяючи обходити конкурентів по локальним запитам, і приводити клієнтів прямо «з Google».
Уявіть ситуацію: по дорозі на дачу на початку сезону клієнт згадав, що забув купити необхідні саджанці або інвентар для ділянки. У навігаторі або смартфоні вводить «магазин садової техніки» і чекає появи релевантних результатів. Пристрій покаже торгові точки в радіусі п’яти кілометрів. Є магазин і ближче. Однак власник бізнесу не подбав про те, щоб позначити точку на картах. Тим самим «відправив» потенційного покупця до більш клієнтоорієнтованого продавця.
Глобальна проблема представників рітейлу – їх складно знайти на картах. Це стає однією з головних причин втрати лояльності та звернення до конкурентам.
В результаті те, наскільки швидко користувачі знаходять бажану локацію і знаходять її в принципі (а також достовірність поданих контактних даних та режим роботи) може надати величезний вплив на успіх бізнесу в цілому.
У нинішній ситуації представникам торгових мереж куди важливіше не вивіска з покажчиком або рекламний щит на вулиці міста, а відмітка на картах. Для цього необхідно додати інформацію про магазин (і всі філії) в Google та інші схожі сервіси, підтримувати її актуальність, захищати від несанкціонованих змін.
“Google Мій бізнес” – безкоштовний сервіс для управління даними про компанії на картах, у пошуку й інших каналах Google. Інструмент ідеально підходить для тих, у кого є офлайн-точки продажів. Щоб забезпечити ефективну онлайн-присутність торгової мережі, необхідно додати всі локації (філії) на карти.
Заповніть картку локації максимально розгорнуто: контактна інформація, яку хочете показати клієнтам, режим роботи, посилання на сайт, атрибути (наприклад, способи оплати). Саме ці параметри будуть впливати на покази користувачам під час пошуку. При невірному налаштуванні вони знизять релевантність, що погіршить подальшу видачу картки.
Додайте фотографії: наприклад, фото товарів або фасаду будівлі, щоб простіше було знайти. За статистикою Google, профілі з фотографіями отримують на 42% більше запитів «побудувати маршрут» і на 35% більше переходів на сайт.
По-перше, вартість розміщення на карті не пов’язана безпосередньо з кількістю відвідувачів, яких вона генерує. Клієнт обійдеться дешевше (не потрібно платити окремо за кожен лід), ніж якщо “приводити” його з локального пошуку.
По-друге, можливість оперативного інформування користувачів про акції, списки нових товарів, події. А також про зміни в режимі роботи, контактах та інше. По-третє, можна швидко реагувати на відгуки, покращуючи свій сервіс за допомогою зворотного зв’язку від клієнтів, і зміцнювати репутацію завдяки відвідувачам рейтингу. І, нарешті, по-четверте, використання аналітики (кількість переглядів даних про компанії, побудованих маршрутів, переходів на сайт і т. д.).
Позначивши свою компанію на карті, рітейлер отримує набір ефективних інструментів для просування, можливість розширювати клієнтську базу, обійти конкурентів (тих, хто не потрапив в карткову видачу) і, як наслідок, збільшити конверсію.
А правильно обрана категорія, розгорнуті актуальні дані, додані фото, численні відгуки клієнтів і рейтинг безпосередньо будуть впливати на ранжування картки локації (то, наскільки вона «вище» конкурентів у видачі).
Турбота про клієнта та його лояльність – це не тільки sms з поздоровленнями в свята, акції та спеціальні пропозиції. Це, перш за все, зручність покупця та можливість запропонувати йому саме те, що він очікує знайти в конкретний момент.
Читайте також –
Машина продажів: топ-5 трендів Instagram, які потрібно знати в 2019 році