АТБ у центрі міста: рітейлер відкриє магазин у столичному ТЦ Метроград
Найбільша мережа магазинів АТБ в Україні стане якірним орендарем підземного торгового центру Метроград, розташованого в самому центрі Києва.
Про це RAU повідомила консалтингова компанія Retail & Development Advisor, яка виступила брокером під час підписання договору оренди приміщення під новий магазин АТБ. Його загальна площа становитиме майже 1400 кв. м, а площа торгового залу – понад 730 кв. м.
За інформацією прес-служби АТБ, магазин буде реалізований у «чорній» концепції, з впровадженням більшості клієнтських сервісів, які вже були апробовані у мережі. У його асортименті буде включатми понад 4000 SKU.
Зазначимо, що станом на 20 жовтня 2021 року торговельна мережа АТБ налічувала 1275 магазинів у 334 населених пунктах України. З початку року компанія відкрила 79 нових маркетів, ще 30 поновили роботу після реконструкції. У планах рітейлера довести кількість відкритих торгових точок до 120 до кінця поточного року.
За попередніми даними, початок роботи магазину у ТВК Метроград заплановано на грудень поточного року. Новий АТБ розміститься у колишньому «Кварталі фонтанів» торгового центру. Потрапити до нього можна буде з вулиці Басейної (4 входи) та з боку Центрального кварталу ТЦ. Як розповіла директор RDA Таїсія Литовченко, серед переваг цієї локації – розташування в центральній частині міста, вдала конфігурація приміщення та високий прогнозований трафік.
«ТВК Метроград – це історичне місце з уже сформованим пулом орендарів та високим трафіком. Відкриття продуктового оператора – логічний крок розвитку комплексу. Враховуючи дефіцит підходящих локацій та попит на продуктових операторів, що існує в центрі міста, співпраця мережі АТБ з торговим центром Метроград буде взаємовигідною як з точки зору фінансових результатів, так і з точки зору задоволення потреб клієнтів компаній», – впевнена Таїсія Литовченко.
У свою чергу, у ТВК Метроград нагадують, що у 2015-16 роках компанія успішно провела перший етап реконцепції торговельного центру, зробивши основний акцент на українського виробника. У ході цього проекту до ТЦ було залучено найбільш якісних та перспективних операторів одягу, аксесуарів, шкіргалантереї, а також сувенірної продукції. Пізніше на території ТЦ також було реалізовано проект побудови нового фуд-корту.
«Третій етап реконцепції, що торкнувся Центрального кварталу та «Кварталу фонтанів», розпочався 2020 року. Ми провели аналіз запитів наших відвідувачів та побачили гостру необхідність у продуктовому маркеті, після чого вирішили рухатися у напрямку пошуку партнера у цьому сегменті. Підсумком нашої копіткої роботи стало залучення до ТЦ лідера українського ринку продуктового рітейлу – мережі супермаркетів АТБ», – каже генеральний директор Української інноваційно-фінансової компанії (керівниця столичного ТВК Метроград) Ірина Кобзар.
За її словами, спад економіки, спричинений негативним впливом пандемії коронавірусу, дуже вдарив по сфері торгівлі. Щоб нівелювати негативний вплив COVID-19, у ТЦ постаралися створити найсприятливіші умови для орендарів, проте частина рітейлерів все одно вирішила призупинити свій бізнес. На даний момент вакантність у ТЦ становить 8%, проте з кожним місяцем ця цифра зменшується.
У той же час керуюча компанія продовжує працювати над удосконаленням tenant-mix торговельного центру і готова запропонувати хороші умови співпраці операторам дитячих товарів, іграшок, товарів для рукоділля. У планах ТЦ також залучити найсильнішого гравця ринку зоотоварів.
Довідка. АТБ-маркет – найбільша мережа магазинів України, заснована у 1993 році. Станом на 20 жовтня 2021 року налічувала 1275 торгових точок у різних регіонах країни. Товарообіг мережі АТБ у 2020 році становив 149,8 млрд грн, що на 18,2% більше, ніж роком раніше. Входить до структури корпорації АТБ – одного з найбільших бізнес-об’єднань України. На підприємствах корпорації працює понад 70 000 співробітників.
ТВК Метроград – підземний торговий комплекс, розташований у центрі Києва між станцією метро Площа Льва Толстого та Бессарабським ринком. Один із перших професійних ТЦ у столиці, який розпочав роботу ще у 2001 році. Загальна площа комплексу перевищує 17 000 кв. м, а торговельна – 10 500 кв. м. Відвідуваність ТЦ коливається близько 40 000-50 000 осіб на день.
Retail & Development Advisor – українська консалтингова компанія, що надає повний комплекс послуг у сфері торгової, офісної та логістичної нерухомості. Заснована у 2013 році. Компанія пропонує такі послуги: розробка архітектурної концепції, брокеридж у торговій, офісній та логістичній нерухомості, property management, аутсорсинг відділу розвитку. Має досвід успішної співпраці з міжнародними та вітчизняними операторами: Yves Rocher, Metro, New Yorker, LC Waikiki, Adidas, JYSK, Colin, Vodafone, Terranova, Crocs, Miniso, EVA, Алло, Коло, Rozetka, Укрзолото, Золотий Вік, PROSTOR, Conte, Люксоптика, Eldorado, Intertop.
Читайте також –
Три мушкетери: найважливіші факти кар’єри та бізнес-шляху власників корпорації АТБ