Ашан відкрив інноваційну точку продажів Pick Up Point в Києві на Позняках (+фото)
Мережа Ашан відкрила у Києві магазин формату Pick Up Point на території житлового комплексу RiverStone за адресою вул. Трускавецька 8.
Цей текст доступний також російською мовою
Як повідомляє рітейлер, в точці продажу ultra-proximity площею 90 кв. м представлено понад 1500 товарів. В асортименті можна знайти як традиційні продукти – м’ясо, овочі, фрукти, молочні вироби, ковбаси та сири, так і свіжу випічку, хот-доги, безглютенову та біо-продукцію, а також розширену лінійку товарів ready to cook. Крім того, новий Pick Up Point від Ашан пропонує товари власного імпорту, косметичні засоби власної торгової марки Cosmia і дитячу продукцію.
Покупців обслуговує одна каса самообслуговування, а також звичайна каса.
Торговельна точка відкрита в концепті residence, розробленому компанією Ашан спеціально для ЖК. Серед додаткових сервісів нового Pick Up Point:
- доставка до квартири через сервіс Glovo;
- pick up зона, в якій клієнт зможе замовляти товар онлайн, а потім швидко забирати його безпосередньо у своєму домі;
- зона для кава-брейку – можливість випити чашку запашної кави, скуштувати хот-дог або ж зарядити смартфон;
- поштомат Meest Express для отримання поштових відправлень;
- гнучкість та ротація асортименту – можливість швидко адаптувати асортимент під потреби клієнтів, адже логістика здійснюється напряму з гіпермаркету Ашан, що розташований поруч.
Pick Up Point – це найменший формат мережі площею 50-100 кв. м та з асортиментом 600-2000 найменувань. Задача формату – залучення нових клієнтів, поширення та підвищення впізнаваності бренду Ашан – розповсюдження програми лояльності, інформування про послуги та переваги компанії.
Перший Ашан Pick Up Point у концепті street відкрився в січні 2020 року на відстані 250 метрів від станції метро Почайна в Києві. Другий – у концепті residence – розпочав роботу в червні минулого року в столичному ЖК Комформ Таун. Всього зараз працює сім торгових точок формату Pick Up Point, розташованих у Києві.
Довідка. Ашан – міжнародна мультиформатна компанія-рітейлер, яка була заснована у 1961 році у Франції. В Україні перший магазин було відкрито у 2008 році, а зараз мережа представлена у 9-ти містах та налічує 31 магазин, в тому числі гіпермаркети, супермаркети, магазини біля дому і точки pick up point. Також компанія розвиває електронну комерцію на території всієї країни.
Читайте також –
Катерина Черних, Ашан Україна: Як змінилася поведінка клієнтів і які тренди у фуд-рітейлі