Головна > Новини > Новини компаній > АШАН буде використовувати для розвитку інтернет-продажів фулфілмент від Нова пошта
АШАН буде використовувати для розвитку інтернет-продажів фулфілмент від Нова пошта

АШАН буде використовувати для розвитку інтернет-продажів фулфілмент від Нова пошта

Компанії НП Логістик групи Нова пошта та АШАН Україна Гіпермаркет підписали угоду, згідно з якою НП Логістик надаватиме потужній торговельній мережі послуги фулфілменту.

Як повідомила RAU прес-служба Нова пошта, АШАН буде використовувати фулфілмент Нова пошта для розвитку електронного каналу комерції непродовольчої групи товарів. До цих послуг входять, зокрема, розвантаження товарів, їх зберігання, відбір і формування замовлень (комплектація та пакування), а також оформлення супровідної документації, відвантаження та інформаційний супровід.

Специфіка послуги фулфілменту полягає в тому, що після того, як товар надходить на склад або забирається зі складу клієнта, він може зберігатися у фулфілмент-центрі протягом необхідного замовнику часу до того, як надійде заявка на комплектацію замовлень та передачу їх на доставку. Перевага НП Логістик полягає в інтеграції з оператором експрес-доставки Нова пошта, відділення якої працює на території фулфілмент-центру. Крім того, доставлений товар можна оплатити у відділенні Нова пошта. Під час тендеру НП Логістик виявився найкращим за такими критеріями, як досвід у реалізації подібних проектів, необхідна інфраструктура, адаптивна ІТ-система та вартість послуг.

«Амбітні плани обох компаній стосовно потужного розвитку напрямку e-commerce збігаються в цьому проекті співпраці, адже саме динаміка розвитку інтернет-торгівлі – один з ключових факторів і драйверів розвитку ринку фулфілменту, – коментує угоду директор НП Логістик Андрій Нестеренко. – Аутсорсинг послуг фулфілменту дозволяє знизити витрати учасникам ринку e-commerce за рахунок автоматизації процесів фулфілмент-центру та ІТ-інтеграції маркетплейсів, інтернет-магазинів зі складською системою НП Логістик, яка, в свою чергу, інтегрована із системами доставки Нова пошта».

За словами Нестеренко, використання в фулфілмент-центрі об’єднаних між клієнтами людських ресурсів дозволяє суттєво знизити собівартість обробки одного замовлення за рахунок високого рівня продуктивності праці. При цьому клієнти НП Логістик можуть інвестувати в маркетинг і розвиток своїх інтернет-майданчиків з продажу, тоді як НП Логістик інвестує в логістику: складське обладнання та ІТ-технології.

Нагадаємо, АШАН працює в Україні з 2008 року та налічує 22 магазини у 9 містах, а також електронну комерцію у Києві та регіоні. Мета компанії – запуск продажу товарів непродовольчої групи через веб-сайт auchan.ua, а також продовження розвитку продажу товарів продовольчої групи через партнерський веб-сайт zakaz.ua. Продаж непродовольчих товарів здійснюватиметься у два етапи: через пункти самовивозу, що з’являться у всіх магазинах АШАН, а згодом за допомогою доставки до дому.

Довідка. НП Логістик – компанія, що входить до складу групи Нова пошта і спеціалізується на складських послугах і фулфілменті. Надає послуги прийому, зберігання, комплектації та пакування, а також доставки товару кінцевому покупцеві. В управлінні компанії два фулфілмент-центри загальною площею понад 27 000 кв. м, а серед клієнтів – Rozetka.ua, Алло, Гарна Мама, автозаправки КЛО, магазини Фокстрот і Lifecell, компанії British American Tobacco тощо.

Читайте також –

Вікторія Луценко, АШАН Україна: Починаємо відкривати супермаркети. Перший – в Дніпрі

Про автора