Як доповнена реальність змінює рітейл: аналітика, метрики і кейси
Сучасного покупця потрібно дивувати, розважати і утримувати в додатку або на сайті якомога довше. Технологія доповненої реальності допомагає вирішувати ці завдання. Компанія Phygitalism провела масштабне дослідження, в якому вивчила те, як розвивається ринок AR, і як бізнес застосовує технологію для формування унікального клієнтського досвіду.
Доповнена реальність, як інструмент продажів і залучення, все частіше використовується світовими брендами для просування, підвищення обізнаності та збільшення конверсії. Такі компанії як Coca-Cola, Pepsi, Apple, Burger King і LEGO впроваджують AR в свої комунікаційні та маркетингові стратегії, а мобільний додаток з приміркою меблів від IKEA вже став світовим прикладом успішного застосування AR для продажів.
Портал New Retail в своєму матеріалі поділився витримками з останнього збірника-дослідження від компанії Phygitalism, в якому зібрана вся інформація про технології доповненої реальності і методах її застосування в компаніях.
Ринок доповненої реальності
Доповнена реальність стає популярнішою завдяки своїй доступності – майже всі сучасні телефони мають в собі функцію AR, і в 2021 році прогнозується, що кількість мобільних користувачів AR досягне 811 мільйонів. Для бізнесу і рітейлерів це означає, що вже зараз при впровадженні AR в свою практику можна досягти великого охоплення.
З розвитком технології змінюються і переваги цільових аудиторій: 78% споживачів вважають за краще подивитися AR-контент, а не відеоролик.
У купівельній поведінці теж відбуваються зміни. 76% споживачів купували б більше, якби була доступна функція AR-перегляду товару.
Застосування доповненої реальності
Більшість кейсів застосування доповненої реальності відрізняються один від одного механікою і обраною платформою. Механіка – це спосіб показу контенту, а платформа – це те, на базі чого буде розташований контент:
Кожен AR-проект унікальний своєю ідеєю, обраною платформою і механікою, але навіть у випадках збігу механіки і платформи реалізація відрізняється. Важливу роль відіграє концепція і цілі проекту, і для створення кращого і ефективного вирішення потрібно знати, які проекти успішні на ринку, і що їх відрізняє від провальних. Наведемо кілька прикладів з дослідження.
Home Depot
У мобільному додатку від Home Depot вже сім років впроваджується функція доповненої реальності для перегляду меблів. Завдяки механіці розміщення об’єкту на площину, покупці можуть подивитися товар перед покупкою у себе вдома і придбати вподобані меблі з програми.
Що цікаво в кейсі:
- конверсія з відвідувача в покупця в 2-3 рази вища у тих, хто дивився меблі в AR, що говорить про ефективність AR, як інструменту продажів;
- в мобільному додатку можна завжди додавати нові предмети меблів для перегляду при збільшенні асортименту, тобто цей інструмент продажів можна використовувати постійно і вдосконалювати.
Подібне рішення використовували Houzz, які завдяки інтеграції AR в мобільний додаток, змогли досягти підвищення продажів в додатку до 11 разів.
Tommy Jeans
Бренд Tommy Jeans для показу нової колекції бренду використовував AR-портал на базі социальної мережі Snapchat. Щоб подивитися одяг, користувачі входять у віртуальну кімнату, де їм пропонується купити нові джинси.
Що цікавого в кейсі:
- увага користувача утримувалася протягом всього досвіду із середнім часом взаємодії 26-ти секунд;
- завдяки AR рекламні кампанії з посиланням на маску запам’яталися на 20% краще стандартних реклам.
Samsung
Доповнена реальність в браузері дуже зручна для презентації товарів для великого числа користувачів. Бренд Samsung використовував механіку розміщення предметів на площині і показав нові товари бренду в доповненій реальності в рамках онлайн-презентації #LifeUnstoppable.
Що цікавого в цьому кейсі:
- залученість на презентації продукції зросла на 293% в порівнянні з презентаціями попереднього року;
- середній час перегляду і взаємодії з контентом 2 хвилини 43 секунди, що говорить про високу ефективність AR, як інструменту презентації та показу товарів;
- подібне рішення можна використовувати і далі після презентації для підвищення продажів.
Доповнена реальність служить інструментом продажів, візуалізації і залучення споживачів у взаємодії з брендом. У зв’язку з цим передові бренди найчастіше використовують AR для PR-просування.
Panera Bread
Panera Bread для просування свого фірмового блюда використовує доповнену реальність в соціальних мережах Snapchat, де бренд показує харчову цінність продукту і підвищує обізнаність про бренд.
Що цікавого в кейсі:
- Велике охоплення UGC: більше 47 тисяч користувачів поділилися досвідом в соціальних мережах;
- Загальне охоплення користувачів досяг 9,3 млн чоловік;
- Підвищення привабливості кафе-пекарні і їх фірмових страв.
Висновок
Доповнена реальність все частіше впроваджується в якості інструментів маркетингового і комунікаційного просування брендів, і вже зараз вона дозволяє підвищити продажі, збільшити конверсію відвідувачів у покупців і збільшити поінформованість про бренд.
Більш того, розвиток технологій сприяє інтеграції AR з технологіями машинного навчання і штучного інтелекту, що призводить до поліпшення досвіду взаємодії з доповненою реальністю і появи розумного пошуку.
Читайте також –
Вісім кроків в майбутнє: як створити ідеальний магазин – рекомендації Sensormatic