Дослідження Adobe: топ-5 тенденцій, завдяки яким голосові помічники задають тон рітейлу

Дослідження Adobe: топ-5 тенденцій, завдяки яким голосові помічники задають тон рітейлу

03.06.2020 07:45
  134
Микола Маранчак

Тренд на голосову комерцію лише зароджується, але споживачі вже готові купляти через голосові помічники. Adobe дослідив: що саме користувачі готові таким чином купляти.

Цей текст доступний також російською мовою

Нове опитування американських споживачів щодо голосових помічників, проведене Adobe Digital Insights (ADI), показало, що голосові оголошення завойовують все більше довіри, голосова комерція росте, і якщо хтось збирається поговорити зі своїм гаджетом, вони б хотіли, щоб він говорив голосом якоїсь знаменитості. У блозі інтернет-агенства UaMaster зібрали основні тези опитування. RAU публікує адаптовану версію матеріалу.

1. Голосові оголошення є надійною альтернативою іншим форматам: все більше споживачів довіряють голосовій рекламі

В опитуванні ADI 43% респондентів заявили, що вони вважають голосові оголошення менш нав’язливими у порівнянні з телебаченням, друкованими виданнями, онлайн і соціальними мережами. 42% опитаних вважають голосові оголошення привабливішими.

Це досить позитивна новина, тому що згідно з даними Juniper Research, наприкінці 2018 року було введено в експлуатацію 2,5 мільярда голосових помічників і очікується, що до 2023 року це число збільшиться більш ніж в три рази.

«Голосові оголошення здатні резонувати з клієнтом більш емоційно і особисто, — говорить Колін Морріс, директор Adobe Analytics. — Контроль за рекламою передається в руки споживача. Це робить контент актуальним і привабливим, підвищуючи якість обслуговування клієнтів».

Також слід зазначити, що 39% респондентів, які нещодавно чули голосове оголошення, купили рекламований товар. Крім того, 35% опитаних не пропускають голосові оголошення.

2. Голосові покупки, хоча тренд лише зароджується, демонструють потенціал

Користувачі, які вже звертались до голосового помічника, ймовірно, вже просили його програвати певну музику, повідомляти прогноз погоди або шукати інформацію.

«Зручність є вищим пріоритетом для сучасних клієнтів, а голосові помічники роблять проведення досліджень і здійснення покупок ефективнішим і вільнішим, — говорить Колін Морріс. — Замість того, щоб натискати кнопки на комп’ютері або мобільному пристрої, достатньо просто вступити в розмову, щоб ініціювати першу або повторну покупку».

20% користувачів голосових асистентів повідомили, що вони вже купували товар за допомогою голосу, а 15% замовляють регулярно. Крім того, 61% сказали, що вони будуть використовувати голос, щоб купувати «прості» предмети домашнього вжитку.

Користуючись голосовим помічником, споживачам було б зручніше купувати продукти харчування (31%), миючі засоби (29%), розваги (24%), одяг (24%) і замовляти доставку їжі додому (24%).

Розширені функціональні можливості голосових помічників в майбутньому допоможуть підвищити їх популярність серед споживачів, при цьому 44% споживачів вважають, що вони здійснять нову або додаткову покупку, якщо буде надана така можливість.

«Якщо бренди почнуть використовувати голосового помічника для інтерактивного спілкування з користувачем, вони можуть створити такий досвід, якого раніше не було у споживачів», — вважає Морріс.

Голосові операції, пов’язані з покупками, охоплюють пошук товару (40%), створення списків покупок (30%), порівняння цін (25%) і перевірку статусу замовлення (19%).

3. Голосова активність тільки починається

Хоча 72% власників розумних динаміків використовують свій пристрій щодня, вони не переходять відразу до покупок — головними запитами є:

  • музика (72%)
  • погода (59%)
  • загальні теми (55%).

За останні 10 місяців нові варіанти використання голосових помічників, такі як ігри, фінанси та доставка їжі, не набули значного зростання, але ті, хто дійсно використовує ці можливості, дуже активні. З тих, хто перевіряє й управляє своїми фінансами, 52% роблять це щодня. Тим часом, 40% використовують голосові динаміки для замовлення доставки їжі.

«Відставання в рості покупок і комерції за допомогою голосових помічників може бути пов’язано з тим, що ще не з’явилася достатня кількість голосових додатків, — каже Морріс. — Попит є, тож тепер це просто перегони, щоб побачити, який бренд першим використає цю можливість».

4. Голосове управління для різних продуктів

Споживачі вважають, що голосові можливості є важливим фактором при покупці. Досягнення в технології розпізнавання голосу стимулюють попит на різні продукти. 31% сказали, що вони шукають голосову технологію, включену в продукти при покупці автомобілів (31%), музичних колонок (30%), електроніки загального призначення (26%) і телевізорів (25%).

Більш того, людям дійсно подобаються їхні голосові помічники. 28% кажуть, що голосовий помічник на смартфонах став незамінною функцією, причому 44% використовують його щодня.

Найчастіше їх використовують для пошуку в інтернеті (50%), за яким слідують вказівки маршруту (45%), прогноз погоди (39%), складання текстових повідомлень або здійснення дзвінка (38%).

5. Голоси знаменитостей з’являються по популярному запиту

Голос за умовчанням для голосових помічників вже давно жіночий, але тепер різні бренди розширили свої пропозиції, щоб включити чоловічі та жіночі голоси з різними акцентами. Крім того, майже третина респондентів (32%) заявили, що їм сподобається можливість вибору голосу знаменитості. Серед бажаних Дуейн «Скеля» Джонсон згадується частіше (47%), за ним слідують Уїлл Сміт (43%) і Арнольд Шварценеггер (35%). Опра Уінфрі потрапила в список з 30%.

Джерело: UaMaster

Читайте також

Топ-20 факторів, які будуть впливати на онлайн-торгівлю в 2020 році


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку