
Фаст-фуд, гідний короля: історія успіху мережі Burger King


Яким був товарообіг e-commerce в Україні в 2019 році, які товари українці купували найчастіше і які тренди спостерігалися на ринку онлайн-продажів.
Цей матеріал доступний російською мовою
Аналітики компанії Admitad проаналізували дані про більш ніж 178 млн онлайн-замовлень і цільових дій в 8 регіонах світу, в тому числі – в Україні. Фахівці компанії дослідили ринок в дев’яти сегментах – від електроніки до онлайн-сервісів і фінансових продуктів.
За підрахунками Admitad, оборот українського ринку e-commerce в 2019 році склав $2,9 млрд, з яких $394 млн припали на продаж одягу та взуття. При цьому аналітики відзначають, що українці віддають перевагу купівлі їжі та одягу в інтернеті через мобільні пристрої. Більше третини, а саме 38% продажів, здійснених в інтернеті в сегментах ринку «гіпермаркети» і «одяг», припадають на mobile.
Згідно з даними Admitad, в 2019 році в Україні 42% онлайн-продажів за моделлю CPA було залучено через кешбек-сервіси. В лідируючих сегментах – «гіпермаркети» і «одяг» – українці також частіше здійснювали покупки завдяки кешбеку.
«Трендами 2019 року можна назвати мобільний трафік і крос-девайс. Користувач завжди в динаміці, він переміщається не тільки по місту, але й між пристроями. З постійної мобільності випливає й інший тренд – месенджери. У 2019 році телеграм-канали впевнено витісняли агрегатори купонів», – коментує результати аналізу менеджер Admitad по Україні Олександр Кривошеєв.
В компанії також відзначають, що серед інших каналів трафіку випереджаюче зростання демонструють нові медіа – особисті блоги, канали в месенджерах, групи в соціальних мережах, YouTube-блоги. За інформацією Admitad, в 2019 році оборот рекламодавців через ці канали перевищив $264,5 млн – на 52% більше, ніж роком раніше.
«На тлі новин про обмеження трекінгу за допомогою cookie-файлів з боку розробників всіх найбільших браузерів рекламодавці все частіше обирають альтернативні канали для просування власних брендів, товарів і сервісів. Ми очікуємо, що в 2020 році частка нових видів трафіку в загальному обороті CPA збільшиться», – прогнозують в Admitad.
Читайте також –
Спецпроект «Е-commerce UA»: Як за рік змінилися показники ключових інтернет-магазинів України