Головна > Досвід > Маркетинг > 8 ключових маркетингових трендів в e-commerce в 2018 році
8 ключових маркетингових трендів в e-commerce в 2018 році

8 ключових маркетингових трендів в e-commerce в 2018 році

Лідер в області маркетингових технологій і послуг в сфері торгівлі компанія Criteo S.A. назвала ключові маркетингові тренди 2018 року в індустрії e-commerce.

Ринок електронної комерції стрімко розвивається: головним активом рітейлерів і брендів стає інформація про клієнтів та їх дії в онлайн і оффлайн. Ці дані допомагають краще зрозуміти мотивацію сучасних омніканальних покупців і успішніше з ними взаємодіяти. Досвід прямого співробітництва з тисячами рекламодавців дозволяє компанії Criteo відчувати тенденції ринку.

Отже, які вісім маркетингових трендів в індустрії e-commerce в 2018 році стануть ключовими, і будуть значною мірою визначати механіку онлайн-рітейлу?

Голосовой шопінг

Контекстна аудіореклама зможе пропонувати персоналізований контент і давати рекомендації. Люди будуть активніше купувати за допомогою смарт-динаміків (наприклад, Google Home або Amazon Echo) – і в наступні два роки ці технології будуть користуватися великою популярністю. Також смарт-динаміки зможуть радити релевантні сервіси та продукти, завдяки достатку інформації про покупців та їх вподобання.

Соціальна комерція

Якщо уважно подивитися на зміст постів в Facebook, стає зрозуміло, що соціальні мережі поступово стають платформою для онлайн-комерції.

Проаналізувавши цю тенденцію, Facebook представив Facebook Marketplace – майданчик оголошень від приватних осіб, створений всередині соцмережі. Вона була успішно запущена в США, Великобританії та Австралії, а нещодавно географія покриття розширилася: тепер сервіс представлено ще на 17 європейський ринках.

Не стоїть на місці і Amazon, запускаючи Amazon Spark: як Instagram або Pintrest, Spark демонструє зображення продукту і дозволяє миттєво оформити замовлення. Заковика в тому, що соціальні мережі оберігають персональні дані, тому рітейлерам і брендам потрібно знайти інші способи налагодження взаємин з клієнтами і отримання інформації про їх вподобання.

Інтеграція офлайн і онлайн продажів

Яскравий тому приклад – Amazon, який в серпні уклав угоду з придбання мережі супермаркетів Whole Foods. Таким чином, Amazon отримає доступ до офлайн-покупців і в майбутньому рітейлер зможе краще розуміти купівельні звички і збільшити суму середнього чека.

e-commerce

Інші рітейлери теж будуть шукати можливості для співпраці з офлайн-майданчиками для отримання доступу до їх внутрішніх CRM-баз, щоб згодом запропонувати більш релевантні і персоналізовані рекламні кампанії в онлайні. Крім цього, великі рітейлери продовжать винаходити більш зручні способи самовивозу онлайн-замовлень – наприклад, з парковки торгових центрів або з шафок для зберігання речей. В цілому, фокус буде взято на залучення офлайн-покупців в онлайн-простір.

Обмін інформацією

Такі технологічні гіганти, як Facebook і Amazon, ретельно ​​оберігають призначені для користувача дані своїх клієнтів, відмовляючись від інформаційного партнерства з іншими гравцями ринку. Тож не дивно, що з такими обсягами лояльної аудиторії вони не бачать сенсу в інформаційному обміні. Однак менш великі гравці, навпаки, прагнуть до взаємовигідного партнерства. Щоб повернути конкурентну перевагу, рітейлери і бренди продовжать ділитися один з одним інформацією про своїх покупців. 72% керівників відділу маркетингу вважають, що інформаційне партнерство дозволить збільшити дохід, прибуток компанії і задоволеність клієнтів.

Модернізована презентація продукту

Відділи реклами будуть шукати нові способи презентувати продукт, в тому числі за допомогою опису продукту і його зображення. Контекстні продуктові фото, великі плани з високою роздільною здатністю, зображення 360 градусів та інші інструменти стануть необхідними для того щоб надати онлайн-користувачеві найкращий купівельний досвід.

Закон про захист персональних даних

Регулюючий акт Євросоюзу «Загальні положення про захист даних» (General Data Protection Regulation, GDPR) набуде чинності 25 травня 2018 року і кардинально змінить способи збору і використання персональних даних.

В першу чергу це вплине на компанії, які прагнуть взаємодіяти з європейськими покупцями і аналізувати їх поведінку в маркетингових цілях. Глобально прийняття цього законопроекту дозволить вибудувати довірчі взаємини між клієнтами і тими компаніями, які виступають за прозорість бізнесу.

Відео

Частка часу, яку люди витрачають на перегляд відео онлайн, продовжує зростати, змушуючи рекламодавців і медіакомпанії все частіше використовувати саме цей формат. Відео також в пріоритеті у соціальних мереж: такі ресурси, як Facebook, YouTube, Instagram і Snapchat знаходяться в безперервному пошуку контенту високої якості. У 2018-му популярність відео буде рости, що призведе до нового витка битви за співпрацю з програматик-рекламодавцями та їх партнерами.

Партнерства та злиття

За останні півроку в індустрії рітейлу було укладено кілька гучних угод: Amazon і Whole Foods, Amazon і Kohl’s, Walmart і Google Express service. У 2018-му рітейлери будуть проактивно шукати можливості для стратегічного партнерства, щоб залишатися конкурентоспроможними і посилювати свою експертизу, а також для об’єднання онлайн і оффлайн-світів із максимальною користю.

Матеріал підготовлений на основі дослідження Commerce & Digital Marketing Outlook 2018, проведеного аналітиками компанії Criteo.

Джерело: new-retail

Читайте також – 

7 технологічних трендів, які вплинуть на рітейл в 2018 році

Про автора