35 найпопулярніших рітейл-брендів серед міленіалів

35 найпопулярніших рітейл-брендів серед міленіалів

09.03.2018 09:00
  2051
Ukrainian Retail Association

Міленіали стають важливою групою споживачів. Однак їх улюблені бренди можуть не збігатися з вподобаннями старшого покоління.

Рекламна агенція Moosylvania зібрала 15 000 відповідей про улюблені бренди від міленіалів у віці від 17 до 37 років. Проаналізувавши ці дані, агенція склала список топ-100 найбільш популярних торгових марок серед цієї категорії споживачів. Які міжнародні рітейл-бренди потрапили в число найбільш популярних серед міленіалів в США – в матеріалі RAU.

  1. Apple

Завдяки чому в рейтингу: у Apple є фанатичні послідовники і багато хто з їх клієнтів – міленіали. Такі продукти компанії як iPhone, iPad, Macbook і Apple Watch – дико популярні. Саме тому магазини Apple Store по всьому світу відвідують більше мільйона людей на день.

  1. Nike

Завдяки чому в рейтингу: коли стає питання про терміни зносу спортивного одягу та його якість в цілому, то Nike – це бренд №1. Компанія, заснована в 1964 році, зараз виробляє взуття та одяг на більш ніж 200 фабриках і продає його не тільки оптовим партнерам, але і в мережі власних монобрендових магазинів, що об’єднує близько 1000 торгових точок.

  1. Samsung

Завдяки чому в рейтингу: телефони Samsung Galaxy та планшети надзвичайно популярні у міленіалів. Тож не дивно, що технологічний гігант займає високе місце в топ-100.

  1. Аmazon

Завдяки чому в рейтингу: найбільший інтернет-магазин США пропонує доставку всього за одну годину для членів клубу Prime Service. Для міленіалів, яким вкрай важливі власний час і зручність, ці переваги відіграють вирішальну роль.

  1. Walmart

Завдяки чому в рейтингу: міленіали люблять Walmart за те, що він дає свої працівникам можливість кар’єрного росту. Крім того, рітейлер пообіцяв запровадити нові стандарти, які передбачають більш гуманне поводження з тваринами, для своїх постачальників м’яса.

  1. Adidas

Завдяки чому в рейтингу: Adidas став більш привабливим для міленіалів завдяки популярним кросівкам Stan Smith, а також партнерства з відомим репером Каньє Вестом.

  1. Starbucks

Завдяки чому в рейтингу: Starbucks розширює своє меню, щоб включити в нього більш різноманітні типи харчування. Наприклад, в асортименті Starbucks тепер з’явилися сендвічі та салати, що подобається міленіалам. На жаль, в Україну бренд поки не збирається навіть незважаючи на те, що його запрошує в країну мер Києва Віталій Кличко.

  1. Victoria’s Secret

Завдяки чому в рейтингу: Victoria’s Secret – безперечний лідер ринку білизни. Здається неймовірним, але за даними IBIS World, в США компанія контролює 61,8% ринку.

  1. Under Armour

Завдяки чому в рейтингу: популярність Under Armour істотно зросла після підписання рекламних контрактів з відомими спортсменами, такими як американський баскетболіст Стефан Каррі. Не зрадив своїм традиціям бренд і в Україні, відразу ж після відкриття перших магазинів підписавши контракт з відомим боксером Василем Ломаченко.

  1. Kohl’s

Завдяки чому в рейтингу: бренд популярний серед міленіалів завдяки тому, що програма винагороди клієнтів Kohl’s діє навіть при відсутності картки лояльності магазину.

  1. McDonald’s

Завдяки чому в рейтингу: нове універсальне меню сніданку, поряд з новими пунктами меню, такими як Sriracha Big Mac, сприяло зростанню продажів McDonald’s. Активно експериментує з меню та нарощує мережу ресторанів і український підрозділ компанії.

  1. Macy’s

Завдяки чому в рейтингу: міленіали витрачають менше грошей на одяг і більше грошей на враження. Це погана новина для Macy’s. Саме тому у флагманському магазині бренду на Herald Square в Нью-Йорку є цілий поверх, присвячений міленіалам. І він користується великою популярністю.

  1. Converse

Завдяки чому в рейтингу: з Converse стався комерційний бум, оскільки все більше людей носять кросівки на роботу і в повсякденному житті. Крім того, нещодавно Converse залучила Nike для допомоги в розробці культової серії своїх черевиків All Star.

  1. Best Buy

Завдяки чому в рейтингу: міленіали в захваті від можливості потестувати в магазинах компанії новітню розробку в сфері VR – окуляри віртуальної реальності Oculus Rift.

  1. H&M

Завдяки чому в рейтингу: Н&М знає, що споживачам цікавий одяг в популярному зараз стилі runway-esque. Також шведський рітейлер зумів залучити в магазини любителів вишуканого одягу, створюючи висококласні колаборації з іншими брендами при створенні нових колекцій. Н&М – найбільш очікуваний бренд в Україні. На щастя для його шанувальників, в 2018 році він повинен відкрити перший магазин в країні.

  1. Gap

Завдяки чому в рейтингу: Gap успішно попрацював над своїм брендом, щоб включити в нього ті основи, які були відомі та важливі для споживача за останнє десятиліття.

  1. Kroger

Завдяки чому в рейтингу: картки лояльності мережі супермаркетів Kroger відстежують те, що купують їх клієнти. Завдяки цьому відвідувачі магазинів отримують не випадкові акційні пропозиції, а саме ті, які відповідають їх конкретним потребам.

  1. Levi’s

Завдяки чому в рейтингу: компанія Levi’s розробляє нові джинси, які будуть більш еластичними і облягаючими. Таким чином бренд хоче привести їх у відповідність із спортивним одягом.

  1. Michael Kors

Завдяки чому в рейтингу: просто сумки і годинники Michael Kors дуже популярні серед міленіалів.

  1. Sephora

Завдяки чому в рейтингу: мережа парфумерно-косметичних магазинів Sephora – місце для всіх товарів для краси. Завдяки цьому бренд відчуває себе комфортно, адже макіяж – одна з тих категорій товару, на яку міленіали готові витрачати гроші.

  1. Costco

Завдяки чому в рейтингу: мережа супермаркетів Costco створює комфортний торговий простір, що приваблює міленіалів своїми цінами, широким асортиментом продуктів і «вбивчим» фуд-кортом.

  1. Ralph Lauren

Завдяки чому в рейтингу: бренд Ralph Lauren доступний в тисячах магазинів по всьому світу і це найкраще підтвердження його популярності.

  1. Taco Bell

Завдяки чому в рейтингу: Taco Bell залишається дико популярним. Зокрема тому, що бренду вдалося зберегти свій унікальний і зручний доступ до пунктів меню на своєму сайті.

  1. eBay

Завдяки чому в рейтингу: eBay залишається найбільш масштабним і доступним онлайн маркетплейсом. Число активних покупців майданчика станом на кінець 2017 року склало 170 млн чоловік, що майже на 5% вище за показник річної давності.

  1. Coach

Завдяки чому в рейтингу: активність і кампанії в соціальних мережах Coach зробили люксовий бренд сумок доступним для молодих покупців. Відзначимо, що нещодавно бренд з’явився і на українському ринку.

  1. Pizza Hut

Завдяки чому в рейтингу: мережа піцерій Pizza Hut наростила популярність серед міленіалів після того як зняла на відео кілька лайф-хаків з коробками для піци і виклала їх в своїх соціальних мережах. Міленіалам сподобалося перетворення коробки для піци в кінопроектор для смартфону та в пристрій для безпечного спостереження за сонячним затемненням.

  1. Banana Republic

Завдяки чому в рейтингу: бренд Banana Republic почав випускати нові колекції та розробляти нові дизайни одягу набагато швидше, наслідуючи найбільших гравців сегменту fast-fashion.

  1. Gucci

Завдяки чому в рейтингу: Gucci повністю обнуляє свою стратегію роботи в соціальних мережах і це підкуповує міленіалів.

  1. Puma

Завдяки чому в рейтингу: тому що колаборація бренду спортивного одягу з відомою співачкою Ріанною стала бестселером.

  1. Wendy’s

Завдяки чому в рейтингу: в той час як інші мережі швидкого харчування, такі як Burger King і Taco Bell, розширили свої меню в два рази, Wendy’s зосередилася на класиці, яка і забезпечила їй популярність.

  1. Burger King

Завдяки чому в рейтингу: мережа Burger King ввела в меню спеціальні пропозиції, що складаються з декількох страв з серйозними знижками. За рахунок цього бренд став ще більш популярним серед міленіалів.

  1. JCPenney

Завдяки чому в рейтингу: компанія запускає лінію одягу «Project Runway», намагаючись впровадити модель fast-fashion, яка передбачає часту зміну колекцій.

  1. Subway

Завдяки чому в рейтингу: Subway впроваджує нову концепцію бренду, істотно оновлюючи своє меню і ресторани.

  1. Guess

Завдяки чому в рейтингу: культовий бренд джинсів намагається йти в ногу з часом і залучає до співпраці молодих зірок, таких як співачка Каміла Кабельо.

  1. Ross

Завдяки чому в рейтингу: як і інші універмаги бюджетного одягу, такі як Sears і Macy’s, рітейлер Ross успішно процвітає.

За матеріалами: Businessinsider

Читайте також – 

ТОП-20 найдорожчих рітейл-брендів України


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку