35 найпопулярніших рітейл-брендів серед міленіалів
Міленіали стають важливою групою споживачів. Однак їх улюблені бренди можуть не збігатися з вподобаннями старшого покоління.
Рекламна агенція Moosylvania зібрала 15 000 відповідей про улюблені бренди від міленіалів у віці від 17 до 37 років. Проаналізувавши ці дані, агенція склала список топ-100 найбільш популярних торгових марок серед цієї категорії споживачів. Які міжнародні рітейл-бренди потрапили в число найбільш популярних серед міленіалів в США – в матеріалі RAU.
-
Apple
Завдяки чому в рейтингу: у Apple є фанатичні послідовники і багато хто з їх клієнтів – міленіали. Такі продукти компанії як iPhone, iPad, Macbook і Apple Watch – дико популярні. Саме тому магазини Apple Store по всьому світу відвідують більше мільйона людей на день.
-
Nike
Завдяки чому в рейтингу: коли стає питання про терміни зносу спортивного одягу та його якість в цілому, то Nike – це бренд №1. Компанія, заснована в 1964 році, зараз виробляє взуття та одяг на більш ніж 200 фабриках і продає його не тільки оптовим партнерам, але і в мережі власних монобрендових магазинів, що об’єднує близько 1000 торгових точок.
-
Samsung
Завдяки чому в рейтингу: телефони Samsung Galaxy та планшети надзвичайно популярні у міленіалів. Тож не дивно, що технологічний гігант займає високе місце в топ-100.
-
Аmazon
Завдяки чому в рейтингу: найбільший інтернет-магазин США пропонує доставку всього за одну годину для членів клубу Prime Service. Для міленіалів, яким вкрай важливі власний час і зручність, ці переваги відіграють вирішальну роль.
-
Walmart
Завдяки чому в рейтингу: міленіали люблять Walmart за те, що він дає свої працівникам можливість кар’єрного росту. Крім того, рітейлер пообіцяв запровадити нові стандарти, які передбачають більш гуманне поводження з тваринами, для своїх постачальників м’яса.
-
Adidas
Завдяки чому в рейтингу: Adidas став більш привабливим для міленіалів завдяки популярним кросівкам Stan Smith, а також партнерства з відомим репером Каньє Вестом.
-
Starbucks
Завдяки чому в рейтингу: Starbucks розширює своє меню, щоб включити в нього більш різноманітні типи харчування. Наприклад, в асортименті Starbucks тепер з’явилися сендвічі та салати, що подобається міленіалам. На жаль, в Україну бренд поки не збирається навіть незважаючи на те, що його запрошує в країну мер Києва Віталій Кличко.
-
Victoria’s Secret
Завдяки чому в рейтингу: Victoria’s Secret – безперечний лідер ринку білизни. Здається неймовірним, але за даними IBIS World, в США компанія контролює 61,8% ринку.
-
Under Armour
Завдяки чому в рейтингу: популярність Under Armour істотно зросла після підписання рекламних контрактів з відомими спортсменами, такими як американський баскетболіст Стефан Каррі. Не зрадив своїм традиціям бренд і в Україні, відразу ж після відкриття перших магазинів підписавши контракт з відомим боксером Василем Ломаченко.
-
Kohl’s
Завдяки чому в рейтингу: бренд популярний серед міленіалів завдяки тому, що програма винагороди клієнтів Kohl’s діє навіть при відсутності картки лояльності магазину.
-
McDonald’s
Завдяки чому в рейтингу: нове універсальне меню сніданку, поряд з новими пунктами меню, такими як Sriracha Big Mac, сприяло зростанню продажів McDonald’s. Активно експериментує з меню та нарощує мережу ресторанів і український підрозділ компанії.
-
Macy’s
Завдяки чому в рейтингу: міленіали витрачають менше грошей на одяг і більше грошей на враження. Це погана новина для Macy’s. Саме тому у флагманському магазині бренду на Herald Square в Нью-Йорку є цілий поверх, присвячений міленіалам. І він користується великою популярністю.
-
Converse
Завдяки чому в рейтингу: з Converse стався комерційний бум, оскільки все більше людей носять кросівки на роботу і в повсякденному житті. Крім того, нещодавно Converse залучила Nike для допомоги в розробці культової серії своїх черевиків All Star.
-
Best Buy
Завдяки чому в рейтингу: міленіали в захваті від можливості потестувати в магазинах компанії новітню розробку в сфері VR – окуляри віртуальної реальності Oculus Rift.
-
H&M
Завдяки чому в рейтингу: Н&М знає, що споживачам цікавий одяг в популярному зараз стилі runway-esque. Також шведський рітейлер зумів залучити в магазини любителів вишуканого одягу, створюючи висококласні колаборації з іншими брендами при створенні нових колекцій. Н&М – найбільш очікуваний бренд в Україні. На щастя для його шанувальників, в 2018 році він повинен відкрити перший магазин в країні.
-
Gap
Завдяки чому в рейтингу: Gap успішно попрацював над своїм брендом, щоб включити в нього ті основи, які були відомі та важливі для споживача за останнє десятиліття.
- Kroger
Завдяки чому в рейтингу: картки лояльності мережі супермаркетів Kroger відстежують те, що купують їх клієнти. Завдяки цьому відвідувачі магазинів отримують не випадкові акційні пропозиції, а саме ті, які відповідають їх конкретним потребам.
-
Levi’s
Завдяки чому в рейтингу: компанія Levi’s розробляє нові джинси, які будуть більш еластичними і облягаючими. Таким чином бренд хоче привести їх у відповідність із спортивним одягом.
-
Michael Kors
Завдяки чому в рейтингу: просто сумки і годинники Michael Kors дуже популярні серед міленіалів.
-
Sephora
Завдяки чому в рейтингу: мережа парфумерно-косметичних магазинів Sephora – місце для всіх товарів для краси. Завдяки цьому бренд відчуває себе комфортно, адже макіяж – одна з тих категорій товару, на яку міленіали готові витрачати гроші.
-
Costco
Завдяки чому в рейтингу: мережа супермаркетів Costco створює комфортний торговий простір, що приваблює міленіалів своїми цінами, широким асортиментом продуктів і «вбивчим» фуд-кортом.
-
Ralph Lauren
Завдяки чому в рейтингу: бренд Ralph Lauren доступний в тисячах магазинів по всьому світу і це найкраще підтвердження його популярності.
-
Taco Bell
Завдяки чому в рейтингу: Taco Bell залишається дико популярним. Зокрема тому, що бренду вдалося зберегти свій унікальний і зручний доступ до пунктів меню на своєму сайті.
-
eBay
Завдяки чому в рейтингу: eBay залишається найбільш масштабним і доступним онлайн маркетплейсом. Число активних покупців майданчика станом на кінець 2017 року склало 170 млн чоловік, що майже на 5% вище за показник річної давності.
-
Coach
Завдяки чому в рейтингу: активність і кампанії в соціальних мережах Coach зробили люксовий бренд сумок доступним для молодих покупців. Відзначимо, що нещодавно бренд з’явився і на українському ринку.
-
Pizza Hut
Завдяки чому в рейтингу: мережа піцерій Pizza Hut наростила популярність серед міленіалів після того як зняла на відео кілька лайф-хаків з коробками для піци і виклала їх в своїх соціальних мережах. Міленіалам сподобалося перетворення коробки для піци в кінопроектор для смартфону та в пристрій для безпечного спостереження за сонячним затемненням.
-
Banana Republic
Завдяки чому в рейтингу: бренд Banana Republic почав випускати нові колекції та розробляти нові дизайни одягу набагато швидше, наслідуючи найбільших гравців сегменту fast-fashion.
-
Gucci
Завдяки чому в рейтингу: Gucci повністю обнуляє свою стратегію роботи в соціальних мережах і це підкуповує міленіалів.
-
Puma
Завдяки чому в рейтингу: тому що колаборація бренду спортивного одягу з відомою співачкою Ріанною стала бестселером.
-
Wendy’s
Завдяки чому в рейтингу: в той час як інші мережі швидкого харчування, такі як Burger King і Taco Bell, розширили свої меню в два рази, Wendy’s зосередилася на класиці, яка і забезпечила їй популярність.
-
Burger King
Завдяки чому в рейтингу: мережа Burger King ввела в меню спеціальні пропозиції, що складаються з декількох страв з серйозними знижками. За рахунок цього бренд став ще більш популярним серед міленіалів.
-
JCPenney
Завдяки чому в рейтингу: компанія запускає лінію одягу «Project Runway», намагаючись впровадити модель fast-fashion, яка передбачає часту зміну колекцій.
-
Subway
Завдяки чому в рейтингу: Subway впроваджує нову концепцію бренду, істотно оновлюючи своє меню і ресторани.
-
Guess
Завдяки чому в рейтингу: культовий бренд джинсів намагається йти в ногу з часом і залучає до співпраці молодих зірок, таких як співачка Каміла Кабельо.
-
Ross
Завдяки чому в рейтингу: як і інші універмаги бюджетного одягу, такі як Sears і Macy’s, рітейлер Ross успішно процвітає.
За матеріалами: Businessinsider
Читайте також –