
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Помилки – невід’ємна, хоча й неприємна частина життя. Це стосується й маркетингу. Порівняно з тим, як збільшується кількість різноманітних маркетингових кампаній, зростає й імовірність появи в них хиб та ляпсусів.
Інтернет-агенство UaMaster зібрало 12 найпоширеніших помилок у маркетингових кампаніях, які варто враховувати при плануванні стратегії у 2019 році.
Неможливо догоджати всім і завжди. Ключ до успіху полягає в тому, щоб визнати: продукт, послуга чи бренд не підійдуть кожному та будь-коли. Тому замість того, щоб готувати кампанію, яка охопить велику кількість споживачів, визначте свою цільову аудиторію, та постарайтеся порадувати саме її.
Маркетинг – це не просто логічне подання даних. Можна пояснити, який хороший продукт, але ця логіка наврядчи стимулюватиме публіку на якісь вчинки. Тож краще підготувати маркетингові кампанії, які в ідеалі пов’язані з цільовою аудиторією в емоційному аспекті. Можна використовувати логіку для продажу, але потрібні емоції, щоб зачепити людей. Адже емоції набагато частіше спонукають до дій, ніж логіка.
Дані є важливою частиною маркетингової головоломки, і завдяки технологіям можна мати більше даних, ніж будь-коли. Але! Використання даних доречно й раціонально для розуміння аудиторії або констатування успіху кампаній. Однак дані можуть не враховувати ключові метрики або зміститися у бік певної інформаційної групи. У будь-якої аналітики є свої обмеження, не кажучи вже про неточності; тому не базуйте всю кампанію тільки на цифрах.
Є безліч корисних інструментів маркетингу. Але якщо використовувати лише один із них (наприклад, тільки цифровий маркетинг), зменьшується охоплення цільової аудиторії. Хоча цифровий маркетинг може лідирувати, друк і телерекламу ще ніхто не відміняв. Заплануйте і складіть бюджет різнопланової кампанії для цільової аудиторії і спрямуйте її по кількох каналах. Ця ж порада стосується й суто цифрового маркетингу: не забувайте про різні канали просування.
Усі бренди заявляють про свої особливості, переваги та цінності продуктів і послуг. Однак якщо переоцінити себе, зі споживачами виникають непорозуміння та конфлікти. Вони очікують від компанії більшого, ніж вона може їм дати. Невідповідність очікуванням клієнтів може зіпсувати відносини з ними, і зруйнувати репутацію бренду. Будьте чесні та прозорі – завжди дотримуйтесь свого слова як компанія.
Маркетинг – це конкурентне поле. Отож, інколи, коли можна підгледіти якийсь крутий прийом у конкурентів, виникає спокуса скопіювати його. На жаль, це не тільки не зможе виділити компанію в конкурентній сфері, а й посилить позиції конкурентів. Замість того, щоб намагатися копіювати конкурентів або навіть зробити краще, ніж вони, можна спробувати виділитися по-справжньому. Дайте відповідь на кілька запитань: що робить бізнес унікальним? що компанія хоче розповісти про свій бренд або продукт? які пристрасті живлять компанію? І тоді розкажіть про це своїй аудиторії.
Ще один так само помилковий підхід у роботі з конкурентами – їх цілковите ігнорування. Подобається це чи ні, але вони є, тому важливо знати, що вони роблять і як саме.
Якщо бюджету недостатньо для адекватного маркетингу продукту, бренду чи послуги, слід переглянути всю маркетингову стратегію. Будьте реалістичними щодо суми коштів, яка знадобиться для запуску успішної кампанії. Якщо все піде за планом, витрачені гроші приведуть до набагато більшого результату.
У наш час веб-сайт є обов’язковим для будь-якого бізнесу. Тому переконайтеся, що сайт компанії працює згідно з усіма останніми вимогами пошукових систем: швидко завантажується, є адаптованим до мобільних пристроїв, на ньому є робочі форми заявок та інше. Треба пам’ятати: більша частина маркетингового трафіку приведе саме на сайт компанії.
Після запуску маркетингової кампанії необхідно уважно слідкувати за аналітикою, адже майже завжди в цей процес доводиться вносити коригування. Найкращий спосіб дізнатися, які саме уточнення потрібні, – це слідкувати за кампанією. З’ясуйте, що працює, а що ні, та дійте відповідно.
Інша поширена маркетингова помилка – надто швидка відмова від кампанії. Ми живемо у суспільстві, яке прагне миттєвого задоволення, і, не отримуючи бажаних результатів так швидко, як хотілося б, нерідко погоджуємося піднімати білий прапор. Потрібно бути готовим до того, що маркетингова кампанія навряд чи призведе до негайних дій, – дайте їй певний час, щоб домогтися успіху. А проведете рекламну кампанію занадто швидко – і вся тяжка робота може виявитися марною.
Як не дивно, але багато бізнесів почали відмовлятися від фінального узгодження проекту з усіма підрозділами компанії. Це частина процесу управління проектом, яка вимагає, скоріше, стратегічного підходу, ніж просто узгодження дедлайнів за часом. Нездатність належним чином розглянути та затвердити матеріали кампанії може призвести до помилок, великих штрафів, відкликання продуктів і навіть судових процесів.
Маркетологи можуть уникнути багатьох із цих помилок маркетингової кампанії, ретельно плануючи свою роботу. Не треба дозволяти метушні зі створенням контенту і термінів проекту змушувати забувати: останнє, чого може бажати бізнес – це провальна рекламна кампанія.
Джерело: блог інтернет-агентства UaMaster
Читайте також –
RDBExpo-2019: головне про маркетинг та рекламу в сесії “Маркетинг. PR. Digital”