Головна > E-commerce > Топ-10 найбільш відвідуваних українських маркетплейсів січня за даними EVO
Топ-10 найбільш відвідуваних українських маркетплейсів січня за даними EVO

Топ-10 найбільш відвідуваних українських маркетплейсів січня за даними EVO

Які українські маркетплейси були найбільш відвідуваними, з яких пристроїв найчастіше на них заходили, скільки тривав сеанс і як багато сторінок в середньому переглядали онлайн-користувачі в січні 2020 року.

Цей матеріал доступний російською мовою

Редакція EVO.Business підготувала список найбільш відвідуваних маркетплейсів в Україні в січні 2020 року. Джерело даних – сервіс SimilarWeb.

10 найбільш відвідуваних маркетплейсів в Україні в січні 2020 року (враховується тільки трафік з України на веб-версії маркетплейсів):

З яких пристроїв заходили користувачі

Йдеться про веб-версії маркетплейсів. SimilarWeb не враховує трафік з мобільних додатків.

Скільки в середньому тривав один сеанс

Найбільше часу користувачі проводили на сайті Shafa.ua – 12 хвилин за сеанс. Це можна порівняти з показниками соцмереж. Наприклад, сеанс на веб-версії Facebook в середньому триває 11 хвилин.

Швидше за інших клієнти виходять з Allo.ua і Zakupka.com – через 4 хвилини.

Скільки в середньому за один сеанс користувачі переглядали сторінок

Рекордсмен за кількістю переглянутих за раз сторінок – сайт Shafa.ua. Це пов’язано зі специфікою маркетплейса – на ньому користувачі не завжди шукають конкретний товар, а видивляються варіанти доступних брендових речей.

Джерело: EVO.Business

Читайте також –

Топ-10 найбільш відвідуваних маркетплейсів України в 2019 році за даними EVO

Про автора