Смачна угода. Хто купив дев’ять ресторанів у Дмитра Заходякіна

Смачна угода. Хто купив дев’ять ресторанів у Дмитра Заходякіна

31.07.2018 10:53
  979
rau

Відомий київський ресторатор продав частину бізнесу. Покупці – співвласник Tarantino Володимир Володарський і ряд інших бізнесменів.

На українському ресторанному ринку завершена одна з найбільших угод. Дмитро Заходякін заявив про продаж п’яти ресторанів – The Bar, The Cake, The Burger, The Burger Mexico, SHO. Про це він написав на своїй сторінці в facebook. Як з’ясувала LIGA.net, раніше Заходякін також вийшов з числа власників мережі Пивна Дума, яка налічує чотири заклади в Києві.

За інформацією LIGA.net, частка Заходякіна перейшла його партнеру по бізнесу – співвласнику Tarantino (входить до складу найбільшої київської ресторанної групи Tarantino Family) Володимиру Володарському. Серед його партнерів можуть виявитися екс-заступники колишнього мера Києва Леоніда Черновецького Денис Басс і Віталій Журавський.

The Burger Mexico

Мережа на продаж

“З 1 липня заклади THE і ресторан SHO продані та перейшли в управління новим власникам і новій команді. Ми сподіваємося, що вони зможуть зберегти та розвинути наше дітище, а ми, в свою чергу, отримали найвищу оцінку нашого бізнесу і необхідний ресурс для подальшого розвитку та нових перемог”, – написав Заходякін.

Дмитро Заходякін був співвласником хороших ресторанів, визнає комерційний директор мережі Світова карта (ресторани Buddha-Bar, il Molino, Маракеш, Міміно, Розгуляєво, Текіла Хаус та інші) Віталій Шадчнєв. SHO – елітний ресторан української кухні із середнім чеком 600-800 грн, в будівництво якого вклали не менше $1000 за один квадратний метр. «Ресторани THE виявилися дуже успішними і зробили Дмитру Заходякіну ім’я. Вони дозволили залучити аудиторію в Arena», – каже Шадчнев.

Зміни в числі власників та керівництві ресторанів почали відбуватися минулого року. Нинішню заяву ресторатора можна вважати фіналом цієї історії. Нинішні власники, принаймні частини компаній, які володіють закладами THE – Наталя Макарчук і громадянин Ізраїлю Володимир Володарський, свідчать дані держреєстру юросіб Міністерства юстиції.

Саме Володарського можна вважати основною сполучною гравцем в новій команді власників. Наприклад, в компанії “Зе Кейк” (кав’ярня The Cake) з 31 травня Володарський і Макарчук отримали на двох понад 50% статутного капіталу. Менша частка залишилася у старого партнера Заходякін по кав’ярні Валерія Созановського.

The Cake

The Cake

Схожі зміни відбулися в капіталі двох споріднених компаній – “Зе Бургер” (ресторан The Burger) і “Стейки і бургери”, зареєстрованих в Києві по вул. Драгоманова. З літа минулого року у них по три власника. В “Стейк і бургери” – Наталя Макарчук, Ірина Володарські-Медвинська і КУА “Система капітального інвестування”. В “Зе бургер” місце Ірини Володарські займає Володимир Володарський. 31 травня – незадовго до оголошення про угоду – Заходякін покинув крісло директора цієї компанії. Та ж Наталя Макарчук значиться єдиним власником компанії “Зе бір”.

Ресторатора більше немає серед власників мережі Пивна Дума. Номінальний власник і директор головної компанії “Пивна Дума Дмитрівська” – невідомий житель Коростеня Дмитро Литвинчук.

“Заходякін дійсно вийшов зі складу власників мережі Пивна Дума, яка налічувала чотири закладу”, – повідомив LIGA.net на правах анонімності директор великої ресторанної мережі.

Пивная дума

Пивна Дума

Що відомо про покупця? Володимир Володарський – мажорітаний власник ТОВ “Тарантіно”, яке входить до складу Tarantino Family. Це найбільша київська ресторанна компанія, яка налічує понад 60 ресторанів в Києві під брендами Tarantino, Рукола, Муракамі, Хачапурі та вино, Taverna тощо. Володарський давно інвестував в ресторани Заходякін і зараз кожен з них пішов своєю дорогою.

Після виходу партнера Володарський не залишився на самоті. КУА «Система капітального інвестування», за даними Єдиного держреєстру юросіб, належить офшору Валдез Лімітед. Ця фірма спільно з Володарським володіє компанією Лінія Ріелті (торговий центр Булгаков). Очолює її Олеся Свирида.

Участь кількох бізнесменів в одному проекті – стандартна практика для київського ресторанного ринку, говорить Віталій Шадчнєв. “У інвесторів можуть бути гроші та приміщення, але немає досвіду в ресторанному бізнесі. Тому вони залучають професіоналів, роблять їх керуючими партнерами і дають частку в бізнесі. Практично всі великі заклади в Києві працюють за такою схемою”, – говорить експерт.

Ресторан SHO

Угод мало

Великі угоди на українському ресторанному ринку трапляються нечасто. «Російські власники виставляли бізнес мережі Якіторія на продаж, але не змогли знайти покупців. Врешті-решт, вони закрили свої заклади», – розповів LIGA.net директор великої ресторанної мережі, який побажав залишитися неназваним.

У 2016 році виставили бізнес на продаж власники мережі Кофе Хауз. Знайти покупця не вдалося, і мережа скоротила кількість закладів.

Угоди на ресторанному ринку переважно стосуються одиничних закладів, розповідає власник мережі Піца Челентано в Києві, Pastateca, Гіві Рубінштейн Максим Храмов. «Наприклад, власнику не вдалося створити успішний ресторан і він готовий його продати. У таких випадках, якщо у відкриття ресторану вклали $150 000, його можуть продати за $15 000-20 000», – розповідає Храмов.

На ресторанному ринку немає масового кількості інвесторів, підтверджує співвласник Aroma espresso bar і Pink Frеud Яків Лівшиць. «Це пов’язано з тим, що у кожного власника свій погляд на ресторани. З цієї причини, наприклад, я не купую заклади», – говорить Лівшиць.

The Bar

Що Заходякін робитиме далі? Після завершення угоди у нього залишилося два заклади – ресторан Holy Chick на вул. Шота Руставелі та Must в столичному ЦУМ, який він відкрив разом з Валідом Арфушем.

Чи буде він відкривати нові заклади? Дмитро Заходякін – досвідчений ресторатор, яких небагато в Києві, розповідає співвласник ресторану Boho, клубів Форсаж, Саксон, Indigo Ростислав Ручко. «Зараз Київ перенасичений закладами, тому відкривати заклад в розрахунку на швидке повернення інвестицій – утопія. У ресторани вкладають ті, хто готовий грати “в довгу” і ризикувати», – говорить він. Ручко вважає, що Заходякін продовжить масштабувати свій ресторанний бізнес.

Джерело: LIGA.net

Читайте також –

На чому заробляють ресторатори – дослідження


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку