В Україну виходить ювелірний бренд Trollbeads, що об’єднує 4000 магазинів у світі

В Україну виходить ювелірний бренд Trollbeads, що об’єднує 4000 магазинів у світі

07.05.2018 02:30
  290
Микола Маранчак

Бутік датської бренду Trollbeads почне свою роботу на початку червня на першому поверсі ТРЦ Ocean Plaza.

Про це повідомляє компанія UTG, ексклюзивний брокер торгово-розважального центру. Як розповіла директор ТОВ «Талісман ЛТД», яка буде розвивати бренд в Україні, Марина Воротинцева, в асортименті магазину будуть представлені прикраси з золота, срібла і дорогоцінних каменів. Цільова аудиторія бренду включає як жінок, так і чоловіків, для яких представлена окрема колекція ювелірних прикрас, в той же час в компанії виділяють саме жінок, як ключового клієнта. “Наші клієнтки – це сучасні жінки 16-60 років, які прагнуть підкреслити свою індивідуальність, свій характер і спосіб мислення, оскільки двох однакових браслетів не існує”, – прокоментувала директор компанії.

Колекції Trollbeads будуть оновлюватися дев’ять разів у рік: в магазині буде присутня одна базова колекція, чотири сезонних, а також чотири лімітованих. Над внутрішнім інтер’єром торгової точки працюють датські дизайнери.

Кожній історії своя намистина

Свій початок датська ювелірна компанія Trollbeads бере в 1976 році і отримала світову популярність завдяки своїй оригінальній концепції прикрас «намистини на браслеті». Цей метод передбачає нанесення на браслет або намисто комбінацій намистин з венеціанського скла, срібла, золота та напівдорогоцінного каміння. Перша така намистина була розроблена творцем бренду Свеном Нільсеном і виконана у формі голови лісового троля, від чого і походить назва Trollbeads. Незабаром ця концепція, об’єднана слоганом «Кожна історія має свою намистину», перетворилася у великий сімейний бізнес і сьогодні залишається основною для лінійок бренду.

На міжнародний ринок копенгагенський бренд вийшов через чверть століття – на початку 2000-х, поширюючись переважно за рахунок франшизи. Витрати на відкриття такої торговельної точки, згідно сайту Franch.biz, оцінюються в $4 млн. Покупець франшизи стає ексклюзивним представником компанії в своєму регіоні.

Зараз Trollbeads представлений більш ніж в 50 країнах світу і налічує більше 4000 магазинів, а над дизайном виробів Trollbeads трудиться понад 50 дизайнерів з усього світу.

Зроби прикрасу сам

Марина Воротинцева уточнює, що прикраси у ТРЦ Ocean Plaza передбачається продавати у вигляді комплектів, купляючи кожен новий елемент яких можна буде поетапно, крок за кроком формуючи власну колекцію. “Спочатку може бути купівля браслету, а потім придбання намистин, підвісів, зміна замку і так далі”, – говорить вона.

У планах компанії створити роздрібну мережу Trollbeads у всіх обласних містах Україні, в тому числі відкрити три-п’ять магазинів у Києві.

Нагадаємо, восени 2017 року в Україну вийшов іспанський ювелірний бренд Tous. Перші магазини відкрилися в столичному торгово-розважальному центрі Gulliver і ще один – в Ocean Plaza. Також було анонсовано відкриття торгових точок у Dream Town і Lavina Mall.

Читайте також

Огляд Jewelry&Accessories: Золотий Вік, Укрзолото, КЮЗ, KSD AURUM, Срібна Країна та інші


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку