Топ-20 Facebook-сторінок українських рітейлерів і ТРЦ за листопад

Топ-20 Facebook-сторінок українських рітейлерів і ТРЦ за листопад

04.12.2017 09:00
  324
Микола Маранчак

Хто з рітейлерів і торгових центрів входить в число лідерів за кількістю шанувальників у Facebook і за динамікою розвитку за листопад 2017 року.
Згідно з даними аналітичного сервісу Socialbakers, у листопаді український рітейл не став зменшувати темпи зростання минулих місяців і поставив нові рекорди. Якщо у вересні найбільш швидко зростаючим став Антошка, отримавши 21 000 нових шанувальників, то минулого місяця його обійшов Алло, який також обмінявся з українською мережею товарів для дітей місцями в топі. Між ними знову розмістився Цитрус, не зраджуючи собі в постійних +15 000 нових фоловерів. За ними слідує такий же здатний похвалитися своєю постійністю в прагненні до зростання Watsons і MOYO, який увірвався також в 20-ку сторінок за кількістю шанувальників.

Рекордне зростання сторінки Алло позитивно вплинуло і на її позиції в топ найпопулярніших сторінок Facebook серед рітейлерів. Ще місяць тому на позиції в топ-3 претендувала також Лінія магазинів EVA, зайнявши тим самим на пару з Watsons трійку лідерів, однак цим прогнозам не судилося збутися завдяки рішучому, агресивного SMM-маркетингу Алло, у хід якого йдуть розіграші екшен-камер, смартфонів, а також численні фотозвіти, відеоогляди, голосування і “Війна нескінченності” Marvel. Простіше кажучи, контент на будь-який смак і величезні бюджети на просування роблять свою справу. У випадку з Алло до кінця року залишається лише одне питання – чи вдасться рітейлеру обійти JYSK і зустріти 2018 рік практично абсолютним лідером у Facebook за кількістю шанувальників в українському рітейлі. В усякому разі, серед інших магазинів техніки йому це вже вдалося.

З трьох інших колег по сегменту, свої позиції на шостій сходинці рейтингу зберіг Цитрус, а ось Comfy і Фокстрот просіли на одну позицію, опустившись на дев’яте і десяте місце відповідно. Посунув їх Антошка, якому вдалося придбати у Facebook з вересня понад 30 000 нових шанувальників, подолати позначку в 100 000 підписників і обійти свого єдиного конкурента з сегменту іграшок за кількістю фоловерів Будинок іграшок. Як і у випадку з Алло, потік якісного контенту, у зв’язці з розіграшами і ефективним Digital-маркетингом, що включає всі інноваційні прийоми від команди розробників Марка Цукерберга, дозволили бренду високо злетіти.

У разі трійки рітейлерів – JYSK, EVA та Intertop, – ситуація стає максимально неоднозначною і тепер стає питання, хто ж з них вже через кілька тижнів завершить 2017 рік одним з лідерів в українському рітейлі в Facebook.

Друга десятка рейтингу виглядає не менш претензійно. Не можна просто так взяти і без яких-небудь до того передумов вийти в топ. Але зима близько, тому в MOYO вирішили, що комфортніше буде зимувати в 20-ці лідерів і раптово вирвалися в топ, витіснивши з нього бренд Marc O’Polo.

АТБ-маркет в цьому місяці зменшив свої апетити і поки зупинився на 19-му місці, як втім і Епіцентр та Космо, що зберегли свої 11-ю і 14-ю позицію. Місцями помінялися Всі.Свої і LeBoutique. Прогнозувати попадання в топ-10 на фінал року вже не доводиться.

Зміцнив свої позиції METRO Cash & Carry, обійшовши українських бренд Ohaina. У Helen Marlen і Oh my Look! поки все по старому – третій місяць поспіль зберігають 17 і 18 позиції з різницею менш ніж у 1 000 шанувальників.

 

Shopping center

В плані зростання осінь 2017 виявилася максимально сприятливої для львівських ТРЦ. King Cross Leopolis і Forum Lviv на голову обходять найближчих конкурентів як серед київських торгових центрів, так і всіх інших регіонів. Якщо в Західній Україні точно також зростає споживчий попит, то можна тільки позаздрити рітейлерам, які раніше інших закріпились в цій частині країни. У будь-якому випадку діджіталізація споживача поки дає як мінімум можливість встановлення з ним більш тісного контакту, а значить і створення потенційної лояльності клієнта. При цьому відрив між Forum Lviv у київським ТРЦ Gulliver зовсім не змінився за сезон, що поки не дозволяє говорити про кращу онлайн-стратегію одного з них.

У топ-5 раптово забрався ТЦ Globus, витіснивши звідти РайON, і тепер з такими темпами можна говорити про досить серйозні амбіції столичного торгового центру в 20-ці лідерів, але про це нижче.

Першість в основного рейтингу серед торгових центрів за кількістю шанувальників у Facebook, згідно з даними аналітичного сервісу Socialbakers, як і раніше займає ТРЦ Ocean Plaza. Слідом за ним йдуть вже згадані Forum Lviv і Gulliver і київське аутлет-містечко Мануфактура, яке все ще не варто скидати з рахунків і можна очікувати його в сутичці за позиції в топ-3 кращих. Агресивна онлайн-стратегія, подібно до тієї, за яку взялися окремі топові українські рітейлери, і Facebook-переворот в рейтингу забезпечений.

Далі в топ-10 все йде практично без змін, але сумніви викликають позиції ЦУМ Київ – всього за тиждень-два, якщо порівнювати його темпи зростанням з Victoria Gardens, і львів’яни скинуть його з п’ятої позиції.

Ще одним героєм листопада стає King Cross Leopolis, який пробрався з 12 рядка рейтингу на 10-тий, що заслуговує окремої уваги, адже позаду залишилися такі лідери топа, як DreamTown і Аракс. Створюється враження, що мешканці Львова нарешті залишили всі інші соціальні мережі і стали масово мігрувати в Facebook, не забуваючи поставити заслужений лайк одному з трьох торгово-розважальних центрів столиці Галичини та Західної України. ТРЦ інших регіонів і їх аудиторія ніби застрягли десь в Контакті, не бажаючи відмовлятись від уже не актуальних трендів нульових.

У другій 10-ці топа ще на дві позиції підтягнувся ТЦ Globus, обійшовши MOST-Центр і Сади Победы, але про впевнену перемогу поки що важко говорити. Британські вчені довели, що дистанція в менш ніж тисячу шанувальників між конкурентами в Facebook – це ні про що. Але якщо робити ставки, то у Globus всі шанси до кінця зими опинитися в топ-10 – динаміка зростання поки пророчити саме такий результат.

З інших ТРЦ, хто риє окопи і зміцнює позиції, залишається відзначити лише криворізьку Сонячну галерею, яка нарешті обійшла київський Art Mall. Можна вітати з перемогою? Безперечно, але запорізький ТРК City Mall і херсонський Fabrika близько, а кінець року ще ближче. Чи з’являться в цьому році нові регіональні ТРЦ серед лідерів топ – вже безперечний факт, як і те, і що вони все частіше будуть складати конкуренцію столичним торговим центрам, причому не тільки в соціальних мережах. Але хто це буде, залежить тільки від команди кожного з девелоперів. Немає причин стверджувати, що шанси не рівні.

Читайте також

“Носіть, що купили”: як рітейлери реагують у Facebook на скарги клієнтів


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Перша в історії креативна директорка компанії Swarovski Джованна Енгельберт працює над тим, щоб бренд став привабливим для...
time icon  
  38
Усі новини ринку