У столичному ТРЦ Retroville відкриваються Ultra Group, Aromateque і Всі Свої.

У столичному ТРЦ Retroville відкриваються Ultra Group, Aromateque і Всі Свої.

Сьогодні
Оксана Дудка

ТРЦ Retroville продовжує роботу над покращенням якості орендарів і до кінця року знову готові заявити про нові відкриття. 

Стратегія роботи по оновленню tenant-mix базується на декількох принципах та включає такі напрямки:

  • Представлення в ТРЦ Retroville українських брендів, які мають сильну іміджеву складову бренду та активну комунікацію зі споживачами. Наприклад, відкриття, які вже відбулись в цьому році – Gepur, One by One, Vloria, Пузата Хата;
  • Ексклюзивно представлені орендарі в ТРЦ Retroville,– відновлений єдиний в Україні кінозал Screen-X кінотеатру Multiplex. Оновлений нещодавно Будинок Іграшок з зоною для кідалтів та найбільшим асортиментом серед усіх магазинів мережі в Києві;

  • Новий орендар - мережа гік-магазинів Word of Comics, представлена в ТРЦ з великим асортиментом;
  • Єдиний в Києві великий супермаркет дитячих іграшок мережі Чудо Острів;
  • Покращення орендарів фуд-корту. Так в Retroville з’явився заклад мережі Greek House, який був довгоочікуваним для відвідувачів. Зміна концепції орендаря Юджин Бургер, який відкрився в новому форматі – Bageteria. В планах - розширення зони фуд-корту та залучення нових операторів і ще більше різноманітних кухонь;
  • Заповнення галереї меблів та товарів для дому. Так, в вересні відкрився новий орендар, салон меблів Константа - новий магазин площею 437 кв. м. який розмістився в галереї, де вже працюють магазини Intarini, Domo, D2. Також готується до відкриття магазин «Купи стілець».

В планах також підсилення дитячої зони та відкриття магазинів одягу і взуття для дітей.

Рената Якубчіонене, генеральний директор ТРЦ Retroville, підкреслює: «Ми гнучкі до змін ринку і проблем, з якими стикаються бізнеси сьогодні. Так, в цьому році нам довелося оперативно приймати рішення щодо зміни орендарів, які не змогли далі існувати. Так, наприклад, закриття мережі Athletics і швидке підписання договору з новим орендарем – Територія Мінімальних Цін. Магазин вже готується до відкриття.

Закриття Terranova – на його місці готується до відкриття орендар – найбільша платформа українських брендів Всі.Свої, який також стане сильним магнітом для відвідувачів галереї.

В планах також відкриття магазину нішевої парфумерії та косметики Aromateque, повернення мережі Ultra Group і підсилення зони «середній +». Retroville є цікавим об’єктом для орендарів і ми можемо обирати тих, з ким бачимо наше перспективне майбутнє».

Довідка. ТРЦ Retroville - суперрегіональний ТРЦ, відкритий у 2020 році в Києві, загальна площа – 120 334 кв. м, орендна – 86 283 кв. м.

Серед якірних орендарів – Novus, Multiplex, Епіцентр Express, Sport Life, Papashon Kids та Papashon Bowling.  А також сімейний зоопарк Лемур, сервісний Центр МВС та Паспортний Сервіс. Бренди, представлені в ТРЦ: H&M, LC Waikiki, DeFacto, LPP Group (Reserved, Cropp, House, Sinsay), New Yorker, MTI (Skechers, Timberland, Intertop, Samsung, Pandora), MNS Group (Intimissimi, Calzedonia, Tezenis), MD Group (Under Armour), CCC, Half Price, Colins, MсDonalds, KFC, Пузата Хата, Jysk та інші.

Відвідуваність ТРЦ  у 2024 році склала 12,3 млн відвідувачів. 

ТРЦ розташований на проспекті Європейського Союзу, 47, в житловому масиві Виноградар та поруч з новими мікрорайонами "Варшавський", «Варшавський плюс», «Варшавський 2».  Поблизу планується відкриття станцій метро «Мостицька», «Варшавська» та «Виноградар».


To the latest news To popular news Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also