Головна > Досвід > Історія вихідного дня > Реклама тижня: McDonald’s, Ельдорадо, Samsung, Чубакка і Кендалл Дженнер
Реклама тижня: McDonald’s, Ельдорадо, Samsung, Чубакка і Кендалл Дженнер

Реклама тижня: McDonald’s, Ельдорадо, Samsung, Чубакка і Кендалл Дженнер

Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У даній рубриці ми збираємо найцікавіші.

Ельдорадо

Жарти “нижче поясу” – мистецтво тонке й не терпить товстих прийомів, інакше ризикує отримати ярлик “тобі що, 13 років?” і скотитися в треш. В Ельдорадо не бояться ризикувати і нова акція, присвячена “чистим розстрочкам”, супроводжується жартами про “маленький” і “тут холодно”. Поки важко стверджувати, чи вийшло котам Ельдорадо стати успішними героями для бренду – ні один з роликів за їх участю поки не зібрав скільки-небудь помітної кількості реакцій – але у рітейлера все ще залишається в рукаві козир у вигляді двох дивакуватих охоронців, які, втім, не факт, що з’являться в ефірі знову.

McDonald’s

Mcdonald’s створив міні-фільм, в якому звернувся до ідеї світу майбутнього, схожого на той, що був у фільмі “Час” Ендрю Ніккола. Так, на думку мережі ресторанів Бігмаку в 2068 може вже не бути, проте люди все ще будуть за ним сумувати. Цю ідею, з довгою підводкою у вигляді пробудження, зливи і нудної роботи, запечатали в красиве, романтичне відео, гідне повторного перегляду. Над світом майбутнього, присвяченого 50-річчю Бігмак, потрудилося агентство TBWA Spain.

Samsung

Поки одні мобільні бренди придумують як показати, що їх гаджети стали ще краще (а часто це не так), Samsung взявся тиснути на наболіле і затролив Apple. Привід для випаду знайшовся самий підходящий – не так давно в ЗМІ розгорівся скандал через те, що Apple уповільнює роботу старих iPhone. Чи вплинув кампейн на продажі Galaxy S9 – історія замовчує, але саме відео можна віднести мало не до соціальних, адже воно показує близькі і болючі для багатьох ситуації, коли “дражайший” гаджет в найбільш відповідальний момент підводить. Аудиторія подарувала відео 7 млн переглядів на Youtube менш, ніж за тиждень.

IKEA

Вихід чергового сиквела-пріквела (хто там вже розбере) по “Зоряним війнам” – звичний знак рекламщикам, що потрібно зліпити який-небудь ситуатив. Завдання поставлено – виконуємо. Але чим більше безідейними стають фільми кіно-саги, тим менше нового або хоча б креативного можуть запропонувати рекламщики. Хіба що знову пограти з фансервісом, почуттями фанатів, ось це все. Приберіть дітей і Лукаса від екрану.

Longchamp

Кендалл Дженнер, яка біжить по Парижу на зустріч конячці,  – вже на рівні концепту ефектна ідея. Все в ролику чудово – старовинні вулички, музика, монтаж, тваринка. Не розкрите лише одне питання – що рекламують. Ні сумок, ні аксесуарів, на яких спеціалізується французький рітейлер Longchamp, в кадрі немає. Втім, коли у тебе в кадрі одна з Кардашьян, в кадрі достатньо й логотипу. Іншого іміджева реклама і не вимагає.

Дивіться також наш попередній огляд –

Реклама тижня: Епіцентр К, Мівіна, Saint Laurent, Лара Крофт і морозиво Магнум

Про автора
Николай Маранчак

Журналист / Head of Digital Marketing Ассоциации ритейлеров Украины

Всі статті від автора