Реклама тижня: АТБ, Епіцентр К, Nike, Джордж Клуні і група MOZGI

Реклама тижня: АТБ, Епіцентр К, Nike, Джордж Клуні і група MOZGI

21.10.2018 09:00
  1065
Микола Маранчак

Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо кращі.

АТБ

Всюдисущий пакет АТБ засвітився в новому кліпі групи MOZGI. Чи то Потап вирішив затьмарити Енріке Іглесіаса, чи то АТБ думали-думали і вирішили звернутися до product placemant, щоб далі просуватися в маси. Веселий мотивчик і кумедна рима “ты меня узнаешь полюбэ, я буду с пакетом АТБ”, якщо не перетвориться на народний усний мем, то хітом попсових дискотек точно стане. В Україні чомусь досі таке люблять. Ну, а рітейлеру більшого й не треба.

Епіцентр К

В Епіцентрі теж представили свій потенційний шлягер. І хоча ім’я виконавця пісні “В Епіцентрі є все” і актора так і залишилося невідомі, новомодний звук цілком потягне на рітейл-хіт, під який було б цікаво пройтися по торговому центру. Остаточно підкорює нарочито гротескна, але цілком собі якісно виконана графіка. Цікава родзинка – висувне ліжко – і виглядає несподівано, і в господарстві може стати в нагоді.

Nespresso

У рекламі Nespresso фантазують, що було, якби Анна Болейн з серіалу “Тюдори”, вона ж Маргері Тіреллі з “Гри престолів” Наталі Дормер хоч десь стала королевою. Як і в обох серіалах, до її ніг доблесний лицар готовий принести голову дракона і масу проблем. Наприклад, лицар у виконанні Джорджа Клуні прямо під час колінопреклоніння перед королевою вибирається з екрану прямо в кінотеатр в пошуках чашечки кави. “Лицарі вже не ті”, – сказали б старовіри, проте Клуні служить цьому кавовому престолу вже 12 років-а такої стабільності можна позаздрити.

Louis Vuitton

Зірка нової версії Tomb Raider Алісія Вікандер знялася в новій рекламній кампанії бренду Louis Vuitton. Зйомки проходили на мальовничих берегах французького острова Корсика, де актриса прогулюється серед прибережних валунів в нових нарядах з круїзної колекції бренду. Дивлячись на красу Середземного моря, серйозним закадровим голосом Вікандер порівнює себе з вітром- “силою природи”, який вміє “подорожувати за горизонт”. Важко собі навіть уявити, як їй це вдавалося вимовляти без посмішки.

Nike

І як пропущену, але блискучу вересневу рекламу подивимося ще несподіваний феміністичний кампейн Nike, спеціально знятий в Мексиці, де з правами жінок все досить погано. За сюжетом втомлива пробка на дорозі перетворюється в справжній жіночий крос, який до фіналу набуває всі ознаки нової революції. Just do it – свідчить багаторічний слоган бренду і в даній ситуації він набуває вже зовсім нового значення. Судячи з 15 млн переглядів на Youtube за півтора місяці, можна зробити висновок, що меседж бренду був почутий багатьма.

Читайте також наш попередній огляд –

Реклама тижня: Comfy, Auchan, Louis Vuitton, Givenchy і 90-і


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку