
Фаст-фуд, гідний короля: історія успіху мережі Burger King


Дві офлайнові точки сукупно формують десяту частину обороту Rozetka.
Засновник інтернет-магазину Rozetka Владислав Чечьоткін під час виступу на конференції Modern Retail Forum розповів про перші підсумки роботи гіпермаркету на Петрівці і про найбільш динамічно зростаючі сегменти товарів маркетплейсу.
Поки що у найбільшого інтернет-магазину країни працюють дві офлайнові точки: на Ярославській і на проспекті Степана Бандери. Точка на Петрівці площею 4000 кв. м з’явилася в листопаді минулого року.
“Ми довго шукали такого розміру площу в окремій будівлі. Ми не можемо відкриватися в ТРЦ, тому що нам пропонують поповнювати асортимент вночі, а нам необхідно це робити кожні 15-20 хвилин “, – зазначає Владислав Чечьоткін.
Магазин на Петрівці, за словами Чечьоткіна, став першим (з усіх трьох), де вдалося ефективно об’єднати процес видачі онлайн-замовлень і покупки офлайн.
У магазині представлено близько 20000 SKU, а товари, яких немає в наявності, доставляють за 30 хвилин.
Особливостями офлайнового магазину стали Self Check-in, система електронної черги, нові для рітейлера зони, в яких представлені товари для дітей, інструменти, fashion-товари, Еxperience-зони, а також дитячий куточок і зона кафе.
У кращі за оборотом дні клієнти здійснюють більше 15 000 покупок в магазині, причому половину продажів складають емоційні покупки з вітрини, інші просто приходять забирати онлайн-замовлення.
За словами Чечьоткіна, частку чистого офлайну обчислити складно через перетин каналів взаємодії, але орієнтовно вона становить близько 10%. “Ми плануємо її збільшувати за рахунок відкриття роздрібних магазинів”, – додав засновник ресурсу, відповідаючи на питання із залу.
Маркетплейс Rozetka в грудні відвідало 75 млн користувачів, а в січні 2018 року цей показник знизився на 20%. За словами Чечьоткіна, в грудні було продано 3 млн товарів.
У 2011 році портал почав розширювати асортимент, і на даному етапі лише половину продажів становить побутова техніка. Найбільш зростаючими категоріями є нові для ресурсу – одяг, товари для дітей, хімія.
Rozetka офлайн: як виглядає супермаркет лідера українського e-commerce (фоторепортаж)