У Києві відкрито ще один McDonald’s в форматі “досвід майбутнього”

У Києві відкрито ще один McDonald’s в форматі “досвід майбутнього”

25.06.2018 12:30
  193
rau

Це вже третій McDonald’s подібного формату в Україні: раніше почали роботу ресторани в Києві на Окружній і в Черкасах в ТРЦ Lubava.

Тепер в київському McDonald’s по проспекту Леся Курбаса, 19а, відвідувачі також можуть скористатися перевагами обслуговування відвідувачів за столиками. Перший заклад McDonald’s з “досвідом майбутнього” в Україні було відкрито в березні 2018 року в Києві. Всього до кінця 2018 року 12 закладів McDonald’s запропонують “досвід майбутнього”, з них чотири – нові ресторани, які відразу відкриються в інноваційному форматі. Решта вісім – закладу, які вже працюють і будуть переобладнані.

Заклад McDonald’s на просп. Курбаса в ТРЦ квітня було відкрито ще в 2014 році. У червні цього року в ресторані провели реконструкцію, необхідну для впровадження формату досвіду майбутнього.

Відмінності нового формату:

  • Обслуговування за столиками – це революція в МакДональдз, оскільки МакДональдз завжди був закладом самообслуговування. У МакДональдз з досвідом майбутнього відвідувач замовляє страви на касі, а потім чекає на замовлення за столиком. Співробітник ідентифікує відвідувача за допомогою спеціального пристрою  та приносить страви.
  • Новий принцип роботи касової зони – більш зручний для відвідувачів. Прилавок розділений на дві частини – для замовлення та для отримання страв.  Відтак, відвідувачі, які очікують на замовлення, та відвідувачі, які роблять замовлення, не заважають один одному.
  • Експерт з гостинності – це нова позиція в ресторанах МакДональдз. Завдання Експерта з гостинності – бути уважним до відвідувачів, помічати їх потреби та оперативно на них реагувати: допомогти розібратися з новими способами обслуговування в ресторані, допомогти родині у пошуку вільного столика, запропонувати меню шрифтом Брайля незрячому відвідувачу, допомогти іноземцю розібратися в меню, підказати клієнту, де можна підзарядити гаджет.
  • Термінали самообслуговування є обов’язковим елементом ресторанів з досвідом майбутнього і дозволяють відвідувачам спокійно та без поспіху оглянути всі страви з меню у електронному форматі, зробити замовлення та оплатити його за допомогою картки чи готівкою на касі, а потім забрати страви у зоні видачі.
  • В ресторанах з досвідом майбутнього оновлюється форма одягу співробітників та дизайн меню.

«У другій половині 2018 році буде запроваджено ще один елемент формату досвіду майбутнього – новий принцип роботи кухні «Приготовано для тебе». Це дозволить  відвідувачу додати чи забрати інгредієнти в бургерах на свій смак – додати до улюбленого Дабл Чізбургеру ще один біфштекс чи замовити бургер Маестро з додатковими інгредієнтами», – повідомив генеральний директор компанії МакДональдз в Україні Гжегож Хмелярський.

Читайте також –

Новини ресторанів та кафе: McDonald’s, Євразія, WOG CAFE, Frank Wines та інші


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Перша в історії креативна директорка компанії Swarovski Джованна Енгельберт працює над тим, щоб бренд став привабливим для...
time icon  
  36
Усі новини ринку