IKEA розвиває новий формат магазинів в центрах міст
Група IKEA відкриє магазин в новому, зменшеному форматі в центрі Парижу до літа 2019 року. Компанія заявляє, що хоче бути більш доступною для покупців.
Як пише AllRetail з посиланням на агенцію Reuters, в минулому році IKEА розробила новий формат магазину з меншою площею для центральної частини міст з пропозицією більш широкого спектру послуг електронної комерції. Цей крок є відповіддю на зростання інтернет-торгівлі та доставок на дім, що є викликом для класичних магазинів IKEА, розташованих на околицях міст.
Рітейлер анонсував, що завдяки новій цифровій технології товари, запропоновані в першому французькому магазині, розташованому в центрі Парижа, будуть представлені «по-новому». Магазин буде мати 5 000 кв. метрів, а це означає, що він може бути менше однієї п’ятої розміру стандартного магазину IKEА. Об’єкт розташується в престижному районі Мадлен і обійдеться мережі в 6,6 млн євро ($8,2 млн).
Нагадаємо, в кінці минулого року повідомлялося, що шведська мережа магазинів меблів і товарів для дому IKEА вивчає український ринок і має намір протягом двох років відкрити перший об’єкт в Києві. За інформацією LIGA.net, IKEA планує відкривати свої торговельні точки в київських торгових центрах – рітейлер шукає локації площею 3500-5000 кв. м.
Читайте також –
Ігор Гут: Як прихід IKEA вплине на український ринок рітейлу