Інфографіка: 20 нових брендів, які вийшли на український ринок в 2018 році
У 2018-му в Україні почали роботу 20 нових зарубіжних брендів, що на 20% менше, ніж роком раніше. У той же час, українці нарешті дочекалися появи в країні всесвітньо відомих H&M і Zara Home.
Цей матеріал також доступний російською мовою
З одного боку, можна відзначити, що темпи появи в країні нових торгових марок сповільнилися. Однак з іншого, багато сильних міжнародних брендів вийшли на український ринок напряму, відкривши свої представництва в країні. У їх число увійшли популярні міжнародні мережі універмагів одягу – шведський H&M, а також турецькі DeFacto і Koton, які на трьох відкрили вже п’ять торгових точок в Україні.
Також слід згадати про виведення іспанським fashion-гігантом Inditex всесвітньо відомого бренду товарів для дому Zara Home, перший магазин якого відкрився в столичному ТРЦ Gulliver.
На думку керівника відділу торговельних площ компанії JLL (Україна) Катерини Весни, інвестиції цих глобальних компаній, а також плани з експансії в країну IKEA та Decathlon, свідчать про їх впевненість в українському ринку і є важливими сигналами для інших рітейлерів.
Серед тих брендів, що вийшли на український ринок в минулому році, переважають торговельні марки із Західної Європи. Найбільше своїх представників в Україну делегувала Італія – чотири бренди. Крім того, в минулому році в країні дебютувало по три торгові марки з Німеччини та Англії, а також по дві зі Швеції та Туреччини.
Цікаво, що з 20-ти брендів, що з’явилися в Україні в 2018 році, лише один відкрив перший магазин не в Києві: японський Usupso обрав своїм стартовим майданчиком одеський ТРЦ Riviera. Решта в основному відкривалися в найбільш успішних ТРЦ столиці. При цьому лідерами за відкриттям дебютних магазинів зарубіжних брендів стали ТРЦ Gulliver і ТРЦ Ocean Plaza, через які в Україну вийшли 14 нових ТМ – по сім в кожному ТРЦ.
Що стосується брендів, що запланували вихід в Україну в 2019 році, то тут, без сумніву, варто відзначити шведську IKEA, французький Decathlon, та американський The North Face, який у нас в країні буде представляти компанія Intertop Ukraine. Крім цього, за інформацією JLL, в найближчі кілька років можна очікувати дебюту на українському ринку таких брендів одягу, взуття та аксесуарів, як Steve Madden, The Kooples, Coin, Karl Lagerfeld, а також гастрономічної мережі фуд-холів Eataly.
Читайте також –
Інфографіка: 25 нових брендів, які вийшли на український ринок в 2017 році