
Фаст-фуд, гідний короля: історія успіху мережі Burger King


Команда аналітиків Black-Friday.Global протягом декількох років збирала інформацію і підготувала цікаву статистику щодо купівельної активності в “Чорну п’ятницю” в Україні і в світі.
Традиція листопадових розпродажів, спочатку відома лише в США, протягом декількох років набула популярності буквально по всьому світу. У тому числі і в Україні. В нашій країні про “Чорної п’ятниці” знає вже 88% опитаних.
Як росте інтерес до покупок і розпродажів серед українців в листопаді? Які категорії товарів користуються найбільшим попитом? Скільки грошей українці витрачають під час цього шопінг-божевілля і як купівельна спроможність наших співвітчизників виглядає в порівнянні з іншими країнами? Щоб відповісти на ці питання, фахівці провели опитування в 55 країнах світу, проаналізували статистичні дані про “Чорної п’ятниці” і представили результати у вигляді інфографіки.
Black Friday не без причини називають феноменом. Згідно з даними Google, протягом останніх п’яти років інтерес інтернет-користувачів до цієї події виріс більш ніж в два рази. Щороку практично у всіх країнах знижкове безумство призводить до чергових рекордів оборотів і прибутку. Хіба що в країнах західної півкулі, куди тренди зі Сполучених Штатів доходять раніше Європи, відзначається помірне зростання інтересу до спеціальних пропозицій на “Чорну п’ятницю”.
“Чорна п’ятниця” в Україні:
В українських магазинах Black Friday почав з’являтися тільки в 2014 році, і протягом останніх декількох років популярність цієї акції динамічно зростає. Як показали результати опитування, 30,09% жителів України візьмуть участь в «черноп’ятничних» розпродажах (це на 18,58% більше, ніж роком раніше).
Більшість покупців (68,62%) виявилися досить завзятими і вирішили здійснювати покупки і в онлайн-та офлайн-режимі. На пошуки вигідних пропозицій в інтернет відправиться 17,65% опитаних, а 13,73% вирішили віддати перевагу традиційним торговельним центрам.
Розкрутка світової економіки:
Відома в усьому світі “Чорна п’ятниця” щороку роздуває показники продажів. У кожній з 55 проаналізованих країн кількість транзакцій в інтернеті під час Black Friday значно зростала в порівнянні зі звичайним днем.
Наприклад, користувачі з США в “Чорну п’ятницю” здійснюють на 2103% покупок більше, ніж зазвичай! День всесвітньої розпродажі користується популярністю також у наших сусідів. Статистика показує, що активність інтернет-покупців з Польщі була на 692% вище, ніж в звичайний день року, а в Білорусі – на 2279%. Але ні в жодній іншій країні не було відзначено такого великого інтересу в «чернопятнічним» розпродажів, як в Пакистані, де активність інтернет-покупців була на 11525% вище, ніж в звичайний день в році.
Нікого не повинно здивувати, що в багатьох країнах саме листопада є місяцем, що приносить продавцям найбільший прибуток. Вважається, що частка листопада в річному обороті досягає близько 20%, а з наших внутрішніх даних випливає, що в деяких країнах, як наприклад у Великобританії, Греції та ПАР кожна третя транзакція в інтернеті здійснюється в листопаді.
Результати опитування показали, що в “Чорну п’ятницю” найбільше грошей готові витратити жителі Північної Америки і Європи, а покупки на відносно невеликі суми планують жителі азіатських країн, як, наприклад, Пакистан, Малайзія і Філіппіни.
Наші мисливці за знижками планують витратити під час “Чорної п’ятниці” в середньому 2975 грн (113 USD). Це менше, ніж поляки і білоруси (175 USD і 150 USD відповідно), але більше, ніж турки і казахи (97 USD і 64 USD).
Топ-товари “Чорної п’ятниці”:
Щороку в світовій пресі з’являються репортажі про натовпи людей в маркетах електроніки. Однак, як показали результати опитування, мисливців за знижками в більшій мірі цікавить одяг, ніж електроніка. Техніка виявилася тільки на другому місці серед опитаних. А найменшим інтересом користуються книги, спортивні товари і нижня білизна.
Вражаючі знижки:
“Чорна п’ятниця “славиться значними знижками, що досягають 80-90%. І хоча кількість товарів за символічну 1 гривню або зі знижкою 90% сильно обмежена, учасники« черноп’ятничних »розпродажів можуть розраховувати на дійсно високі знижки.
Згідно за нашою статистикою про Black Friday-2017, американці, канадці і українці отримують найбільшу вигоду від “Чорної п’ятниці”. В Україні і Канаді середня знижка в інтернет-магазинах в останню п’ятницю листопада склала 66%, а в Америці цей показник досяг порогу 68%!
З огляду на прогнозовані витрати українців під час “Чорної п’ятниці” -2018, знижки можуть принести економію в районі 5775 гривень.
Трохи більш «скромні» знижки могли отримати жителі Росії (58%), Бразилії (57%) і Туреччини (56%), а середньостатистична знижка для всього світу склала 55%.