Головна > Найкраще RDBExpo > Фоторепортаж з Retail&Development Business Expo – 2018: експоненти, спікери сесії, гості та багато іншого
Фоторепортаж з Retail&Development Business Expo – 2018: експоненти, спікери сесії, гості та багато іншого

Фоторепортаж з Retail&Development Business Expo – 2018: експоненти, спікери сесії, гості та багато іншого

29-30 березня 2018 року в столичному НСК «Олімпійський» відбулася найбільша в Україні міжнародна спеціалізована виставка індустрії рітейлу та девелопменту — Retail&Development Business Expo – 2018.

Read in English

У цьому році захід відвідало близько 2000 чоловік: топ-менеджерів і власників практично всіх ключових компаній роздрібної торгівлі та комерційної нерухомості, а також організацій, що пропонують ефективні рішення для рітейлу та девелопменту.

На двох поверхах виставкової зони свої стенди представили Arricano Real Estate, Immochan Ukraine, Budhouse group, VOVK, Smart business, ТРЦ Victoria Gardens, ТРЦ River Mall, ТРЦ SMART PLAZA, ТЦ “Піраміда”, ТРЦ Retroville, ТРЦ New Way, JLL Ukraine, NAI Ukraine, Ощадбанк, Мегамолл, RDA та багато інших.

Титульним партнером заходу виступила мережа студій одягу VOVK — №1 серед молодих українських брендів одягу за темпами зростання і довіри клієнтів. Генеральним партнером заходу стала українська IT-компанія SMART business. Офіційний партнер – МФК Gulliver.

Окрім експозони, в два потоки проходили ділові конференції, на яких понад 60 топ-спікерів з українських і міжнародних рітейл-компаній поділилися своїм досвідом, презентували цікаві кейси та нові проекти, обговорювали актуальні проблеми галузі, шляхи їх вирішення та ключові тенденції ринку.

Всього програма включала в себе 11 тематичних блоків, які охопили всі сторони життя і роботи вітчизняного рітейлу. У перший день в першому залі обговорювали інновації та тренди в рітейлі та девелопменті, питання корпоративної культури, а також нові концепти для активних продажів. Зі своїми презентаціями виступили топ-менеджери Епіцентр К, Watsons Україна, MTI, Ельдорадо, ЕКО маркет, Будинок Іграшок та інші компанії.

В цей же час у другому залі виступали представники Koton, Jysk Ukraine, colin’s, Космо, ЦУМ Київ, Arricano, ТРЦ Gulliver, ТРЦ Ocean Plaza та інших компаній. Вони обговорювали обов’язкові складові сучасного ТРЦ, міжнародний досвід в українських реаліях ринку, а також правила і принципи життя, які допомагають у бізнесі.

Склад спікерів другого дня виставки був не менш яскравим. У першому залі виступали представники Fozzy Group, Intertop, Immochan Ukraine, Київстар, Антошка, JLL, Smart Plaza, UTG, NAI Ukraine, ТРЦ Подоляни, Lantec та інших компаній. На порядку були презентації нових ТРЦ і позиціонування рітейлу в digital-еру.

Серед спікерів другого залу були представники Franchise Group, LITRA, Колискай, Сім’я ресторанів Діми Борисова, DRUZI cafe, ZAKAZ.UA та інші. Обговорювали питання, чи може український рітейл успішно розвиватися за кордоном, тренди в-ecommerce. Спеціальною сесією пройшов “Марафон стартапів в рітейлі”.

Серед гостей події – топ-менеджмент і лінійні керівники компаній, які грають ключову роль у формуванні і розвитку цивілізованого ринку рітейлу в країні: Dragon Capital, MTI, Arricano, mcdonald’s, Multi Ukraine, River Mall, Leroy Merlin, Блокбастер, Forum Lviv, ТРЦ Аладдін, ТРЦ ” Конкорд, Zarina, MOYO, Мануфактура, Даринок, Watsons, Puma Ukraine, NOVUS, Фуршет, MUST HAVE, Vitto Rossi, Мегаспорт, Таврія В, Ів Роше, Salateira, O bag Ukraine, Люксоптика, Даринок, LPP, BILLA, Brocard, ARGO, СЮФ, METRO, Rozetka, Ельдорадо, Порт Сіті і багатьох інших.

Традиційно всі бажаючі могли сфотографуватися біля бренд-волла, де були присутні логотипи організаторів, партнерів та спонсорів заходу.

Після кожної сесії робилась перерва на каву, і учасники ринку могли в неформальній обстановці поспілкуватися, обмінятися враженнями про виставку, розповісти про свої досягнення і обговорити плани на майбутнє. Неформальне спілкування найчастіше виявляється набагато успішніше і простіше, ніж довгі години досягнення офіційних домовленостей. Тим більше, що на Retail & Development Business Expo можна було зустрітися з людьми, в звичайний час занадто зайнятими, щоб знайти час на неспішну розмову на професійні теми.

Для обговорення особливо делікатних тем окремо працювала VIP-зона для переговорів, звідки відкривався вид на площу біля стадіону Олімпійський. Тут можна було більш предметно обговорити майбутню співпрацю, познайомитися з новаціями на ринку і дізнатися про кращі рішення для бізнесу.

Перший день виставки Retail&Development Business Expo – 2018 завершився масштабною вечіркою, де учасники та гості заходу змогли відпочити, насолодитися їжею і напоями, потанцювати та поспілкуватися в максимально неформальній обстановці. Під час заходу партнери RDBExpo розігрували численні призи та подарунки. Партнерами призового фонду вечора стали: Yves Roсher, Lush, FALKE, Aloha, 1dea.me, Orner, Штуки, BODO та інші. Алкогольних партнером вечора виступила компанія Shustoff. Солодкий партнер — мережа кондитерських СМІЯН.

Асоціація рітейлерів України дякує всім спікерам, гостям та партнерам заходу, без яких проведення виставки було б неможливо:

Титульний партнер – VOVK

Генеральний партнер – SMART business

Офіційний партнер – МФК Gulliver

Партнери сесій: Нова пошта, ТРЦ Подоляни, Укртелеком, Loyaltek, Lantec

Партнери події: Park Inn by Radisson Kyiv Troyitska, Shustoff, SCF, Franchise Group, Outforz, Торгово-промислова палата України, Ощадбанк, Flylights, InfovisionCityGrand, Ol.factory, Synergy Network, СМІЯН, 4service, Questoria

Ексклюзивний радіо-партнер: Бізнес радіо

Генеральний ТВ-партнер: Star Light Media

Спеціалізований медіа-партнер: Commercial Property

Спеціальний медіа-партнер: Столична нерухомість

Генеральний партнер по мобільній рекламі: WiFi Bar

З повним списком партнерів можна ознайомитися нижче:

Про автора
Николай Маранчак

Журналист / Head of Digital Marketing Ассоциации ритейлеров Украины

Всі статті від автора