Фокстрот запустив сервіс трекінгу замовлень

Фокстрот запустив сервіс трекінгу замовлень

17.01.2022 04:00
  941
rau

Нову опцію Фокстрот реалізував для адресної доставки кур’єрською службою компанії.

Цей текст доступний також російською мовою

Один із найбільших рітейлерів електронної та побутової техніки України – мережа Фокстрот – запустив сервіс із відстеження замовлення в режимі реального часу в день доставки. Як повідомляє прес-служба компанії, ця опція активна у всіх містах присутності власної кур’єрської служби, що покриває понад 30 великих міст та їхні «супутники»: Київ, Одеса, Дніпро, Запоріжжя, Львів, Харків, Черкаси, Суми, Полтава, Тернопіль, Житомир, Вінниця та інші.

«Пілот» провели в межах Києва у грудні, де за три тижні здійснили понад тисячу успішних доставок. Масштабування в інших містах стартувало напередодні нового року.

“Трекінг замовлень став невід’ємною складовою сучасного ритму життя, оскільки дозволяє клієнтам планувати свій день, а нам – бути більш гнучкими та мобільними. Особливо це актуально для тих покупців, хто обирає опцію з адресної доставки не у визначений проміжок часу, а протягом дня. Відповідно, сервіс трекінгу в службі доставки Фокстрот є ще однією конкурентною перевагою бренду та зручною опцією для клієнта”, – зазначив начальник управління ланцюга поставок компанії Вадим Осинський.

Кількість таких доставок уже перевищила дві тисячі з моменту запуску у всіх містах присутності власної логістики.

Як це працює:

  1. Тільки-но товар виїжджає зі складу, клієнт отримує повідомлення у Viber або sms з інформацією щодо доставки протягом дня і контактними відомостями про кур’єра.
  2. За годину до доставки клієнту надходить друге повідомлення з посиланням на карту для відстеження маршруту кур’єрської служби. Точний час перераховується відповідно до ситуації на дорогах.
  3. У лютому буде додана картка кур’єра з його фото та особистим рейтингом, а також опція переходу у чат-бот.

Відзначимо, мережа Фокстрот системно працює над впровадженням нових послуг, що оптимізують бізнес-процеси і поліпшують клієнтський досвід, зокрема, і в напрямку логістики. У 2020 році компанія першою серед гравців ринку ПТіЕ запустила експрес-доставку товару за дві години, а в листопаді 2021 року – до звичних способів доставки підключені два нових: день-в-день і до обраного покупцем часу.

Читайте також

Рік оновлення: у Фокстрот оголосили результати модернізації мережі


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку