ВИБІР РЕДАКТОРА

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Ритейл нерухомість — це завжди великі об’єми скління, особливі вимоги до прозорості та антивандальності скла, а також...
time icon  
  487
Дивіться, хто пішов: іноземні та вітчизняні мережі, що вирішили згорнути свою діяльність в Україні 2025 року

Дивіться, хто пішов: іноземні та вітчизняні мережі, що вирішили згорнути свою діяльність в Україні 2025 року

Виїзд українців за кордон, падіння купівельної спроможності тих хто лишився, проблеми з логістикою та невідповідністю...
time icon  
  6058
ЦІНИ НА РОЗМІЩЕННЯ МАТЕРІАЛІВ ПРИЄДНАТИСЯ ДО ЧЛЕНІВ АСОЦІАЦІЇ GOVERNMENT RELATIONS

Актуально

Популярно

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Ритейл нерухомість — це завжди великі об’єми скління, особливі вимоги до прозорості та антивандальності скла, а також...
time icon  
  487
Дивіться, хто пішов: іноземні та вітчизняні мережі, що вирішили згорнути свою діяльність в Україні 2025 року

Дивіться, хто пішов: іноземні та вітчизняні мережі, що вирішили згорнути свою діяльність в Україні 2025 року

Виїзд українців за кордон, падіння купівельної спроможності тих хто лишився, проблеми з логістикою та невідповідністю...
time icon  
  6058
Усі актуальні

Новини ринку

Географія ритейлу за 9 місяців 2025-го: в яких регіонах та як представлені гравці основних галузей торгівлі України

Retail Association of Ukraine представляє чергове ексклюзивне аналітичне дослідження під назвою “Географія ритейлу”. На основі...
time icon  
  7

Як перейти з ручних аудитів на аналітику в реальному часі: досвід роботи мережі Рукавичка з платформою effie

У FMCG та ритейлі важливо мати прозорі й зручні інструменти моніторингу ефективності. Наш шлях до автоматизації контролю...
time icon  
  0

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Ритейл нерухомість — це завжди великі об’єми скління, особливі вимоги до прозорості та антивандальності скла, а також...
time icon  
  487

Ольга Шевченко, Eva: Ми готуємося до експансії на ринки ЄС

Чому мережа Eva для експансії розглядає саме Східну Європу, за яких умов у компанії приймають рішення про закриття...
time icon  
  1593

Компанія TA-DA! відкрила перший «Метавсесвіт»: мультиформатний простір для шопінгу та відпочинку (+фото)

Мережа TA-DA! впевнено розширює горизонти, створюючи унікальні простори, де покупки вдало поєднуються з відпочинком,...
time icon  
  843

Системність у цифровізації визначає лідерів бізнесу

31 жовтня у Києві відбувся VI Форум «Бізнес без паперу» — щорічна головна подія цифрової трансформації. Близько 900...
time icon  
  257

Нова стратегія Eva.ua: стати екосистемою для жінок в Україні

Мережа магазинів Eva – один із найбільших українських ритейлерів у категорії beauty та персонального догляду. Лише в...
time icon  
  563

Українська кухня у новій лінійці KFC: улюблені смаки в сучасному форматі

Бренд KFC знову тішить своїх гостей новинками. Під слоганом «Смак, що не потребує пояснень» мережа презентує нову...
time icon  
  693

Aurora Base: нова освітня програма для молоді

Мережа мультимаркетів Аврора продовжує підтримувати активних та амбітних підлітків, відкриваючи для них ще більше...
time icon  
  422

Дивіться, хто пішов: іноземні та вітчизняні мережі, що вирішили згорнути свою діяльність в Україні 2025 року

Виїзд українців за кордон, падіння купівельної спроможності тих хто лишився, проблеми з логістикою та невідповідністю...
time icon  
  6058

Тарас Панасенко, Аврора: Хочемо відкрити тестові магазини у Болгарії

Співвласник мережі Аврора Тарас Панасенко в інтервью для NV розповів про складнощі роботи в Румунії, чому наступна...
time icon  
  791

Сервіс OKKO Drive – тепер і в Києві

Одразу на двох АЗК ОККО у Києві розпочав роботу сервіс ОККО Drive, який дає можливість водіям замовляти їжу з кафе чи...
time icon  
  464

В Україні спостерігається підвищений ажіотаж на новорічні товари

Обсяги реалізації новорічного асортименту в мережі торгових центрів Епіцентр цьогоріч майже на 40% перевищують продажі...
time icon  
  551

Компанія А-optica стала членом Асоціації ритейлерів України

A-optica — це мережа сучасних салонів оптики, яка поєднує інноваційні технології та індивідуальний підхід до здоров’я...
time icon  
  299

Вячеслав Стешенко, KLO: Я сам відчуваю себе частиною Києва й хочу, щоб так відчували KLO кияни

Співвласник бренду KLO про історію розвитку мережі, шлях, який компанія подолала за 30 років, чому обрали саме такий...
time icon  
  1040

Відбудова ТРК після обстрілу: покроковий план та реальні цифри – кейс ТРК Сонячна Галерея

Керівник департаменту девелопменту групи компаній Arricano в Україні Микола Якименко  розповів про план дій, за яким...
time icon  
  360

Дослідження Webpromo: що варто врахувати для створення ефективних рекламних стратегій напередодні Black Friday

Диджитал-агенція Webpromo підготувала комплексне дослідження поведінки українських споживачів, що охоплює сезон знижок...
time icon  
  347

Оновлення та розширення Рукавичка: фокус на якість і зручність (+фото)

Мережа супермаркетів Рукавичка продовжує системний розвиток, удосконалюючи існуючі формати та відкриваючи нові...
time icon  
  518

Alviva Group увійшла до топ-100 найбільших приватних платників податків України

Alviva Group, провідний гравець харчової промисловості України, підтвердила свій статус відповідального бізнесу, увійшовши...
time icon  
  349

Останні призначення в ритейлі: Фокстрот, Prostor, Нова пошта, OKKO, Монделіс Україна

Які зміни відбулися за останній місяць у топ-менеджменті українських і міжнародних компаній сфер ритейлу та суміжних...
time icon  
  5598
Усі новини ринку
Члени Асоціації Партнери Асоціації