Соціальний проєкт Лінії магазинів EVA “Допомога 242 опорним лікарням” вдруге отримав високу нагороду

Соціальний проєкт Лінії магазинів EVA “Допомога 242 опорним лікарням” вдруге отримав високу нагороду

29.12.2020 12:18
  212
Дарія Осіїк

Нещодавно в Україні завершився XI конкурс кейсів корпоративної соціальної відповідальності, переможцем якого став соціальний проєкт Лінії магазинів EVA. На початку грудня цей проєкт також було відзначено на конкурсі ООН.

 Читати російською

Організатори цьогорічного конкурсу отримали 40 кейсів КСВ від вітчизняних та міжнародних компаній, які працюють в Україні. У номінації «Ціль №3 — Міцне здоров’я і благополуччя» переможцем обрали українську компанію РУШ (Лінія магазинів EVA). Кейс компанії, що під час першої хвилі карантину взяла шефство над 242 лікарнями, які Національна служба здоров’я України визначила опорними для надання допомоги хворим на Covid‑19, відзначили як найбільш ефективний спосіб допомоги медикам у боротьбі з пандемією коронавірусної інфекції.

«Соціально відповідальний бізнес, до якого належить Лінія магазинів EVA, ніколи не стояв осторонь проблем, що хвилюють суспільство. Тому і під час першої хвилі карантину Covid-19, коли сучасні герої в білих халатах залишилися сам на сам у боротьбі зі смертельною епідемією, ми зателефонували у всі опорні лікарні і запитали  чого найбільше в той час потребували лікарі, медперсонал. З’ясувалося, що найбільший дефіцит миючих та дезінфікуючих засобів. Тоді й вирішило керівництво нашої компанії взяти шефство над усіма 242 опорними лікарнями», — говорить керівниця PR-напрямку Лінії магазинів EVA Олександра Гнатик.

Олександра також відзначає злагоджену, багатоденну роботу, інколи без сну і відпочинку, всієї команди EVA, що працювала над цим проектом, аби якнайскоріше відправити в опорні лікарні величезну партію миючих та дезінфікуючих засобів на місяць карантину — мило звичайне та антисептичне, порошок, білизна, універсальний миючий засіб, гель для туалету та антисептик. По деяким позиціям обсяги допомоги вимірювалися тисячами кілограмів та десятками тисяч літрів. Зокрема, відправили 34 тисячі літрів миючих та дезінфікуючих засобів, понад 4 тисячі кілограмів прального порошку.

Найбільші посилки в колаборації з фондом Коло та компанією Нова пошта були оперативно доставлені в лікарні Одеської, Львівської, Запорізької та Дніпропетровської областей.

Слід зазначити, що на початку грудня проєкт допомоги 242 опорним лікарням Лінії магазинів EVA отримав нагороду конкурсу «Партнерство заради сталого розвитку — 2020» у категорії «Подолання COVID-19», організованого Представництвом Глобального договору ООН в Україні.

Довідка. Лінія магазинів EVA – найбільша національна мережа магазинів краси та здоров’я, що пропонує широкий асортимент товарів декоративної косметики, парфумерії, товари по догляду за обличчям та тілом, біжутерію, аксесуари, побутові товари, а також товари по догляду за малюками. Понад 8 мільйонів осіб є користувачами програми лояльності EVA МОЗАЇКА.

Сім років компанія EVA займає лідерські позиції, отримуючи нагороду Національної премії України Retail Awards «Вибір споживача». Наприкінці 2019 року Лінію магазинів EVA визнано «Кращим магазином краси та здоров’я» за версією міжнародного фестивалю-конкурсу премії «Вибір року-2019», у 2019 компанія отримала нагороду «Рітейлер року в drogerie» від Ukrainian Retail Association. Постійний проєкт допомоги передчасно народженим дітям «Orange Days в EVA!» приніс перемогу в конкурсі, ініційованому ООН в Україні Partnership for Sustainability Award 2018.

Також у 2019 році EVA отримала престижну нагороду від найбільшої міжнародної виставки у галузі приватних марок PLMA (Private Label Manufacturers Association), Нідерланди та нагороду “За лідерство в управлінні власними косметичними торговими марками” від виставки InterCHARM.

У травні 2020 року власний бренд компанії — Genetic Lab GEN 96 — отримав нагороду на міжнародному конкурсі дизайну і упаковки власних торгових марок Vertex Awards. У вересні 2020 року перемогла на міжнародній виставці-конкурсі  PLMA 2020 International «Salute to Excellence Awards» власна торгова марка Лінії магазинів EVA – «Green Way Wooden stick», а у жовтні цього року товари власних торгових марок Лінії магазинів EVA ТМ Crazy MO і ТМ Lucky Pin отримали дві національні нагороди PrivateLabel-2020

За 18 років компанія зросла до кількості понад  1000 магазинів по всій території України, представила більше 30 000 асортиментних позицій, а також започаткувала 43 власні торгові марки. Зараз штат співробітників мережі налічує понад 12 000 осіб. EVA дотримується найвищих стандартів роботи з клієнтами та високого рівня корпоративної культури, що відображено у моделі сервісу компанії: «EVA – це краща подруга, що дарує щастя бути собою».

Читайте також – 

https://rau.ua/ru/press-release/eva-konkurs-vybor-goda/


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку