
Ролики тижня: Maudau, lifecell, Водний світ, Ukrsibbank, W8LESS & Veteranka


Покупці мережі супермаркетів Сільпо можуть почати накопичувати електронні фішки онлайн. Тепер не треба збирати паперові наліпки і наклеювати їх до буклету для участі в акції на керамічний посуд «Марко Черветті», яка стартувала 31 жовтня 2019 року.
Цей матеріал доступний російською мовою
Як запевняють у прес-службі Fozzy Group, мережа Сільпо стала першою з українських рітейлерів, яка перейшла на таку інноваційну систему проведення маркетингових акцій з охопленням по всій Україні.
«Діджиталізація фішок допомагає позбутися від незручностей для гостей, які були пов’язані раніше з паперовими наліпками: віртуальні автоматично «прив’язуються» до електронного рахунку активованої карти «Власний рахунок», ïх можна буде знайти у розділі «Збиралочка» у додатку Сільпо чи на сайті. Це не лише полегшить життя покупців і знизить навантаження на касирів, але й великий плюс для навколишнього середовища», — розповідає цифровий трансформатор Fozzy Group Віталій Ворожбит.
В Сільпо підрахували, що в середньому під час подібної маркетингової акції використовується близько 100 млн наліпок або 90 погонних кілометрів стрічки в рулонах з фішками. Таким чином наліпками можна заклеіти, наприклад, 1 гектар землі. На цьому етапі Сільпо зменшує кількість паперових фішок-наліпок на 70%, що має зберегти 2 тонни паперу.
Ті хто не має встановленого мобільного додатку, теж можуть почати купувати екологічно і користуватися електронними фішками — загальний баланс можна буде бачити у чеку при скануванні пластикової карти. Паперові фішки залишається для тих гостей, які не користуються «Власним рахунком».
Раніше електронними в Сільпо також стали персональні пропозиції для гостей, що вже дозволило за рік зменшити на 900 000 кількість листів, які розсилаються покупцям кожний квартал у паперовому вигляді і таким чином зберегти 13 тонн паперу.
Переведення фішок-наліпок у електронну форму — це частина великої програми цифрової трансформації програми для постійних гостей «Власний Рахунок». Восени 2018 року Сільпо запустив додаток для смартфонів, який дозволяє не лише використовувати QR-код замість фізичної картки «Власний Рахунок», а й прив’язати банківську картку і розраховуватися телефоном, навіть якщо в ньому немає технології NFC.
Також в мобільному додатку можна дізнатися інформацію про основні акції, переглянути історію покупок та скористатися сканером штрих-кодів, щоб дізнатися ціну та наявність товару у улюбленому Сільпо. Зараз унікальних користувачів мобільного додатку Сільпо вже близько 800 000 і їх кількість продовжує зростати.
Знайти мобільний додаток можна за посиланням:
AppStore: https://itunes.apple.com/app/id1392610549
GooglePlay : https://play.google.com/store/apps/details?id=ua.silpo.android
Довідка. Сільпо — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України з асортиментом близько 76 000 найменувань продуктів харчування і супутніх товарів, а також товарами власних торгових марок і власного імпорту. У компанії діє проект підтримки та розвитку українських виробників та маленьких господарств «Лавка Традицій», продукцію яких можна придбати в Сільпо та делікатес-маркетах Le Silpo. Станом на 18 жовтня 2019 року торговельна мережа налічувала 248 супермаркетів.
Читайте також –
Рейтинг інноваційности українських рітейлерів: Сільпо обходить Епіцентр