«День закоханих» для мережі Епіцентр: топ продажів очолили матраци

«День закоханих» для мережі Епіцентр: топ продажів очолили матраци

18.02.2020 01:28
  144
Ukrainian Retail Association

У національній мережі торговельних центрів Епіцентр підбили підсумки продажів на 14 лютого цього року, і визначили, які товари купували українці.

Цей матеріал доступний російською мовою

Як повідомили RAU в прес-службі компанії, в День закоханих продажі у галереї «Деко» збільшились на 10%, а флора-центр «Букет» продав на 20% більше зрізаних квітів, аніж торік. «Завдяки старанням маркетологів та активному промо цього свята, українці стали витрачати більше коштів на подарунки до Дня закоханих. Протягом двох останніх років ми бачимо значне пожвавлення попиту саме у цей день», – зазначає директор напрямку «Деко» мережі Епіцентр Анна Бондарєва.

Цікаво, що цьогоріч у багатьох українських споживачів практичність несподівано переважила імпульсивність. Доказом є те, що лідером з продажів серед подарунків на 14 лютого в мережі ТЦ Епіцентр стали матраци. Найчастіше в цей день купували ортопедичні матраци розміром 160х200 см.

Натомість більш традиційні подарунки – набори скляних бокалів та сувенірні чашки, що протягом останніх років займали перші сходинки у топs продажів, у 2020 році особливого попиту не мали. До п’ятірки найпопулярніших товарів у цей день, окрім матраців, також увійшли: брелоки у вигляді серця, листівки-валентинки, вази для квітів та кухонні пательні.

«Для подарунків економ-сегменту досить добре спрацьовують спеціально оформлені тематичні зони. Споживачі цілеспрямовано приходять на ці зони за недорогими подаруночками: листівками, свічками, фоторамками, аромодифузорами, пледами тощо», – зауважує Анна Бондарєва.

Збільшився на День закоханих і попит на квіти – лідерами серед зрізаних квітів у флора-центрі «Букет» ТЦ Епіцентр стали тюльпани та троянди. На третьому місці у рейтингу продажів – орхідеї у горщиках.

Довідка. Епіцентр К — лідер на українському ринку роздрібної торгівлі сегменту товарів для будівництва та ремонту з повністю вітчизняними інвестиціями, який налічує 58 діючих торговельних центрів у різних регіонах України, починаючи від столиці, закінчуючи райцентрами. В торгових центрах мережі, сумарна торгова площа яких перевищує 1,5 млн кв. м, представлено більше 550 000 найменувань товарів від більш ніж 5500 постачальників. За результатами 2018 року загальний товарообіг групи компаній Епіцентр порівняно з 2017-м збільшився на 23,4% або на 8,7 млрд грн.

Читайте також – 

Все для дому: як мережа Епіцентр розвиває напрямок ДЕКО


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку