Головна > предпросмотр > АТБ купує європейську мережу дискаунтерів Lidl. Угоду обіцяють закрити до кінця 2022 року
АТБ купує європейську мережу дискаунтерів Lidl. Угоду обіцяють закрити до кінця 2022 року

АТБ купує європейську мережу дискаунтерів Lidl. Угоду обіцяють закрити до кінця 2022 року

У компанії LIdl розраховують, що АТБ вдихне нове життя в їх мережу. Сума угоди компаніями не розголошується.

*Матеріал опубліковано 1 квітня*

Цей текст доступний також російською мовою

Про це повідомляє Telegraph з посиланням на власні джерела на ринку. Як йдеться в публікації, коронавірусна криза сильно вдарила не тільки по українському рітейлу. Так, одна з провідних європейських мереж дискаунтерів, що налічує понад 10 000 магазинів по всьому світу, не змогла пережити падіння продажів і змушена була продати контрольну частку в бізнесі українській корпорації АТБ.

“Ми знаємо АТБ, нам дуже подобається їхня стратегія розвитку, у нас схожі філософії та цінності, – прокоментували в LIdl. – Тому ми впевнені, що прихід української компанії вдихне нове життя в нашу мережу, допоможе перебудуватися відповідно до вимог часу і вийти на новий рівень розвитку”.

У свою чергу, в АТБ розглядають придбання, як можливість відразу вийти на лідируючі позиції на європейському ринку. “Ми давно розглядали можливість експансії за кордон, в тому числі й шляхом покупки вже працюючих мереж, але раніше не було цікавих варіантів. Коли дізналися про можливість угоди з LIdl, довго не роздумували: це відмінний шанс відразу вийти в багато європейських країн і зайняти міцні позиції на місцевих ринках. В Україні у нас немає конкурентів, і можливостей для активного нарощування мережі стає все менше, так що тепер ми вирішили зосередитися на міжнародному напрямку”, – підкреслили в АТБ.

Нагадаємо, за підсумками 2020 року дохід АТБ склав 149,8 млрд грн, що на 18,2% більше, ніж у 2019. Було відкрито 127 нових магазинів, а в 59-ти провели реконструкцію.

Довідка. Корпорація АТБ – об’єднання великих українських компаній, що здійснюють свою діяльність в таких сферах бізнесу, як управління активами, роздрібна торгівля, виробництво і продаж продуктів харчування. До складу Корпорації входить роздрібна компанія АТБ-маркет, кондитерська фабрика Квітень, м’ясна фабрика Фаворит Плюс. Флагманом бізнесу корпорації є торгова мережа АТБ.

АТБ-маркет – найбільша мережа магазинів України, яка налічує понад 1200 торгових точок в різних областях країни. Роздрібна мережа була заснована в 1993 році. Щодоби в магазинах мережі АТБ роблять покупки понад 4 млн українців.

Читайте також – 

Мільярди в рітейлі: від 90-х до АТБ, Brocard і Укрзолото

Про автора
Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *