Компанія розширила напрямок та розділила дирекцію з продажів між двома спеціалістами. До цього дирекцію із продажів Auchan Україна очолювала діюча СЕО Марта Труш, яку, нагадаємо, призначили на посаду СЕО у березні цього року.
Як повідомили RAU в прес-службі мережі, відтепер в Auchan Україна працює двоє регіональних директорів з продажів: Айк Манукян та Сергій Федоровічев.
“Ми – мультиформатний рітейлер і наша стратегічна амбіція – бути фіджитальним лідером в Україні. Задля того, щоб поглиблено працювати водночас над розвитком фізичних точок, а також урізноманітнювати клієнтський досвід і clients journeys, ми прийняли рішення розподілити задачі дирекції з продажів між двома спеціалістами, – коментує призначення СЕО компанії Марта Труш. – Підсилюємо операційну діяльність в магазинах: робота з асортиментом, імплантаціями, власними марками. А також, фокусуючись на омніканальності нашого клієнта, плануємо розвивати нові послуги і додаткові сервіси”.
Айк Манукян та Сергій Федоровічев в Auchan Україна від самих витоків – ще з 2007 року. Айк приєднався до компанії одразу після закінчення університету на посаду менеджера нічної зміни. За 15 років роботи в компанії очолював різні відділи та департаменти магазину та центрального офісу. Розробляв інструменти маркетингу та працював над клієнтським досвідом. Керував магазинами в різних регіонах. До призначення на нинішню посаду працював коучем зони менеджменту шости магазинів.
На новій посаді Айк Манукян зосередиться на управлінні діючими магазинами Києва та заходу України, на експансії та власному виробництві.
Сергій Федоровічев був одним із тих, хто у 2007-му відкривав перший магазин мережі – Auchan Почайна, на посаді начальника відділу молочних товарів. Очолював декілька гіпермаркетів Києва та згодом працював коучем магазинів. У 2019 році став керівником підрозділу нових концептів, де разом з командою розробив інноваційний формат ультранаближеності – Pick Up Point, та підрозділ В2В та B2G. Надалі Сергій Федоровічев буде супроводжувати магазини Центру, Сходу та Півдня України, а також продовжуватиме розвиток малих форматів (супермаркети, Pick Up Point) та В2В напрямку.