Жовтневі призначення в рітейлі: Алло, Varus, Цитрус, Salateira, Carlsberg Ukraine та інші

Жовтневі призначення в рітейлі: Алло, Varus, Цитрус, Salateira, Carlsberg Ukraine та інші

12.10.2021 08:30
  2643
Дарія Осіїк

Які зміни відбулися за останні два місяці на топ-посадах українських компаній сфер рітейлу та суміжних галузей.

Читати російською мовою

Алло

До команди національного маркетплейса і мультиканального рітейлера Алло приєдналася Юлія Кушніренко у ролі Head of PR&SMM. Юлія відповідатиме за розробку та реалізацію комунікаційної стратегії компанії, в тому числі й у соціальних мережах, вестиме комунікацію перших осіб, напрям КСВ та антикризовий PR, буде керувати прес-офісом.

Юлія Кушніренко працює в сфері комунікацій 15 років, має як корпоративну, так і агентську експертизу. Понад два роки як Account Director керувала найбільшим клієнтським аккаунтом у комунікаційному агентстві Be—it, раніше відповідала за комунікації розвитку мобільного інтернету в Київстар, зокрема, запуску 3G-зв’язку в Україні. Протягом декількох років курувала напрямок media relations в агентстві SPN Communications.

На рахунку Юлії э проекти з нагородами Sabre та Effie, досвід роботи з такими клієнтами як Mastercard, Київстар, Roshen, Borjomi та іншими. «Посилення нашої команди — логічний етап розвитку бізнесу. Компанії Алло 23 роки, нам довіряють мільйони клієнтів по всій Україні, тому вимоги до рівня комунікацій постійно зростають. Ми раді, що важливою стратегічною функцією PR&SMM буде керувати експерт із досвідом. Наша співпраця з Юлією дозволить компанії втілювати нестандартні проекти і ще більше закохати аудиторію в бренд Алло», — відзначив Chief Marketing Officer Алло Артур Матковський.

Varus

Новим керівником PR-центру мережі супермаркетів Varus став Олександр Шуть. Зоною відповідальності Олександра буде PR-супровід нового позиціонування компанії «Різномаїжжя Щодня», перезапуск PR-стратегії, SMM, актуалізація політики соціальної відповідальності та висвітлення діяльності компанії в цілому.

До Varus Олександр працював в PR-відділі мережі АЗК KLO з 2019 року, де займався роботою з пресою та супроводом соцмереж компанії in-house, діджитал просуванням і PR-проектами компанії. Кар’єру піарника він розпочав у прес-службі ПриватБанку, де працював керівником регіонального прес-офісу у Дніпрі та області.

Олександр закінчив Національний університет «Дніпровська політехніка» та має дві вищі освіти у сфері інженерії та фінансів. Окрім того, він пише колонки на економічні теми, займається технооглядами. Раніше активно брав участь у пацієнтському активізмі, лобіював право онкохворих отримувати безкоштовне лікування в Україні новими дорогими препаратами.

Цитрус

Першого жовтня Ігор Тітов пішов з компанії Цитрус, де з січня 2020 року займав посаду директора з розвитку мережі.  Про це він повідомив на своїй сторінці у facebook: «Я дуже радий і вдячний, що протягом майже двох років я був частиною цієї компанії. За цей період ми реалізували багато крутих проектів і розширили географію Цитрус».

Нагадаємо, що до компанії Цитрус Ігор Тітов також працював рік директорм з розвитку в компанії “Аптека TAS” та чотири роки займався регіональним розвитком мережі Watsons.

Про подальші кар’єрні плани Ігора поки що невідомо.

Salateira

Тетяна Лахтадир відтепер очолюватиме відділ розвитку мережі Salateira. Про своє призначення на цю посаду вона повідомила на своїй сторінці у facebook. На новій позиції Тетяна буде займатися розвитком мережі ресторанів healthy-food Salateira, а також мережі Salateira store.

Тетяна має великий досвід роботи у рітейлі. Близько 13,5 років вона займалась розвитком мережі дитячих магазинів Будинок іграшок, куди перейшла з позиції бренд-менеджера преміум-сегменту компанії Nemoroff. На початку своєї кар’єри в Будинку іграшок Тетяна займала позицію директора з маркетингу, але по мірі росту компанії перешла на посаду директора з розвитку. За період своєї роботи в мережі кількість торгових точок рітейлера зросла від 8 до 65 по всій Україні, було здійснено рестайлінг фірмового стилю, впроваджено рітейл-концепт і стандартизовано образ магазинів бренду. Три флагманські магазини мережі в різні роки займали високі позиції в міжнародних рейтингах рітейл-дизайну.

З січня до кінця березня 2020 року Тетяна займала посаду директора з розвитку мережі кінотеатрів Multiplex.

Освіту Тетяна Лахтадир отримала в Київському національному економічному університеті.

Carlsberg Ukraine

У вересні старшим директором по роботі з органами державної влади та корпоративних питань Carlsberg Ukraine було призначено Юлію Стельмах. В компанії відтепер вона відповідає за внутрішні та зовнішні комунікації компанії, взаємодію з органами державної влади, а також розвиток напрямку корпоративної соціальної відповідальності.

Юлія має 7-річний досвід роботи в сфері зв’язків з органами державної влади та комунікацій. Професійну діяльність розпочала з посади юриста, а з 2015 року працювала в Американській торговельній палаті в Україні, де пройшла шлях від координатора роботи комітету з питань харчової промисловості до керівника трьох напрямків – харчова промисловість, рітейл і питання права інтелектуальної власності. До Carlsberg Ukraine Юлія приєдналася в 2019 році на посаду старшого менеджера по роботі з органами державної влади.

Юлія Стельмах має диплом магістра за спеціальністю «Регулювання міжнародної торгівлі» Інституту міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка, додатково вона пройшла курс навчання в University of Salford (Манчестер, Великобританія).

Taryan group

У вересні Ян Шкуро розпочав працювати в компанії Taryan group на посаді директора з маркетингу. З березня по серпень 2021 року він очолював департамент маркетингу інвестиційно-девелоперської компанії Авалон у Львові, яка займається напрямками житлової, комерційної та офісної нерухомості, а також розвиває ресторанно–готельний бізнес.

В ТРЦ Riviera Ян керував маркетинговим відділом з травня 2017 року. Також він працював над проектами Sky Family Park, Starlightmedia, Ulichnaya eda та ТРЦ Екватор.

Верес

Генеральним директором групи компаній Верес призначено Олену Харитонову. Олена має 24-річний досвід роботи на національному та міжнародному ринках у таких компаніях, як Nestle Україна, Coca-Cola Україна, Укрсиббанк BNP Paribas (Україна), Beiersdorf (Україна та Німеччина), PZ Cussons (Нігерія).

До компанії Верес Олена займалас посаду виконавчого директора Natural Juice Holding (Узбекистан). Олена Харитонова має широку експертизу у питаннях трансформації бізнес-моделей, створенні стратегій просування нових брендів та перезапуску продуктових портфелів.

Читайте також – 

Оксамитовий сезон: зміни топ-менеджменту в компаніях рітейлу та суміжних галузей


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку