Володимир Матвійчук: У своєму новому проєкті GABAR я бачу великий потенціал, мережу Галя Балувана розвиваємо з діючими партнерами

Володимир Матвійчук: У своєму новому проєкті GABAR я бачу великий потенціал, мережу Галя Балувана розвиваємо з діючими партнерами

17.04.2024 09:00
  15726
Іван Зайцев

Співзасновник мережі Галя Балувана та власник бренду Multi Cook розповідає про концепцію свого нового проєкту – мережі гастробарів GABAR, оцінює перспективи нової ніші та прогнозує успішне відкриття сотень і тисяч таких закладів по всій Україні.

Українська мережа луцького походження Галя Балувана швидко стала беззаперечним лідером із продажу домашніх напівфабрикатів у межах України. Але на цьому Володимир Матвійчук  не зупинився й постав амбітну ціль стати виробником та продавцем напівфабрикатів № 1 у світі. Тож у кінці 2022 року почали експансію під брендом Multi Cook. Зараз це – найуспішніша українська франшиза у світі за весь час існування українського бізнесу.

Тепер в портфелі бізнесмена з’явиться ще один амбіційний проєкт: мережа закладів харчування GABAR, перший з який відкриється вже у травні-червні у Луцьку. У  чому особливості цих закладів, як вони будуть масштабуватися та чому засновник впевнений в успіху – Володимир Матвійчук розповів в інтерв’ю RAU.

– Розкажіть про ваш новий проєкт: що він собою являє?

– Ми запускаємо абсолютно новий проєкт: GABAR. Відкриття цього закладу планується у травні-червні у Луцьку на проспекті Волі, 54. Це буде гастро-бар, звідки й назва, в ньому поєднається декілька популярних форматів: кав’ярня, кафе, бар, ресторан із можливістю швидко скуштувати їжу ресторанного формату. На цьому й будемо робити акцент: швидка, смачна та корисна їжа високої якості за помірними цінами.

Хочемо докорінно змінити цей ринок, тому що бачимо перспективи розвитку, вільний напрямок, куди можна швидко зайти. Досвіду в нас вистачає, процеси відлагодженні, успішні кейси швидкого розвитку є.

Бренд-шеф GABAR Юрій Хазіпов та Володимир Матвійчук

– Чому обрали саме цю локацію?

– Ми принципово обрали не саме прохідне місце. Щоб сформувати концепцію розвитку мережі, вирішили розпочати не з топового місця, а з більш спокійної локації. Топове місце може спотворити картину, часто в таких локаціях «вистрілюють» будь-які концепції. А нам для майбутньої побудови мережі потрібні релевантні дані по не найкращих локаціях.

– На якій стадії зараз знаходиться проєкт?

– Відбуваються ремонтні роботи, триває пошук персоналу, дозамовляється техніка, обладнання, меблі. Готуємо його до тестового відкриття.

– Як ви збираєтеся в одному приміщенні поєднати настільки різні формати: кав’ярня, кафе, бар, ресторан, фаст-фуд? Вони вимагають принципово різного підходу і до планування, і до меню, і до принципів обслуговування, і до інтер’єру врешті-решт!

– Головне поєднання буде саме в кухні – не в залі для відвідувачів чи в інтер’єрі. Він буде максимально стриманий і функціональний, без надлишків у дизайні. Головне: можливість швидко отримати саму ту страву, яку ви хочете – будь то м’ясо з гарніром та креп-суп, цукерки власного виробництва з кавою чи бургер, салат з соусом власного виробництва, італійську пасту власного виробництва, напої, морозиво і т. д. Саме у цьому сенсі я казав про поєднання концепцій, а не мав на увазі інтер’єр і атмосферу. Ми, скоріш, орієнтуємося, на принцип фаст-фуда, коли вирішальну роль відіграє швидкість оберту столиків. За нашими планами, будь-яку страву клієнт має отримати за 5-7 хвилин.

Дизайн буде практичним і зйомний: у разі необхідності всі його елементи можна швидко демонтувати й перевезти на нове місце, будь то через проблеми з орендодавцем чи просто звільнення кращої локації.

Планування закладу теж буде максимально функціональне: без повноцінної кухні, окремо – барна стійка, місце, де приготовляються страви та столикі.

– Ресторанний бізнес – нова для вас сфера. Чому вирішили піти в цю нішу?

– Справа в тому, як розвивався асортимент і бізнес взагалі нашого першого бренду Галя Балувана. Якщо п’ять років тому ми починали з 30 найпопулярніших позицій в асортименті, то зараз їх налічується біля 800. Спочатку це були пельмені, вареники, голубці, котлети та тому подібне, далі почали готувати вироби sous-vide (страви, здебільшого м’ясні, які готуються у вакуумній упаковці – прим. ред.) ресторанного рівня.

А зараз ми можемо запропонувати готові обіди з крем-супами, м’ясом і гарніром, які, фактично, треба тільки розігріти вдома. Також виготовляємо морозиво, кондитерку, випечку, напої, власні соуси тощо, за якими до нас звертаються численні кав’ярні та навіть ресторани.

Відчули попит на такі продукти, тому наступний логічний крок – запропонувати можливість скуштувати смачну їжу власного виробництва у GABAR.

– Що саме буде в меню нового закладу? Ті самі страви, що пропонуються у Галя Балувана?

– Ні в якому разі – ні. Ми максимально дистанцюємо ці проєкти один від одного, і перетинів буде обмаль. GABAR – це не про пельмені, вареники чи голубці. Це про їжу, яку зазвичай можна скуштувати в ресторанах чи кафе високого рівня, але в нас вона буде за набагато демократичнішими цінами.

В планах запустити близько 100 позицій. Це буде кондитерка, ресторанні страви, напої та соуси, морозиво власного виробництва, салатна група тощо. Окрім того, в меню GABAR буде й фаст-фуд: бургери, кебаб, лаваш і так далі.

Зрозуміло, що одразу всі 100 позицій в меню ми не поставимо: людина просто заплутається в такій кількості страв. Тому сформуємо меню приблизно з 30 пропозицій і будемо поступово вивчати попит, дивитися, які страви запитують, проводити своєрідну ротацію та адаптацію. Завжди треба слухати побажання клієнтів.

– Ви казали про час подачі страв 5-7 хвилин. Завдяки чому плануєте досягти такої швидкості?

– В нас будуть свої фішки. Це новий формат подачі страв та їх видачі.

– Де будете готувати страви для GABAR? Наскільки я розумію, то в самому закладі повноцінної кухні або кулінарного цеху не передбачено.

– Переважна більшість страв буде готуватися в окремій кухні, а потім доставлятися до закладів. За моїми розрахунками, одна кухня може повноцінно обслуговувати 5-10 закладів. Тобто партнер відкриває кухню, і потім масштабує GABAR, відкриваючи декілька закладів, з поставками з власної кухні. GABAR – це бізнес для легкого масштабування.

Завдяки цьому проявляється ще одна «фішка» нашого закладу: немає потреби в збільшення потужності  електромереж та виробничої вентиляції. Ми зможемо запуститися навіть в  будь-якій кав’ярні, переформатувавши її.

– Кого бачити партнерами у GABAR?

– Перш за все, ми не фокусуємося на вже існуючих партнерах по Галя Балувана чи Multi Cook. Це можуть бути абсолютно нові для нас люди, які вирішили започаткувати власний бізнес чи змінити сферу діяльності. Ми  маємо певну кількість партнерів,  які прийняли вже рішення працювати із нами в даному проекті та  приймаємо запити від майбутніх партнерів та запрошуємо їх на тестове відкриття!

Деталі про партнерство і співпрацю дізнавайтесь:


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку