Як магазини роблять з покупок шоу: топ-5 прикладів від маркетинг-директора Сільпо
Маркетинг-директор Сільпо Катерина Огуряєва виділила п’ять улюблених прикладів створення вражаючого купівельного досвіду в магазинах. Цей матеріал доступний російською мовою Топ-менеджер збирає історії про вражаючі рітейл-майданчики під хештегом #retailnotes. В своїй колонці для MC Today вона поділилася п’ятьма прикладами таких магазинів. Портал RAU пропонує ознайомитися з основними тезами її розповіді. Магазин ляльок American Girl, Лос-Анджелес: experiential … Читати далі Як магазини роблять з покупок шоу: топ-5 прикладів від маркетинг-директора Сільпо
Скопіюйте та вставте це посилання до свого WordPress сайту, щоби вставити
Скопіюйте та вставте цей код собі на сайт, щоби вставити