Юлія Щаслива, Respublika Park: Урочисто відкриємо ТРЦ в період з 26 жовтня по 15 листопада 2021 року

Юлія Щаслива, Respublika Park: Урочисто відкриємо ТРЦ в період з 26 жовтня по 15 листопада 2021 року

16.07.2021 08:45
  10846
Іван Зайцев

Генеральний директор одного із знакових об’єктів комерційної нерухомості Києва – ТРЦ Respublika Park – про плановану дату відкриття, наповнюваності проекту, його унікальні особливості і ключових орендарів.

Цей матеріал доступний також російською мовою

ТРЦ Respublika – одна з найбільш довгоочікуваних довгобудов торгової нерухомості не тільки Києва, а й усієї України. Презентовано ТРЦ було ще в 2012 році на міжнародній виставці MAPIC у французьких Каннах, а відкриття обіцяли в 2014 році. Але з різних причин терміни постійно переносилися, а в 2015 році будівництво взагалі було заморожено на стадії готовності 80%. У 2017 році корпоративні права на ТРЦ були стягнуті НБУ в якості застави по кредиту рефінансування Надра Банку, який належав тому ж власнику, що і Respublika. Довгий час – два роки – знайти на торговий комплекс покупців не вдавалося, і лише в лютому 2019 року ТРЦ купили – за 777 млн ​​грн при стартовій ціні лота 2,59 млрд грн.

Після оформлення всіх необхідних документів новий власник активно взявся за добудову Respublika. У листопаді 2020 року ТРЦ очолила Юлія Щаслива, що має майже 20-річний досвід роботи в сфері комерційної нерухомості. Про те, на якому етапі зараз знаходиться будівництво ТРЦ, що концептуально змінилося в процесі добудови та реконцепції, хто став якірним орендарем комплексу і коли чекати відкриття Юлія розповіла в ексклюзивному інтерв’ю RAU.

– Перше, і найважливіше питання: коли плануєте відкрити Respublika Park?

– Це дійсно найважливіше питання, яке цікавить всіх: і орендарів, і споживачів, і ринок в цілому. Конкретної дати поки немає, але ми вже встановили часові рамки відкриття ТРЦ.

Respublika Park відкриється в період з 26 жовтня по 15 листопада цього року. Це можу заявити офіційно. Про точну дату відкриття ми повідомимо в ході промотуру для орендарів і журналістів, який запланований на середину серпня.

Так що всі чутки, про те, що відкриття переноситься на 2022-й – безпідставні.

– А що з документальним оформленням?

– Respublika Park вже отримав акт введення в експлуатацію. З дня на день ми очікуємо отримання адреси, і одразу ж зможемо зареєструвати проект і отримати свідоцтво на право власності. Після чого зможемо підписувати з орендарями основні договори. Але вже зараз без тіні сумніву можна приступати до адаптаційних робіт, що і зробили основні якірні орендарі Сільпо, Multiplex, Neоpolis.

Запрошуємо в будь-який час діючих і потенційних орендарів відвідати об’єкт, подивитися на темп робіт, оцінити рівень готовності й ознайомитися з документами.

 – На даний момент, яка наповнюваність ТРЦ? І по площі, й по конкретним торговим точкам?

– З усієї GLA 135 000 кв. м підписані угоди на 68% орендних площ. І, зрозуміло, тривають переговори з потенційними орендарями, в тому числі якірними операторами, деякі угоди знаходяться на фінальній стадії, і найближчим часом ми про них зможемо повідомити.

– Хто займається брокеріджем проекту?

– По-перше, активно працює наш дуже сильний департамент оренди, який веде переговори з багатьма операторами. По-друге – наш єдиний агент Colliers International (Україна). Працюємо паралельно – наша команда і Colliers.

– Можете назвати ключових «якорів», які вже підписані?

– Частину можу, але з деякими ще тривають переговори або підписані угоди про нерозголошення, тому про таких операторів говорити не буду. З підписаних і тих, що вже почали адаптаційні роботи: Сільпо, розважальний парк Neopolis площею 10 000 кв. м, кінотеатр Multiplex на 14 залів.

Також підписані магазини групи Inditex, в тому числі флагманська Zara в новому форматі, яка виходить на ремонтні роботи вже 31 липня. З інших якорів Respublika Park можу виділити дитячий супермаркет Антошка, всіх ключових гравців ринку техніки та електроніки України – Фокстрот, Eldorado, Comfy, данський бренд JYSK, всі бренди групи MD Fashion.

У цьому місяці підписуємо договори з брендами групи LPP (Reserved, Mohito, Sinsay і так далі), з LC Waikiki, з групою MTI (Intertop, Skechers, Ecco, Geox тощо).

– З огляду на вашу орендну площу, збираєтеся залучати таких потужних орендарів як Епіцентр або IKEA?

– Епіцентр на Окружній в Києві знаходиться в двох кроках від Respublika Park, у нас відмінна синергія. Тому, зрозуміло, відкривати будівельний супермаркет в нашому ТРЦ компанія не буде. Але ми розглядаємо можливість розміщення інших брендів групи Епіцентр.

Що стосується IKEA… Напевно, кожен великий торговий центр України сподівається залучити шведську компанію, і ми не виняток (сміється). Але в нашому випадку я не можу коментувати це питання – чи є у нас переговори і який їх статус – оскільки з низкою операторів у нас підписані угоди про конфіденційність переговорів.

– Питання, яке я не можу не задати. Скільки вклали в добудову ТРЦ? Після покупки йшлося про $100 млн.

– Довелося вкласти дуже багато. Це все, що можу сказати, з різних причин. Об’єкт дуже довго стояв без належного обслуговування, тому багато роботи довелося робити заново. Був сформований величезний дефектний акт: що потрібно виправити, що треба переробляти практично з нуля.

Крім того, сам процес ще не закінчений, можливі, й навіть неминучі, додаткові витрати, тому коректніше буде називати суму інвестицій вже після офіційного відкриття ТРЦ.

– Уточніть про реконцепт: що довелося міняти та чому?

– В першу чергу, ми адаптували до нових вимог назву: Respublika стала Respublika Park. Далі. У центральному атріумі у нас за планом повинна була бути розташована льодова ковзанка. Від цієї ідеї ми відмовилися, й облаштуємо там суспільний простір у 2000 кв. м: парк з живими рослинами, зонами відпочинку, фонтанами та гідравлічною сценою для івентів. Це буде абсолютно новий формат громадського простору всередині ТРЦ. У нас дуже гарна концепція благоустрою прилеглої території, і роботи вже практично закінчені: висаджені дерева, побудовані велодоріжки, облаштовані зони відпочинку.

Спільно зі світовим лідером у сфері indoor-розваг – бельгійською компанією KCC – розробили принципово новий формат розважального центру. Інноваційний парк Neopolis – перший в Україні digital-парк, розрахований на всі вікові групи – від дітей до дорослих. Як я вже говорила, він займе 10 000 кв. м, в ньому буде розміщено більше 30-ти атракціонів різного типу: від екстремальних до сімейних.

Також у нас буде відкрито унікальний симулятор вільного падіння: аеродинамічну трубу, яку реалізує лідер в цьому сегменті – латвійська компанія Аеродіум. Їх труби використовують в Голівуді та Disneyland. Її висота становитиме 10 метрів, діаметр – від 3,7 до 5 метрів. Вона буде розташована в центральному атріумі з чудовою оглядовістю, і Respublika Park стане першим ТРЦ в Європі, що використав цю концепцію.

Відкриємо перший цифровий фуд-корт в Східній Європі. Про цей проект зможемо розповісти трохи пізніше. Само собою, відбулися істотні зміни в tenant-mix. Найпомітніша – зміна продуктового якоря: замість Ашан у нас відкриється Сільпо. Крім того, відповідно до нинішньої концепції, наполягаємо, щоб оператори відкривали у нас свої флагманські магазини в найновіших форматах. Це теж можна вважати певною зміною.

– Яка запланована відвідуваність?

– У первинній зоні охоплення ТРЦ Respublika Park проживає 880 000 киян. У вторинній – якщо враховувати передмістя – понад 2,1 млн. Недалеко від нас автовокзал і станція метро Теремки.

Більш того: у нас є унікальна конкурентна перевага – розташований буквально в крокової доступності житловий комплекс Respublika, де активно ведеться будівництво. Тільки в цьому ЖК буде проживати понад 48 000 осіб, але ж є ще й інші проекти житлової нерухомості в зоні пішої доступності до ТРЦ. Ще один плюс – до нас легко дістатися навіть на метро: від станції Теремки йти менше 10 хвилин.

До того ж, наше відкриття дозволить перехопити частину трафіку в інші ТРЦ, розташовані на Окружній дорозі або в центрі, куди зараз по Одеській трасі їде багато людей.

З огляду на все це, на першому етапі роботи Respublika Park ми розраховуємо на щодобову відвідуваність в 60 000 людей з подальшим її збільшенням.

– Як плануєте залучати відвідувачів? Проводити якісь заходи, виставки, концерти?

– Робимо ставку на розважальний та інтерактивний компонент. Будемо вражати відвідувачів великою кількістю нестандартних і сміливих інветів, а також нестандартними колабораціями. Наш департамент маркетингу вже розробляє програми розважальних заходів.

Що ще важливо для орендарів і покупців. Відкриття Respublika Park спеціально заплановане за деякий час до «Чорної п’ятниці», у найвищий сезон продажів, щоб рітейлери змогли в перші ж тижні роботи отримати додатковий прибуток.

Додатковий плюс: завдяки відкриттю в середині-кінці осені оператори, які вже запустили свої об’єкти, зможуть за 14 місяців двічі пройти передноворічний пік продажів.

Так що закликаємо орендарів не затягувати, і приступати до ремонтних робіт за погодженим графіком: адже у кожного магазину свого часу адаптації, тому не всім потрібно по півроку, багато справляються помітно швидше. А ми, зі свого боку, виконаємо всі наші зобов’язання.

– На вашу думку, як відкриття Respublika Park вплине на ринок торговельної нерухомості Києва?

– Всі розуміють, що потенціал ринку не безмежний, і поступово вичерпується. У той же час, ще є перспектива росту.

Ми створюємо унікальний торговий центр, з унікальною зоною охоплення та наповненням. Наша перевага: ми чітко розуміємо, коли ми відкриваємося, хто наш орендар і хто наш відвідувач. Тому впевнені в успіху. Ми не підведемо наших орендарів і закликаємо орендарів не підвести нас, не підвести відвідувачів, які очікують відкриття ТРЦ Respublika Park.

Читайте також –

Новини ТРЦ: Respublika Park, Piramida, Forum Lviv, Метрополіс, Blockbuster Mall та інші


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Кейс лідерства: як LG вже декілька років утримує позицію одного з лідерів на ринку електроніки та побутової техніки в Україні

Кейс лідерства: як LG вже декілька років утримує позицію одного з лідерів на ринку електроніки та побутової техніки в Україні

Це підтверджує її статус переможця в головній бізнес-премії країни «Вибір року», яка визначає найкращі бізнеси у своїй...
time icon  
  118
Усі новини ринку