Юлія Щаслива, Respublika Park: Урочисто відкриємо ТРЦ в період з 26 жовтня по 15 листопада 2021 року

Юлія Щаслива, Respublika Park: Урочисто відкриємо ТРЦ в період з 26 жовтня по 15 листопада 2021 року

16.07.2021 08:45
  11031
Іван Зайцев

Генеральний директор одного із знакових об’єктів комерційної нерухомості Києва – ТРЦ Respublika Park – про плановану дату відкриття, наповнюваності проекту, його унікальні особливості і ключових орендарів.

Цей матеріал доступний також російською мовою

ТРЦ Respublika – одна з найбільш довгоочікуваних довгобудов торгової нерухомості не тільки Києва, а й усієї України. Презентовано ТРЦ було ще в 2012 році на міжнародній виставці MAPIC у французьких Каннах, а відкриття обіцяли в 2014 році. Але з різних причин терміни постійно переносилися, а в 2015 році будівництво взагалі було заморожено на стадії готовності 80%. У 2017 році корпоративні права на ТРЦ були стягнуті НБУ в якості застави по кредиту рефінансування Надра Банку, який належав тому ж власнику, що і Respublika. Довгий час – два роки – знайти на торговий комплекс покупців не вдавалося, і лише в лютому 2019 року ТРЦ купили – за 777 млн ​​грн при стартовій ціні лота 2,59 млрд грн.

Після оформлення всіх необхідних документів новий власник активно взявся за добудову Respublika. У листопаді 2020 року ТРЦ очолила Юлія Щаслива, що має майже 20-річний досвід роботи в сфері комерційної нерухомості. Про те, на якому етапі зараз знаходиться будівництво ТРЦ, що концептуально змінилося в процесі добудови та реконцепції, хто став якірним орендарем комплексу і коли чекати відкриття Юлія розповіла в ексклюзивному інтерв’ю RAU.

– Перше, і найважливіше питання: коли плануєте відкрити Respublika Park?

– Це дійсно найважливіше питання, яке цікавить всіх: і орендарів, і споживачів, і ринок в цілому. Конкретної дати поки немає, але ми вже встановили часові рамки відкриття ТРЦ.

Respublika Park відкриється в період з 26 жовтня по 15 листопада цього року. Це можу заявити офіційно. Про точну дату відкриття ми повідомимо в ході промотуру для орендарів і журналістів, який запланований на середину серпня.

Так що всі чутки, про те, що відкриття переноситься на 2022-й – безпідставні.

– А що з документальним оформленням?

– Respublika Park вже отримав акт введення в експлуатацію. З дня на день ми очікуємо отримання адреси, і одразу ж зможемо зареєструвати проект і отримати свідоцтво на право власності. Після чого зможемо підписувати з орендарями основні договори. Але вже зараз без тіні сумніву можна приступати до адаптаційних робіт, що і зробили основні якірні орендарі Сільпо, Multiplex, Neоpolis.

Запрошуємо в будь-який час діючих і потенційних орендарів відвідати об’єкт, подивитися на темп робіт, оцінити рівень готовності й ознайомитися з документами.

 – На даний момент, яка наповнюваність ТРЦ? І по площі, й по конкретним торговим точкам?

– З усієї GLA 135 000 кв. м підписані угоди на 68% орендних площ. І, зрозуміло, тривають переговори з потенційними орендарями, в тому числі якірними операторами, деякі угоди знаходяться на фінальній стадії, і найближчим часом ми про них зможемо повідомити.

– Хто займається брокеріджем проекту?

– По-перше, активно працює наш дуже сильний департамент оренди, який веде переговори з багатьма операторами. По-друге – наш єдиний агент Colliers International (Україна). Працюємо паралельно – наша команда і Colliers.

– Можете назвати ключових «якорів», які вже підписані?

– Частину можу, але з деякими ще тривають переговори або підписані угоди про нерозголошення, тому про таких операторів говорити не буду. З підписаних і тих, що вже почали адаптаційні роботи: Сільпо, розважальний парк Neopolis площею 10 000 кв. м, кінотеатр Multiplex на 14 залів.

Також підписані магазини групи Inditex, в тому числі флагманська Zara в новому форматі, яка виходить на ремонтні роботи вже 31 липня. З інших якорів Respublika Park можу виділити дитячий супермаркет Антошка, всіх ключових гравців ринку техніки та електроніки України – Фокстрот, Eldorado, Comfy, данський бренд JYSK, всі бренди групи MD Fashion.

У цьому місяці підписуємо договори з брендами групи LPP (Reserved, Mohito, Sinsay і так далі), з LC Waikiki, з групою MTI (Intertop, Skechers, Ecco, Geox тощо).

– З огляду на вашу орендну площу, збираєтеся залучати таких потужних орендарів як Епіцентр або IKEA?

– Епіцентр на Окружній в Києві знаходиться в двох кроках від Respublika Park, у нас відмінна синергія. Тому, зрозуміло, відкривати будівельний супермаркет в нашому ТРЦ компанія не буде. Але ми розглядаємо можливість розміщення інших брендів групи Епіцентр.

Що стосується IKEA… Напевно, кожен великий торговий центр України сподівається залучити шведську компанію, і ми не виняток (сміється). Але в нашому випадку я не можу коментувати це питання – чи є у нас переговори і який їх статус – оскільки з низкою операторів у нас підписані угоди про конфіденційність переговорів.

– Питання, яке я не можу не задати. Скільки вклали в добудову ТРЦ? Після покупки йшлося про $100 млн.

– Довелося вкласти дуже багато. Це все, що можу сказати, з різних причин. Об’єкт дуже довго стояв без належного обслуговування, тому багато роботи довелося робити заново. Був сформований величезний дефектний акт: що потрібно виправити, що треба переробляти практично з нуля.

Крім того, сам процес ще не закінчений, можливі, й навіть неминучі, додаткові витрати, тому коректніше буде називати суму інвестицій вже після офіційного відкриття ТРЦ.

– Уточніть про реконцепт: що довелося міняти та чому?

– В першу чергу, ми адаптували до нових вимог назву: Respublika стала Respublika Park. Далі. У центральному атріумі у нас за планом повинна була бути розташована льодова ковзанка. Від цієї ідеї ми відмовилися, й облаштуємо там суспільний простір у 2000 кв. м: парк з живими рослинами, зонами відпочинку, фонтанами та гідравлічною сценою для івентів. Це буде абсолютно новий формат громадського простору всередині ТРЦ. У нас дуже гарна концепція благоустрою прилеглої території, і роботи вже практично закінчені: висаджені дерева, побудовані велодоріжки, облаштовані зони відпочинку.

Спільно зі світовим лідером у сфері indoor-розваг – бельгійською компанією KCC – розробили принципово новий формат розважального центру. Інноваційний парк Neopolis – перший в Україні digital-парк, розрахований на всі вікові групи – від дітей до дорослих. Як я вже говорила, він займе 10 000 кв. м, в ньому буде розміщено більше 30-ти атракціонів різного типу: від екстремальних до сімейних.

Також у нас буде відкрито унікальний симулятор вільного падіння: аеродинамічну трубу, яку реалізує лідер в цьому сегменті – латвійська компанія Аеродіум. Їх труби використовують в Голівуді та Disneyland. Її висота становитиме 10 метрів, діаметр – від 3,7 до 5 метрів. Вона буде розташована в центральному атріумі з чудовою оглядовістю, і Respublika Park стане першим ТРЦ в Європі, що використав цю концепцію.

Відкриємо перший цифровий фуд-корт в Східній Європі. Про цей проект зможемо розповісти трохи пізніше. Само собою, відбулися істотні зміни в tenant-mix. Найпомітніша – зміна продуктового якоря: замість Ашан у нас відкриється Сільпо. Крім того, відповідно до нинішньої концепції, наполягаємо, щоб оператори відкривали у нас свої флагманські магазини в найновіших форматах. Це теж можна вважати певною зміною.

– Яка запланована відвідуваність?

– У первинній зоні охоплення ТРЦ Respublika Park проживає 880 000 киян. У вторинній – якщо враховувати передмістя – понад 2,1 млн. Недалеко від нас автовокзал і станція метро Теремки.

Більш того: у нас є унікальна конкурентна перевага – розташований буквально в крокової доступності житловий комплекс Respublika, де активно ведеться будівництво. Тільки в цьому ЖК буде проживати понад 48 000 осіб, але ж є ще й інші проекти житлової нерухомості в зоні пішої доступності до ТРЦ. Ще один плюс – до нас легко дістатися навіть на метро: від станції Теремки йти менше 10 хвилин.

До того ж, наше відкриття дозволить перехопити частину трафіку в інші ТРЦ, розташовані на Окружній дорозі або в центрі, куди зараз по Одеській трасі їде багато людей.

З огляду на все це, на першому етапі роботи Respublika Park ми розраховуємо на щодобову відвідуваність в 60 000 людей з подальшим її збільшенням.

– Як плануєте залучати відвідувачів? Проводити якісь заходи, виставки, концерти?

– Робимо ставку на розважальний та інтерактивний компонент. Будемо вражати відвідувачів великою кількістю нестандартних і сміливих інветів, а також нестандартними колабораціями. Наш департамент маркетингу вже розробляє програми розважальних заходів.

Що ще важливо для орендарів і покупців. Відкриття Respublika Park спеціально заплановане за деякий час до «Чорної п’ятниці», у найвищий сезон продажів, щоб рітейлери змогли в перші ж тижні роботи отримати додатковий прибуток.

Додатковий плюс: завдяки відкриттю в середині-кінці осені оператори, які вже запустили свої об’єкти, зможуть за 14 місяців двічі пройти передноворічний пік продажів.

Так що закликаємо орендарів не затягувати, і приступати до ремонтних робіт за погодженим графіком: адже у кожного магазину свого часу адаптації, тому не всім потрібно по півроку, багато справляються помітно швидше. А ми, зі свого боку, виконаємо всі наші зобов’язання.

– На вашу думку, як відкриття Respublika Park вплине на ринок торговельної нерухомості Києва?

– Всі розуміють, що потенціал ринку не безмежний, і поступово вичерпується. У той же час, ще є перспектива росту.

Ми створюємо унікальний торговий центр, з унікальною зоною охоплення та наповненням. Наша перевага: ми чітко розуміємо, коли ми відкриваємося, хто наш орендар і хто наш відвідувач. Тому впевнені в успіху. Ми не підведемо наших орендарів і закликаємо орендарів не підвести нас, не підвести відвідувачів, які очікують відкриття ТРЦ Respublika Park.

Читайте також –

Новини ТРЦ: Respublika Park, Piramida, Forum Lviv, Метрополіс, Blockbuster Mall та інші


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку