Осінні призначення в рітейлі: Varus, Intertop, Respublika, ЦУМ, Сільпо та інші
Які зміни відбулися восени 2020 року на топ-посадах українських компаній сфери рітейлу, девелопменту та суміжних галузей.
Цей матеріал доступний російською мовою
Intertop
На початку вересня стало відомо про перехід маркетинг-директора компанії Intertop Валерії Толочиної на аналогічну посаду в медіасервіс Megogo. Валерія очолювала департамент маркетингу найбільшої взуттєвої мережі України близько десяти років, а загалом працює в сфері реклами, маркетингу і PR близько 17-ти років. Як повідомляв портал MMR, під її керівництвом відділ маркетингу Megogo буде займатися брендингом, партнерськими проектами, перформанс-маркетингом і співпрацею з вендорами.
Місце Толочиної в Intertop Ukraine зайняла Марія Самплавська, яка вже вісім років працює в компанії, а раніше обіймала посаду керівниці сектору бренд-маркетингу. Раніше Марія працювала в мережевому рекламному агентстві повного циклу, провідній українській FMCG-компанії та мережевому креативному агентстві. «Ми й надалі будемо знайомити українського споживача з новими брендами, реалізовувати яскраві проєкти, посилювати позиції онлайн, а також втілювати найкращий customer experience в українському модному рітейлі», — прокоментувала нова CMO Intertop Ukraine.
Планета Кіно
Директор з маркетингу у вересні також змінився і в мережі кінотеатрів Планета Кіно. Замість Максима Бєлова, який очолював маркетинг компанії близько трьох років і перейшов працювати в мережу автозаправних станцій UPG, цю посаду зайняв Анатолій Козловський. До цього він займав пост керівника digital-напрямку кінотеатральної мережі.
«Він прийшов до нас кілька років тому на посаду head of digital і я завжди був упевнений, що колись він стане крутим маркдиром (хотілося, щоб у нас). У нас не легко працювати, ми дуже дивні всередині, рідко хвалимо за заслуги, бюрократії вистачає. Але, впевнений, Толік впорається, вірю в нього. Дуже радий, що у нас є гідні заміни всередині команди і не треба шукати когось нового», – прокоментував призначення співвласник Планета Кіно Дмитро Деркач.
Сільпо
Керівник департаменту корпоративних комунікацій Fozzy Group Ніна Міщенко пішла з компанії, пропрацювавши на посаді близько року. Вже в листопаді вона приєдналася до команди девелоперської компанії SAGA Development в якості директора зі стратегічних комунікацій та розвитку екосистем. «Мене завжди надихають великі амбітні цілі та проекти. Здійснити digital disruption на ринку нерухомості – одна з таких великих цілей SAGA Development», – відзначила вона.
Що стосується Fozzy Group, то замість Ніни Міщенко в компанію прийшла Оксана Соржуленко. Вона працює в комунікаціях майже 15 років, а останні п’ять – займала пост креативного директора у Be-it Agency. До цього вона близько дев’яти років пропрацювала в агенції PRP, де також займала різні керівні посади, в тому числі голови департаменту Digital PR та креативного директора.
Pandora
У вересні генеральним директором компанії Amadeo, що входить в групу MTI та розвиває ювелірну мережу Pandora в Україні, стала Євгенія Чижевська. До призначення в Amadeo вона займала позицію комерційного директора Intertop Ukraine – лідера українського ринку omni-fashion рітейлу. Її попередниця Євгенія Бут займала посаду генерального директора Amadeo з 2016 року. За цей час показник знання марки Pandora в Україні зріс до 80%, а база лояльних клієнтів збільшилася з 20 000 до 225 000.
«На посаді генерального директора Amadeo Євгенія зосередиться на реалізації стратегії бренду, розвитку компанії як кращого рітейлера ювелірних виробів, підвищення ефективності бізнес-процесів і поліпшенні клієнтського досвіду», – прокоментував призначення директор групи компаній MTI Олексій Заремба. Відзначимо, що Amadeo – це ексклюзивний дистриб’ютор всесвітньо відомого бренду Pandora в Україні та Казахстані. Компанія керує 50-ма роздрібними магазинами на території України і 22-ма в Казахстані.
Nielsen
З 1 жовтня новим генеральним директором Nielsen Україна та Білорусь стала Анна Ільчук. На цій посаді вона змінила Вайоса Діморагаса, який очолював україно-білоруський підрозділ компанії з вересня 2017 року, а тепер став керівником Nielsen в Греції та Болгарії. Кар’єра Анни в Nielsen розпочалася у 2011 році, коли вона, вже маючи досвід Sales Support Manager в сфері технологій, приєдналася до комерційної команди Nielsen Україна. У 2018-му пані Ільчук зайняла посаду директора комерційного підрозділу в Білорусі, де продемонструвала видатні лідерські якості та високоорієнтоване на клієнта мислення, а також показала себе відмінним командним гравцем.
АНЦ
У жовтні стало відомо, що генеральним директором мережі аптек АНЦ було призначено Миколу Щербину. Новий СЕО найбільшого аптечного оператора України очолив компанію у липні 2020 року. Як повідомила RAU прес-служба компанії, Щербина має більше десяти років досвіду в сфері розвитку систем менеджменту та маркетингу великих національних компаній. Зокрема, останні два роки Микола обіймав посаду директора зі стратегії та розвитку керуючої компанії мереж EVA та Varus.
До цього він близько восьми років займав керівні пости в ПриватБанку: спочатку був керівником департаменту стратегічного менеджменту, а з 2015 до 2018 року – маркетинг-директором банку. Першочерговими задачами Щербини на посаді генерального директора АНЦ буде впровадження системи регулярного менеджменту на всіх рівнях, розвиток культури інновацій та цифрова трансформація компанії. Нагадаємо, станом на жовтень 2020 року мережа АНЦ об’єднувала 888 аптек, що працювали під торговими марками Аптека АНЦ, Копійка, Шар@, Благодія та інші.
ТРЦ Respublika
Посаду СЕО столичного торгово-розважального центру Respublika зайняла Юлія Щаслива. Згідно з інформацією, яку топ-менеджер розмістила на своїй сторінці в соціальній мережі Linkedin, вона була призначена на пост генерального директора ТРЦ Respublika з листопада поточного року. Раніше, з квітня 2016 року і до вересня 2020-го, Щаслива працювала в компанії ТЕК Енергоінвест, де займала посади керівника департаменту оренди, а пізніше, з грудня 2017-го – генерального директора.
Відзначимо, що Анна Закомірна, яка керувала проектом ТРЦ Respublika останні півтора роки, продовжить роботу в компанії. В коментарі RAU вона уточнила, що тепер займатиме пост операційного директора. «Я залишуся працювати у виконавчому органі на позиції операційний директор і продовжу прикладати всі зусилля і знання для успішної реалізації ТРЦ Respublika та інших проектів в рамках ТРЦ, в тому числі – високотехнологічного сімейного розважального центру», – зазначила Закомірна.
ЦУМ
На посаду маркетинг-директора столичного ЦУМ призначена Маруся Коваль, яка має багаторічний досвід роботи як в рітейлі сегменту “люкс”, так і в сферах fashion і lifestyle-медіа. До команди ЦУМ вона приєдналася ще у жовтні 2018 року і на позиції глави відділу креативу і зв’язків з громадськістю реалізувала зі своєю командою низку гучних і успішних проектів: зйомки сезонних кампаній і лукбуків, оформлення вітрин і внутрішніх декорацій універмагу, fashion-заходи та дискусійні панелі з міжнародними експертами, колаборації з українськими художниками й арт-діячами.
Підвищення на наступну кар’єрну сходинку – новий етап професійного розвитку Марусі в команді ЦУМ. Як повідомлялося, на новій позиції вона продовжить активний розвиток бренду ЦУМ, розробку і впровадження ефективних маркетингових і PR-комунікацій. «Завдання команди маркетингу ЦУМ сьогодні – забезпечити для своїх споживачів грамотну комбінацію онлайн- і офлайн-experience. Для нас важливо вибудовувати довготривалі стосунки з клієнтами, зміцнювати їх лояльність», – прокоментувала Коваль.
Varus
В кінці листопада стало відомо, що новим керівником відділу розвитку мережі супермаркетів Varus призначений Денис Піддубський. Топ-менеджер володіє більш ніж 15-річним досвідом роботи в рітейлі. Зокрема, він більше 10 років (2004-2014) пропрацював в корпорації АТБ, де пройшов шлях від аналітика до заступника директора напрямку, відповідаючи за розробку стратегії розвитку мережі, експертну оцінку об’єктів для розміщення магазинів тощо. Потім топ-менеджер близько року займав посаду директора з експертної оцінки та розвитку компанії Український Рітейл, яка управляла мережею магазинів Брусничка. А з 2015 року займався консалтингом у сфері розвитку торгової нерухомості, пошуку об’єктів і земельних ділянок для комерційних цілей, розміщення магазинів та інших категорій об’єктів.
Читайте також –
Визнання Forbes: топи McDonald’s, АТБ і Comfy увійшли до рейтингу найкращих керівників