Призначення в рітейлі: АТБ, Metro, Kumpel, Arricano, Kasta, JYSK та інші

Призначення в рітейлі: АТБ, Metro, Kumpel, Arricano, Kasta, JYSK та інші

06.08.2019 08:15
  908
Виктор Нагорский

Які зміни відбулися в червні-липні 2019 року на топ-посадах українських компаній сфери рітейлу, девелопменту та суміжних галузей.

Цей матеріал доступний російською мовою

АТБ

Директор з маркетингу мережі магазинів АТБ Костянтин Мельников пішов з компанії після 10 років роботи. Про це топ-менеджер повідомив на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook, при цьому не уточнивши подальших кар’єрних планів. За інформацією порталу MMR, тепер Костянтин планує зайнятися реалізацією особистих проектів.

Видання зазначає, що за час роботи Мельникова на посаді директора з маркетингу компанія запустила новий формат магазинів, реалізувала два видавничих проекти – випустила кулінарну книгу спільно з шеф-кухарем Ектором Хіменес-Браво і «Алісу в Країні чудес» з доповненою реальністю, а також запустила міні-серіал «Касирка Люба», в якій розповіла про нововведення магазинів.

Ім’я нового керівника маркетинг-департаменту найбільшої в Україні мережі магазинів поки що невідомо.

Digma

Локальний продуктовий рітейлер Digma, що розвиває в Харківському регіоні мережу формату «магазин біля дому», оголосив прo пошук генерального директора. За інформацією на сайті компанії, зараз торговельна мережа об’єднує 35 магазинів площею від 200 кв. м, більшість з яких розташовані в Харкові – 31. Ще дві торгові точки знаходяться в Кривому Розі Дніпропетровської області та по одній в Зінькові й Чутові Полтавської області.

Згідно з даними, вказаними в оголошенні про пошук СЕО, штат співробітників компанії налічує близько 1000 чоловік. В асортименті мережі представлено більше 20 000 товарів, є власне виробництво і міні-пекарні, а також розподільчий центр.

Серед ключових обов’язків керівника Digma будуть розвиток роздрібної мережі та підвищення її операційної ефективності, впровадження категорійного менеджменту і побудова логістичного центру, розвиток власного виробництва та інші.

Metro

В Metro Cash & Carry Україна новий генеральний директор: замість Олів’є Лангле, який був призначений на посаду близько року тому, український підрозділ німецького рітейлера очолить Тіно Цайске – глобальний директор з управління талантами і підбору персоналу Metro AG. Як уточнили RAU в прес-службі компанії, він буде призначений на посаду СЕО Metro Cash & Carry Україна з 1 жовтня 2019 року, або раніше, в залежності від термінів отримання дозволу на працевлаштування.

Також повідомляється, що Олів’є Лангле в квітні 2019 року обійняв додаткову посаду директора Makro Cash & Carry Чехія, а вже з 1 жовтня він буде повністю відповідати за діяльність чеського Makro.

Нагадаємо, це вже не перше значуще кадрове призначення в Metro Україна в цьому році. Зокрема, на початку 2019-го до Ради директорів українського підрозділу Mеtro приєднався Всеволод Стьопін, який зайняв пост директора з продажів компанії, а начальником управління маркетингу Mеtro Cash & Carry Україна був призначений Антон Жорін.

Kumpel Group

На початку липня в одній з найбільших ресторанних компаній України Kumpel Group ввели посаду CEO для подальшого системного розвитку мережі. Як повідомила RAU прес-служба компанії, генеральним директором Kumpel Group став Андрій Янчук, який має багаторічний успішний досвід у розвитку та управлінні мережевим бізнесом. Зокрема, протягом попередніх десяти років він очолював і активно розвивав напрямок ресторанного бізнесу в мережі АЗС ОККО.

«У мене є досвід, вміння і бажання реалізовувати системні підходи в управлінні. Сподіваюся, що мої компетенції в поєднанні з досягненнями Kumpel Group забезпечать можливості подальшого зростання компанії, розвиток нових напрямків бізнесу, відкриття нових авторських ресторанів. У зв’язку з цим в подальшому можливі зміни, посилення команди. Загалом, повинна відбутися синергія креативності та системності, яка забезпечить правильну основу для впровадження змін, покращень», – прокоментував своє призначення Андрій Янчук.

За його словами, зараз проходить етап активного знайомства з командами ресторанів і комплексний аудит роботи мережі, на основі якого будуть розроблятися сценарії подальшої оптимізації та розвитку і будуть пропонуватися відповідні інструменти.

Брусничка

Один з провідних операторів роздрібного ринку Східної України – компанія Український рітейл, що розвиває мережу Брусничка – змінила керівника. Як пише портал AllRetail, на місце Сергія Бєляєва, який обіймав пост директора мережі всього близько року, з 14 травня призначений Олександр Янишевський.

Він починав свою трудову діяльність з посади заступника завідувача магазином. У 1995 році він продовжив свій кар’єрний шлях у компанії Рітейл Тренд (торговельна мережа Фуршет) на посаді директора департаменту роздрібної торгівлі. Згодом обіймав посаду комерційного директора, а в 2007-12 роках був головою правління торгової мережі Фуршет. З 2014-го по 2017-й виконував обов’язки директора з розвитку мережі, а з 2017 року по 2019-й обіймав посаду директора компанії.

Arricano

Генеральний директор Arricano Михайло Меркулов, який очолював девелоперську компанію з вересня 2014-го, залишить її вже 8 вересня цього року – після закінчення терміну контракту. Як зазначається в повідомленні Arricano Real Estate для Лондонської фондової біржі, після підписання нової Угоди про взаємини між акціонерами компанії естонський бізнесмен Хіллар Тедер знову отримав право голосу, і на зборах Ради директорів 11 липня було прийнято рішення про непродовження повноважень Михайла Меркулова як СЕО. Також Михайло залишає Раду директорів девелопера.

Нагадаємо, Arricano Real Estate – один з найбільших девелоперів і мережевих операторів торгово-розважальних комплексів в Україні. Портфель компанії географічно диверсифікований за рахунок активів у різних регіонах України: Київ – ТРЦ РайON і Проспект, Кривий Ріг – ТРК Сонячна Галерея, Запоріжжя – ТРК City Mall. На стадії девелопменту в компанії знаходиться ще три проекти.

Чистий прибуток Arricano за підсумками 2018 року склав $38,1 млн, що на 47,6% краще за показник 2017 року.

JYSK

Іван Омельченко залишив посаду директора з розвитку мережі магазинів JYSK в Україні. Інформацію про звільнення топ-менеджера з компанії RAU підтвердили у прес-службі рітейлера. При цьому в JYSK уточнили, що пост директора з розвитку поки що залишається вакантним, компанія знаходиться в пошуках фахівця.

Іван Омельченко пропрацював в JYSK Україна більше шести років. Він керував департаментом розвитку мережі з травня 2013 року. З тих пір розмір торговельної мережі JYSK в Україні зріс майже в п’ять разів – до більш ніж 50-ти торгових об’єктів в країні. Сам Омельченко в коментарі RAU зазначив, що він йде не тільки з JYSK, але і зі сфери рітейлу взагалі. «Я пішов у власний проект, не пов’язаний з рітейлом», – уточнив топ-менеджер. До роботи в JYSK він займав керівні посади в мережах магазинів Centro (2012-13 роки) і Фокстрот (2005-11).

Varus

Директором з розвитку власних торгових марок мережі магазинів Varus призначений Сергій Чорний. Як повідомила RAU прес-служба компанії, у Сергія великий досвід роботи в роздрібній торгівлі. В команду Varus він перейшов з великого виробника – Дніпровського комбінату харчових концентратів (ПрАТ ДКХК), де обіймав посаду комерційного директора останніх півтора роки. Там Сергій відповідав за оперативне управління та координацію роботи підрозділів компанії. У 2011-18 роках Сергій займав низку топових посад в компаніях АПК-Інвест та S.Group. На новій посаді Сергій здійснюватиме управлінську діяльність всього відділу ВТМ.

«На поточний момент частка ВТМ у Varus становить 6%. Мені поставлені серйозні й амбітні завдання істотно нарощувати обороти. Кожен квартал портфель ВТМ Varus в середньому зросте на 20%. ВТМ представлені у всіх цінових сегментах – від «економ» до «преміум», – прокоментував призначення Сергій Чорний.

У компанії також відзначили, що під керівництвом Сергія ВТМ мережі Varus продовжить і прискорить зростання бізнесу, зміцнюючи свої позиції на ринку FMCG.

Kasta

До ради директорів онлайн-рітейлера Kasta увійшов Олексій Погорєлов, який раніше обіймав керівні посади в мережах магазинів Цитрус, Антошка, Фокстрот та ЕКО маркет. Відповідну інформацію  RAU підтвердили в Kasta, підкресливши, що Олексій повинен допомогти компанії в реалізації стратегічних цілей, пов’язаних зі зміною бізнес-моделі онлайн-магазину.

Відзначимо, що раніше Олексій Погорєлов займав ключові керівні посади в інших великих українських компаніях сфери роздрібної торгівлі. Останнім місцем роботи топ-менеджера була мережа Цитрус, де він близько півроку займав пост СЕО. Раніше Олексій також працював в мережах магазинів Антошка (СЕО, 2016-18), Фокстрот (СОО, ССО 2010-15), ЕКО маркет (СОО, 2008-10) та інших.

Cushman & Wakefield

Департамент торгової нерухомості Cushman & Wakefield в Україні очолила Анна Марсова. Про призначення нового керівника департаменту RAU повідомила прес-служба компанії. Як відзначають в Cushman & Wakefield, Анна Марсова працює на ринку комерційної нерухомості вже більше 10 років і має велику мережу контактів по всій Україні.

Свою кар’єру вона починала в складі комерційного відділу професійних торгових центрів Києва, серед яких МФК Gulliver, ТЦ Globus, МФК Respublika та ТРЦ Аладдін. У 2016 році працювала консультантом з торгової нерухомості в одеському ТРЦ Riviera і дніпровському ТРЦ МОСТ-Сіті, пізніше займала посаду старшого консультанта з торгової нерухомості в CBRE Ukraine.

У прес-службі компанії також повідомили, що департамент був посилений ще одним консультантом – до команди приєдналася Вікторія Нестеренко, яка раніше працювала в ТРЦ SkyMall, ТРЦ Lavina Mall, ТЦ Globus, а починала свою кар’єру в компанії Inditex.

Читайте також попередній огляд –

Призначення в рітейлі: Сільпо, Алло, McDonald’s, ЦУМ, Varus, CEETRUS та інші


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку