Призначення місяця в рітейлі та не тільки: McDonald’s, H&M, Glovo, Philip Morris International, Абук, Apple
Які зміни відбулися за останні місяці на топ-посадах українських компаній сфер рітейлу та суміжних галузей, хто змінив посаду, хто пішов на підвищення і кого звільнили через недоречний жарт.
McDonald’s Україна
З кінця жовтня Алеся Муджирі, яка займала посаду Head of Corporate communications McDonald’s в Україні, змінила посаду. Вона приєдналась до глобального офісу McDonald’s на позицію International Management Sustainability&ESG.
Відомо, що Алеся має 14-річний досвід роботи у сфері комунікацій у у різних секторах і галузях. В McDonald’s в Україні вона працювала з березня 2019 року. За цей час вона створила сильну команду корпоративних комунікацій та реалізувала низку успішних проектів.
До роботи в McDonald’s Алеся працювала PR-менеджером в PepsiCo, мережі Сушия та агенції Newsfront PR Agency. Має ступінь магістра політичних наук, який здобула в Київському національному університеті Тараса Шевченка.
Glovo в Україні
Генеральним директором Glovo в Україні призначено Марину Павлюк. Вона приступила до виконання своїх обов’язків на початку листопада. До цього виконуючим обов’язки генерального директора Glovo в Україні з березня цього року був Євген Тришин.
На посаді СЕО Марина Павлюк відповідатиме за бізнес-результати, продовження відновлення роботи сервісу на деокупованих територіях, запуск і розвиток нових напрямків бізнесу, управління командою.
Марина Павлюк приєдналася до Glovo у 2018 році та була серед перших співробітників, що запускали бізнес в Україні. Впродовж 2018-20 років вона керувала розробкою та імплементацією маркетингової стратегії, удосконаленням користувацького досвіду (UX), відповідала за позиціонування іспанського бренду Glovo в Україні, а також за співпрацю з брендами та комунікаційну стратегію. З 2020 року Марина відповідала за ці напрями у регіоні Східної Європи та Центральної Азії (Казахстані, Киргизстані, Грузії, Вірменії) та обіймала посаду директора з маркетингу та розвитку компанії Glovo.
До приходу в Glovo Марина обіймала маркетингові посади у топ-компаніях сектору FMCG та має більше ніж 10-річний досвід роботи у цій сфері.
Philip Morris International
Вікторія Ілінська у жовтні приєдналася до команди Philip Morris International, де обійняла посаду Head of Communications. Про це вона повідомила у своєму Facebook.
Раніше Вікторія очолювала напрямок коопоративних комунікацій та клієнтського сервісу в компанії Сінево Україна. Також має досвід роботи в компанії Group DF. Освіту здобула в Київському національному університеті Тараса Шевченка та Києво-Могилянській бізнес-школі.
Абук
Катерина Аврамчук стала керівником першої української аудіокнигарні Абук. Про це вона повідомила у своєму дописі у Фейсбуці.
«”Абук” — це додаток №1 в Україні з найбільшим асортиментом аудіокнижок українською, а з липня ми також почали розвивати власну читалку. За цим одним реченням стоїть неймовірна робота команди, людей, які робили аудіокниги українською навіть тоді, коли всі переконували, що в російськомовного продукту більша аудиторія», — відзначила Катерина.
Катерина Аврамчук очолювала відділи маркетингу і комунікацій у видавництвах Наш Формат, Vivat та книжкового інтернет-магазину Yakaboo. Також вона працювала у таких медіа як The Insider та Українська правда.
Apple
На почату жовтня компанія Apple звільнила віце-президента із закупівель Тоні Блевінса, який відповідав за укладання угод із постачальниками та партнерами, за невдалий жарт у TikTok про те, що заробляє на життя пестощами «жінок із великими грудьми». Про це повідомило видання Bloomberg.
Скандальне відео було знято на автомобільній виставці, яку 55-річний Тоні Блевінс відвідав у вересні у Каліфорнії. Ролик набрав 1,5 млн переглядів у TikTok. У ньому блогер запитав Блевінса, ким той працює, що зміг купити дуже дорогий суперкар Mercedes-Benz SLR McLaren. Відповідаючи на запитання, Блевінс переробив цитату з фільму “Артур” 1981 року: “Люблю дорогі машини, граю в гольф і пещу жінок з великими грудьми, але у мене вихідні, і я сам собі начальник».
Рішення попрощатися з Блевінсом ухвалив операційний директор Apple Джефф Вільямс, який тимчасово візьме шефство над його колишньою командою. Сам Блевінс підтвердив Bloomberg звільнення та приніс щирі вибачення “усім, кого образив своєю невдалою спробою пожартувати”. У Apple Тоні Блевінс пропрацював 22 роки і входив до групи з 30 управлінців, які звітували особисто перед гендиректором Тімом Куком або Джеффом Вільямсом.
H&M
Новим керівником відділу активізації клієнтів та маркетингу мережі H&M в регіоні Східної Європи стала Джессіка Мальберг.
Її шлях в H&M розпочався 18 років тому, коли вона навчалася в університеті в Стокгольмі. За цей час вона змінила посади бізнес-контролерау відділі закупівель, керувала асортиментними проектами, працювала у відділі онлайн-продажів, а також на посаді Product Area Manager у відділі Business Tech. Цього року Джессіка переїхала до Варшави, щоб виконувати роль керівника відділу активації клієнтів та маркетингу для всього регіону Східна Європа у H&M.
” Наша головна відповідальність полягає в тому, щоб стимулювати зростання продажів за рахунок нових та існуючих клієнтів, пропонуючи актуальний та цікавий досвід для всіх клієнтів по всіх каналах – як фізичних, так і цифрових”, – розповіла Джессіка Мальберг.
Читайте також –