Олексій Гришко, LC Waikiki: В 2019 році відкриємо 8 магазинів, в тому числі – в Маріуполі
Регіональний директор LC Waikiki в Україні про масштабування мережі у 2019 році, плани розвитку в районних центрах країни та причини відкриття магазину лише в 40 км від лінії розмежування на Донбасі.
Цей матеріал доступний російською мовою
Турецький бренд LC Waikiki вийшов на український ринок в 2013 році і за цей час зумів стати одним з найбільших рітейлерів одягу в країні. Компанія, яку часто називають «турецьким H&M», швидко масштабувала бізнес і наразі мережа власних магазинів бренду в Україні налічує вже 30 торгових точок загальною площею більше 33 000 кв. м. При цьому рітейлер не збавляє обертів, дотримуючись планів з розширення мережі до 60-ти магазинів уже до 2023 року. В бліц-інтерв’ю для RAU регіональний директор компанії LC Waikiki в Україні Олексій Гришко розповів про масштабування мережі у 2019 році та конкретні міста, де з’являться магазини бренду найближчим часом.
– Як розвивається компанія в Україні? Яке географічне охоплення мережі зараз та чи плануєте її розширення?
– Зараз наші магазини представлені в 16-ти містах України, а цього літа 17-м містом, де ми відкриємось, стане Маріуполь. Нарешті зможемо порадувати наших клієнтів на сході країни, адже маємо дуже багато запитів в соціальних мережах, кол-центрах та магазинах сусідніх міст з питаннями коли ж очікувати відкриття.
– Після початку війни на Сході України більшість міжнародних компаній відмовилася від розвитку на територіях, близьких до зони бойових дій. Чому LC Waikiki вирішила відкрити магазин в Маріуполі, незважаючи на всі ризики?
– Дійсно, магазин в Донецькій області буде розташований лише в 40 км від лінії розмежування і ми відкриваємо його з твердою впевненістю щодо відродження рітейлу в місті з населенням майже півмільйона людей.
Маріуполь є одним з найпопулярніших міст по запитах від наших клієнтів в соціальних мережах. Тож ми вже маємо там сильну клієнтську базу, нас там дуже чекають.
І зовсім скоро мешканцям всієї області не буде потреби їздити до Запоріжжя, Дніпра, Харкова та інших міст.
– Розкажіть детальніше про формат цього магазину, його локацію, площу та асортимент.
– Маріуполь є одним з найбільших районних центрів нашої держави, тож площа нового магазину в ТРЦ Порт Сіті становитиме 1610 кв. м, що дає йому статус однієї з найбільших торгівельних точок в мережі. Така площа магазину дає можливість представити повний асортимент товару, включаючи товари для дому LCW Home. Поки що товари для дому представлені лише в Дніпрі, Тернополі та двох магазинах Києва. Маріуполь має хороший потенціал, тому очікуємо продажі на рівні київських LCW Home.
– В яких ще регіонах плануєте відкриття найближчим часом?
– Радий повідомити що після довгих років переговорів з партнерами нарешті буде відкрито магазин в одеському Сity Center. Магазин буде розташований в першій черзі торгового центру. Будівельні роботи вже почались, тож відкриття відбудеться наприкінці червня.
Один з найперших і найуспішніших ТРЦ міста Одеси був в наших планах ще з самого початку в 2013 році. Однак тоді нам було складно дійти згоди щодо локації всередині. Та завдяки бажанню обох сторін нарешті було досягнуто угоди, тож покупці зможуть легко нас знайти в першій черзі проекту по сусідству з гіпермаркетом Сільпо.
– Чи можете розкрити подробиці цього магазину та ваші очікування від його роботи?
– Новий одеський магазин площею 958 кв. м буде відкрито в одному з наших cучасних концептів. Це буде вже третій магазин в місті, що є одним з найпріорітетніших щодо розвитку мережі в майбутньому.
Вже два існуючі магазини міста в ТРЦ Рів’єра та ТРЦ FontanSky демонструють одні з найкращих показників в країні, тож в успішності третього немає абсолютно ніяких сумнівів.
– Наскільки мені відомо, цього літа компанія планує відкриття трьох магазинів. Де і коли планується запустити ще один торгівельний об’єкт?
– Ще одне відкриття відбудеться в кінці серпня в столичному Promenada Park на Кільцевій дорозі.
Третій магазин цього літа площею 1390 кв. м буде реалізований на двох поверхах у форматі аутлет, де будуть представлені товари всіх груп та сезонів, діятимуть постійні знижки.
Сподіваємося, що магазин в Promenada Park зможе забезпечити потреби мешканців правобережної частини Києва та околишніх містечок. Географічне та логістичне розташування Promenada Park посприяли позитивному рішенню щодо відкриття чергового «аутлету» (перший магазин такого формату був відкритий в столичному ТРЦ New Way в 2017 році – прим. ред.). Задля такої площі на двох поверхах наші партнери об’єднують декілька приміщень. Також плюсом цієї локації є наявність великого дискаунтера Ашан, що забезпечує стабільний трафік у ТРЦ.
– Скільки магазинів загалом планує компанія відкрити в 2019 році? Акцент робите на географічне розширення, чи посилення позицій в окремих регіонах?
– Загалом ми можемо сміливо говорити про відкриття восьми магазинів, переговори по яким, вже знаходяться на фінальних етапах. Головними пріоритетами будуть обласні центри, де ми ще не представлені, а також посилення позицій в найбільших містах країни. Окремо хочу додати, що компанія має плани розпочати відкриття магазинів в районних центрах з населенням від 80 000 мешканців.
Читайте також –
Шлях до вершини: як Zara стала найбільшим в світі модним рітейлером