Новим маркетинг-директором національної мережі Аптека Доброго дня стала Анна Романова
12.09.2022 08:15
1720
Дарія Осіїк
До цього призначення Анна Романова очолювала маркетинг в ТАСКОМБАНК. Її професійний досвід складає понад 20 років, у портфоліо Анни — управлінські посади у компаніях Socar, Фуршет та інші.
У портфоліо Анни є кейси: створення маркетингових стратегій та запуск рекламних та PR-кампаній, реалізація масштабних всеукраїнських та регіональних комплексних проектів.
«Ми дуже раді, що Анна приєдналася до нашої команди. Український ринок аптечного рітейлу дає нам багато можливостей і ми переконані, що завдяки своєму досвіду Анна допоможе переосмислити підходи у сервісах і комунікаціях з клієнтами», — прокоментувала призначення СЕО мережі Аптека Доброго Дня Оксана Кириченко.
Читайте також –
Поділіться цією новиною в соціальних мережах
Читайте також
В ході RAU Workshop «Курс на e-commerce: перспективи для бізнесу та успішні кейси» head of SEO Фокстрот Максим Федорук розповів про...
50
Бігти вдвічі швидше: чи закінчується час для швидкої моди
Роздрібна мережа Shein зазнає нападок з боку французьких законодавців у зв’язку з підготовкою до публічного лістингу.
46
Готове бізнес-рішення: як мережі Spar та Наш Край розвивають франшизу
Як мережі Spar та Наш Край активно розвивають франчайзинговий напрямок, пропонуючи партнерам не сплачувати паушальний...
11