Новим маркетинг-директором національної мережі Аптека Доброго дня стала Анна Романова

Новим маркетинг-директором національної мережі Аптека Доброго дня стала Анна Романова

12.09.2022 08:15
  1720
Дарія Осіїк

До цього призначення Анна Романова очолювала маркетинг в ТАСКОМБАНК.  Її професійний досвід складає понад 20 років, у портфоліо Анни — управлінські посади у компаніях Socar, Фуршет та інші.

У портфоліо Анни є кейси: створення маркетингових стратегій та запуск рекламних та PR-кампаній, реалізація масштабних всеукраїнських та регіональних комплексних проектів.

«Ми дуже раді, що Анна приєдналася до нашої команди. Український ринок аптечного рітейлу дає нам багато можливостей і ми переконані, що завдяки своєму досвіду Анна допоможе переосмислити підходи у сервісах і комунікаціях з клієнтами», — прокоментувала призначення СЕО мережі Аптека Доброго Дня Оксана Кириченко.

Читайте також – 

Призначення місяця в рітейлі та не тільки: McDonald’s, Ашан, Metro Cash&Carry, Arricano, Nhood Ukraine та інші


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку