Новим маркетинг-директором національної мережі Аптека Доброго дня стала Анна Романова
12.09.2022 08:15
2247
Дарія Осіїк
До цього призначення Анна Романова очолювала маркетинг в ТАСКОМБАНК. Її професійний досвід складає понад 20 років, у портфоліо Анни — управлінські посади у компаніях Socar, Фуршет та інші.
У портфоліо Анни є кейси: створення маркетингових стратегій та запуск рекламних та PR-кампаній, реалізація масштабних всеукраїнських та регіональних комплексних проектів.
«Ми дуже раді, що Анна приєдналася до нашої команди. Український ринок аптечного рітейлу дає нам багато можливостей і ми переконані, що завдяки своєму досвіду Анна допоможе переосмислити підходи у сервісах і комунікаціях з клієнтами», — прокоментувала призначення СЕО мережі Аптека Доброго Дня Оксана Кириченко.
Читайте також –
Поділіться цією новиною в соціальних мережах
Читайте також
Leroy Merlin — міжнародний ритейлер, який спеціалізується на товарах для будівництва, ремонту та облаштування оселі.
35
Лариса Євтушенко, ТРЦ Piramida: Ми активно працюємо над ефективною ротацією орендарів
Як змінився tenant-mix в столичному ТРЦ Piramida у повномасштабну війну, за яким принципом обирають нових орендарів, які були...
99
Енергетика, агро, будівництво: які нові сфери розвивають власники АТБ, Епіцентр та ОККО
Будь-який бізнес прагне масштабуватися і розширюватися. Разом з тим протягом останнього часу спостерігається...
90