Новим маркетинг-директором національної мережі Аптека Доброго дня стала Анна Романова
12.09.2022 08:15
2180
Дарія Осіїк
До цього призначення Анна Романова очолювала маркетинг в ТАСКОМБАНК. Її професійний досвід складає понад 20 років, у портфоліо Анни — управлінські посади у компаніях Socar, Фуршет та інші.
У портфоліо Анни є кейси: створення маркетингових стратегій та запуск рекламних та PR-кампаній, реалізація масштабних всеукраїнських та регіональних комплексних проектів.
«Ми дуже раді, що Анна приєдналася до нашої команди. Український ринок аптечного рітейлу дає нам багато можливостей і ми переконані, що завдяки своєму досвіду Анна допоможе переосмислити підходи у сервісах і комунікаціях з клієнтами», — прокоментувала призначення СЕО мережі Аптека Доброго Дня Оксана Кириченко.
Читайте також –
Поділіться цією новиною в соціальних мережах
Читайте також
Сучасний ритейл — це більше, ніж просто продаж товарів. Це емоції, враження, інновації та сміливість виходити за рамки...
2
Купувати вигідно: як знижки та акції стали частиною споживацької культури
RAU запитала торговельні мережі, за яким принципом формують знижки та їх відсоток, а також наскільки тенденція купувати...
23
Мережа аптек АНЦ стала кращою аптечною мережею 2024 року
Вже четвертий рік поспіль мережа аптек АНЦ отримує найпрестижнішу відзнаку конкурсу-фестивалю “Вибір року”.
220