Новим маркетинг-директором національної мережі Аптека Доброго дня стала Анна Романова
До цього призначення Анна Романова очолювала маркетинг в ТАСКОМБАНК. Її професійний досвід складає понад 20 років, у портфоліо Анни — управлінські посади у компаніях Socar, Фуршет та інші.
У портфоліо Анни є кейси: створення маркетингових стратегій та запуск рекламних та PR-кампаній, реалізація масштабних всеукраїнських та регіональних комплексних проектів.
«Ми дуже раді, що Анна приєдналася до нашої команди. Український ринок аптечного рітейлу дає нам багато можливостей і ми переконані, що завдяки своєму досвіду Анна допоможе переосмислити підходи у сервісах і комунікаціях з клієнтами», — прокоментувала призначення СЕО мережі Аптека Доброго Дня Оксана Кириченко.
Читайте також –
Share this news on social networks
Read also
Для чернігівського Hollywood mall листопад ознаменувався новинами про посилення пулу орендарів. Так, днями в ТРЦ відбулося...
Визначено short-list «Персона року» в ритейлі та девелопменті: хто у фіналі RAU Awards 2025
4 грудня 2025 року в Києві відбудеться одна з найочікуваніших подій галузі — VIII церемонія нагородження RAU Awards 2025, яка...
AB InBev Efes Ukraine – у списку галузевих лідерів за версією журналу «ТОП-100. Рейтинги найбільших»
Журнал «ТОП-100. Рейтинги найбільших» представив підсумковий рейтинг «Галузеві лідери 2025 року», у якому відзначено...
