Новим маркетинг-директором національної мережі Аптека Доброго дня стала Анна Романова
До цього призначення Анна Романова очолювала маркетинг в ТАСКОМБАНК. Її професійний досвід складає понад 20 років, у портфоліо Анни — управлінські посади у компаніях Socar, Фуршет та інші.
У портфоліо Анни є кейси: створення маркетингових стратегій та запуск рекламних та PR-кампаній, реалізація масштабних всеукраїнських та регіональних комплексних проектів.
«Ми дуже раді, що Анна приєдналася до нашої команди. Український ринок аптечного рітейлу дає нам багато можливостей і ми переконані, що завдяки своєму досвіду Анна допоможе переосмислити підходи у сервісах і комунікаціях з клієнтами», — прокоментувала призначення СЕО мережі Аптека Доброго Дня Оксана Кириченко.
Читайте також –
Share this news on social networks
Read also
У київському ТРЦ Respublika Park відкрився новий простір Bowling Respublika – один із найбільших і технологічно оснащених боулінгів у...
Єгор Павленко, Live Animations: До чого рухається гейміфікація зараз
Генеральний директор компанії Live Animations, яка спеціалізується на інтеграції ігор та гейміфікацій у мобільні застосунки...
monobank і Фора: нові горизонти програми лояльності
Мережа супермаркетів Фора та перший в Україні банкінг без відділень monobank запустили комплексну інтеграцію сервісів...
