Новим маркетинг-директором національної мережі Аптека Доброго дня стала Анна Романова
До цього призначення Анна Романова очолювала маркетинг в ТАСКОМБАНК. Її професійний досвід складає понад 20 років, у портфоліо Анни — управлінські посади у компаніях Socar, Фуршет та інші.
У портфоліо Анни є кейси: створення маркетингових стратегій та запуск рекламних та PR-кампаній, реалізація масштабних всеукраїнських та регіональних комплексних проектів.
«Ми дуже раді, що Анна приєдналася до нашої команди. Український ринок аптечного рітейлу дає нам багато можливостей і ми переконані, що завдяки своєму досвіду Анна допоможе переосмислити підходи у сервісах і комунікаціях з клієнтами», — прокоментувала призначення СЕО мережі Аптека Доброго Дня Оксана Кириченко.
Читайте також –
Share this news on social networks
Read also
Автоматизація оформлення кадрової документації останнім часом стало одним із ключових запитів бізнесу. Тому 12...
Флористика у Varus: емоційна покупка, що підвищує середній чек
Флористика в продуктових мережах — це категорія, яка працює не стільки на раціональній логіці, скільки на емоціях....
Персоналізація, що продає: як Conversational Commerce підвищує конверсію та лояльність клієнтів
Як зробити комунікацію не просто автоматизованою, а людяною, точною та ефективною, а також як створювати...
