Новим маркетинг-директором національної мережі Аптека Доброго дня стала Анна Романова
До цього призначення Анна Романова очолювала маркетинг в ТАСКОМБАНК. Її професійний досвід складає понад 20 років, у портфоліо Анни — управлінські посади у компаніях Socar, Фуршет та інші.
У портфоліо Анни є кейси: створення маркетингових стратегій та запуск рекламних та PR-кампаній, реалізація масштабних всеукраїнських та регіональних комплексних проектів.
«Ми дуже раді, що Анна приєдналася до нашої команди. Український ринок аптечного рітейлу дає нам багато можливостей і ми переконані, що завдяки своєму досвіду Анна допоможе переосмислити підходи у сервісах і комунікаціях з клієнтами», — прокоментувала призначення СЕО мережі Аптека Доброго Дня Оксана Кириченко.
Читайте також –
Share this news on social networks
Read also
4 грудня у Києві пройшла VIII церемонія нагородження кращих компаній сфер роздрібної торгівлі та торговельної...
У Львові у ТЦ Great відкрився найбільший Епіцентр Food&Home (фотоогляд)
У Львові відбулося відкриття нового гіпермаркету Епіцентр Food&Home у торговому центрі Great. Це найбільший об’єкт...
Novus у 2026 році планує відкрити 10 повноформатних супермаркетів і 50 магазинів Мі Маркет: не тільки в Києві, а й в регіонах
Мережа супермаркетів Novus у грудні 2025 року планує відкриття двох супермаркетів у Вишгороді (Набережна, 2б) та Києві (вул....
