Маріанна Самсонова, USUPSO Ukraine: Плануємо відкрити 30 магазинів до кінця 2021 року

Маріанна Самсонова, USUPSO Ukraine: Плануємо відкрити 30 магазинів до кінця 2021 року

30.05.2019 08:15
  929
Микола Маранчак

Co-Founder української мережі магазинів товарів з Японії USUPSO про франшизу, вихід до Києва, плани на запуск нової категорії товарів і перші результати, яких вдалося досягти за півтора року роботи в Україні.

Цей текст доступний також російською мовою

Бренд USUPSO з’явився в Токіо – одній зі світових столиць сучасного дизайну та інновацій. Він став основоположником і лідером в сегменті простих, але яскравих товарів для повсякденного життя. Міжнародна мережа USUPSO сьогодні налічує понад 1000 магазинів в 30-ти країнах світу. В Україну рітейлер зайшов в кінці 2017 року і за півтора року відкрив 10 торгових точок. Які подальші плани на розвиток мережі у нас в країні, який період окупності одного магазину, коли перший з них відкриється в Києві, і яка нова категорія товарів з’явиться до осені 2019 року, RAU розповіла Co-Founder української мережі USUPSO Маріанна Самсонова.

– Бренд USUPSO працює в Україні трохи більше року. Наскільки задоволені результатами роботи? 

– Якщо міряти за шкалою від 1 до 10, то можна сказати, що ми задоволені на 11! І це не перебільшення. Ми привезли в Україну новий формат, який полюбився українському споживачеві завдяки високій якості товарів і низькій ціні. Найважливіший результат – це щасливий покупець, який приходить в наш магазин за емоцією і натхненням.

– Скільки зараз магазинів в мережі? Чи є серед них флагман?

– В кінці квітня цього року ми відкрили наш ювілейний 10-й магазин у Вінниці. Флагманський магазин знаходиться в серці Одеси, на вулиці Дерибасівській.

– Всі магазини відкриваються по франшизі?

– Ні, не все. У мережі USUPSO є як власні, так і франчайзингові магазини.

Останні два місяці ми активно працювали над тим, щоб удосконалити франчайзингову модель і зробити її максимально ефективною. Ми розробили збірник посібників для франчайзі, що включає в себе стандарти, правила, нюанси і бізнес-процеси, адаптовані під особливості ведення бізнесу в Україні. В цих посібниках франчайзі можуть знайти відповіді на будь-які питання, які виникають при підготовці до відкриття магазину і його роботі.

В структурі компанії створено відділ по кураторству партнерських магазинів, який допомагає з вибором локації, узгодженням умов співпраці з ТРЦ, створенням планограмм товарної викладки, підготовкою магазину до відкриття і самим відкриттям. Ми несемо відповідальність за всі етапи реалізації проекту.

Терміни окупності, як і вартість, розраховуються індивідуально. Вони залежать від регіону і від конкретної локації. Для кожного магазину розробляємо фінансову модель, попередньо вивчаємо привабливість місця за допомогою геомаркетингу. В середньому період окупності магазину формату 150 кв. м становить 18-20 місяців.

– Як швидко мережа USUPSO планує масштабуватися в Україні? Варто очікувати активну експансію або більше сконцентруєтеся на вже відкритих об’єктах?

– Ми плануємо відкрити 30 торгових точок до кінця 2021 року. На даний момент розглядаємо кілька нових регіонів і найближчим часом розповімо, де будуть відкриватися нові резиденції.

– Чи можна очікувати USUPSO в споруджуваних мегамоллах в столиці? Чи будуть такі торгові точки відрізнятися від інших?

– Плануємо відкриття USUPSO в Києві до 2020 року. Розглядаємо різні локації, і мегамоли, що будуються, в тому числі. Це однозначно буде новий формат. Рік тому в мережі USUPSO з’явився преміум-формат. Дизайн виконаний в стилі «Лофт», в жовтих і сірих кольорах. Також буде відрізнятися асортимент.

– Наскільки відрізняються принципи ведення бізнесу в Україні від інших країн?

– Діюча бізнес-модель застосовна в будь-якій країні, тому кардинальних відмінностей я не спостерігаю. Швидше за все, ключове – спосіб залучення споживачів. В Україні ми виділяємо багато ресурсів на маркетинг, в той час як, наприклад, в Індонезії та Індії високий трафік знижує вплив маркетингу на залучення та продажу.

– Що потрібно знати іншим закордонним рітейлерам, які хочуть вийти на український ринок?

– Важливо знати потреби своєї цільової аудиторії, і розуміти, як ці потреби задовольнити. Споживач оточений величезною кількістю різних пропозицій: що йому надіти, що поїсти, який товар придбати. Щоб він вибрав саме вас, потрібно розуміти, що клієнт хоче отримати – яку емоцію або яку потребу закрити.

– Розкажіть трохи про продуктову лінійку компанії в Україні. Що можна знайти на полицях USUPSO?

– У наших магазинах представлено більше 3500 товарів. У USUPSO можна знайти азіатську косметику, товари для дому, для дітей, для подорожей, широкий асортимент сумок, гаманців, окулярів, брелоків та інших аксесуарів, засобів по догляду за тілом.

– Хто виробляє товари? Чи немає серед них українських виробників?

– Бренд USUPSO родом з Японії. У центральному офісі в Токіо знаходиться відділ дизайну та розвитку, який щодня тестує ідеї і відбирає найцікавіші новинки. Далі відділ постачання запускає у виробництво відібрані і узгоджені моделі. USUPSO розміщує виробництво на 120 фабриках, які знаходяться в Японії, Китаї та в Кореї.

– Чи є топові позиції товарів?  

– Безумовно є хіти продажів, в основному це товари з категорії «Краса і здоров’я». Азіатська косметика вже протягом 3-4х років активно користується попитом серед українських дівчат, цей ринок дуже швидко розвивається і пропонує все більш нову і цікаву продукцію. У USUPSO представлено більше 600 SKU косметики для догляду за тілом. Ми ретельно відбираємо асортимент, адже потрібно враховувати особливості різних типів шкіри. Ще одна топова категорія – це м’які іграшки. Вони створені для обіймів. Їх люблять всі наші покупці, безвідносно віку або статі.

– Чи всі категорії товарів USUPSO представлені в Україні? 

– Є одна категорія, яка поки не представлена – азіатські снеки. На даний момент ми вивчаємо смакові побажання наших споживачів, збираємо фокус-групи і проводимо дегустації. Ми плануємо розвинути цю категорію до осені 2019 року.

– Чи виправдав запуск інтернет-магазину в Україні очікування? Говорили, що він буде першим у світі…

– Так, дійсно, інтернет-магазин USUPSO в Україні з’явився першим серед 30 країн, зараз він – наша візитівка. Це інструмент, який допомагає збільшувати впізнаваність бренду в тих регіонах України, де поки ще немає магазинів. На початку цього року ми розробили стратегію просування, і до осені плануємо запуск повноцінної платформи з максимально зручним інтерфейсом і корисною інформацією.

– Як змінилися фінансові показники в цьому році в порівнянні з 2018-м?

– 2018 рік – був роком старту. 25 січня ми відкрили свій перший магазин, а в період з червня по грудень ми запустили ще шість торгових точок. Порівнювати 2019-й і 2018-й дуже складно, тому якщо говорити в цілому, показники стабільні і прогнозовані.

– Що означає назва бренду?

– У перекладі з японської мови, USUPSO означає – швидкість. Бренд “біжить” в ритмі життя своїх покупців, трохи випереджаючи їх.

Читайте також

Джек Ши, Miniso: Франчайзинг – самый быстрый формат расширения бизнеса

 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку