Вгадати бажання: новий маркетинг-директор McDonald’s Ukraine про роботу з клієнтами
У своєму першому інтерв’ю на новій посаді директор з маркетингу McDonald’s Ukraine Ольга Васильєва розповіла про поставлені цілі і завдання, кастомізації ресторану, розвитку бренду, впровадженні інновацій та багато іншого.
Цей матеріал також доступний російською мовою
У квітні Ольга Васильєва призначена новим директором з маркетингу McDonald’s Ukraine – замість Юлії Бадрітдінової, яка перейшла на пост генерального директора компанії . В інтерв’ю MMR Ольга розповіла про своє призначення, діджіталізацію процесів, екологічних ініціативах і багато іншого. RAU вибрала найцікавіші тези інтерв’ю.
Про застосування нових технологій
Специфіка маркетингу в компанії в тому, що ми не тільки формуємо досвід всередині ресторану, а й говоримо про цей досвід людині ззовні. Тому ми як інноваційний бренд ростемо і розвиваємося.
Компанія весь час знаходиться в пошуку нових підходів в маркетингу. Безпосередньо моя задача – бути на хвилі змін. Наприклад, в команді є фахівець, який відповідає за Brand Engagement, адже сьогодні ми системно працюємо з digital та Influencer Marketing.
Сьогодні ми єдині в індустрії, хто професійно об’єднав новітні технології і високий рівень гостинності. Уже з’явилися ресторани нового формату, де є сенсорний екран для здійснення замовлення і послуга вибору обслуговування за столиком.
З одного боку, ми йдемо в digital і прискорення всіх процесів, а з іншого – у нас з’явилися експерти гостинності, які готові в будь-який момент передбачити запит клієнта в ресторані і допомогти йому. Кількість таких закладів буде рости, замінюючи ресторани традиційного формату.
McDonald’s вже купив штучний інтелект від Dynamic Yield, який буде передбачати замовлення клієнта в залежності від погодних умов, пробок в місті, останніх новин та інших факторів. Технології є найважливішим елементом нашої глобальної стратегії, але вони всі будуть слідувати виключно потребам наших клієнтів.
Про нове меню і послуги з доставки їжі
Ми продовжимо розвивати доставку, яка сьогодні працює в Києві, Одесі, Харкові та Дніпрі. Ще п’ять років тому про доставку ми навіть не думали, а тепер ми працюємо з доставкою і наші клієнти задоволені.
Доставка – це відповідь на запит споживача «Мені треба швидше і тоді, коли я хочу». Сьогодні ми настільки кастомізовані, що в багатьох ресторанах, коли постійні клієнти приходять на сніданок, співробітник його зустрічає фразою: «Вам як зазвичай – капучіно і круасан?».
Розвиток меню і брендові комунікації не йдуть з мого функціоналу. McDonald’s – місце, куди приходять люди за смачною їжею і гостинністю. Якщо говорити простими словами, то завдання маркетингу – допомогти і сприяти всім функціям, аби ці дві складові наш клієнт гарантовано отримав при візиті.
Про екологічність бізнесу
McDonald’s поставив перед собою зобов’язання по переробці використаної упаковки до 2025 року. Це означає, що ми вже зараз активно працюємо над тим, щоб найближчим часом все пакувальні матеріали були з відновлюваної сертифікованої сировини. Весь пакувальний матеріал з усіх ресторанів повинен буде перероблятися. Над цим завданням активно працює спеціально створена в компанії група, думаю, що вже в наступному році ми зможемо поділитися позитивними результатами. Уже сьогодні використовуємо теплові насоси, встановлюємо сонячні панелі і використовуємо воду з кондиціонерів для поливу газонів.
Источник mmr.ua
Читайте также –
Нова стратегія McDonald’s: гендерний баланс і різноманітність