Марина Вознесенська, box експрес маркет: Залучаємо додаткові інвестиції та розглядаємо питання кредитування

Марина Вознесенська, box експрес маркет: Залучаємо додаткові інвестиції та розглядаємо питання кредитування

19.04.2022 09:00
  1346
Микола Маранчак

Директор з маркетингу мережі box експрес маркет Марина Вознесенська розповіла про роботу мережі, втрати, співробітників та вирішення нагальних питань під час воєнного стану.

– Скільки магазинів із якої кількості на сьогодні працює?

– Сьогодні працює вже близько 60% мережі: це 40 маркетів. Кожного дня цифра змінюється, в залежності від обставин магазини можуть зачинятися. Або навпаки – відновлювати роботу.

– Чи вдалося зберегти всі магазини, чи частина внаслідок військових дій постраждала?

– На жаль, не всі магазини вціліли, маркети box зазнали значних пошкоджень у Гостомелі, Ірпені, Ворзелі. Магазини у цих містах мають розбиті стіни, вітрини, розгромлене обладнання та повністю розкрадені. Є також маркети у Києві, в яких у наслідок хвиль від бомбових ударів розбило вітрини.

– Наскільки вдалося налагодити роботу з постачальниками та виробниками?

– Наразі не з усіма партнерами вдалося повернутися до співпраці. Деякі не продовжили працювати й закрили компанії. З багатьма не вдалося повернутися до домовленостей, які були до початку війн. Значно змінилися умови співпраці, які є неприйнятними для нас, враховуючи всі обставини та проблеми.

– Як вирішуєте питання щодо проблем логістики?

– Це одна із значних проблем, яка тривала з перших днів війни. Наразі ми її вирішили, перезапустили свою логістичну службу та додатково під’єднали аутсорсингову компанію.

– Як організовано роботу із забезпечення безпеки працівників?

– Для забезпечення зовнішньої безпеки працівників, на маркетах є в наявності інформація про найближчі бомбосховища, прописана процедура поведінки у разі повітряної тривоги та іншої небезпеки. Внутрішньою безпекою в нас займається служба безпеки нашої компанії.

– Чи вдалося зберегти всю команду, чи з якимось відсотком співробітників довелося тимчасово розлучитися?

– Дуже багато персоналу вимушені були евакуюватися. Тим, хто залишилися, та мають змогу працювати, ми надаємо таку можливість. Співробітникам, посади яких під час війни не є актуальними, запропонували інші варіанти, й тут вже на їх розсуд. Хто хотів, той продовжив працювати.

– Чи є у вас якісь проблемні питання з орендодавцями? Які саме?

– У більшій мірі орендодавці йдуть нам на зустріч, але є 5-10%, які не розуміють і не хочуть розуміти ситуацію, яка склалася. Вони бажають 100% виплату оренди, незважаючи на те, що маркети не працювали або працювали у скороченому режимі.

– З якими ще можливо форс-мажорами зіткнулася мережа і як вирішує ці питання?

– Складнощів було багато, але поступово вдається їх вирішувати. Залишилася проблема нестачі оборотних коштів. Ми частково залучаємо додаткові інвестиції, та розглядаємо питання кредитування.

– Поділіться досвідом волонтерської діяльності вашої мережі.

– Майже з перших днів війни ми активно долучилися до волонтерської допомоги. Незважаючи на постійну нестачу інгредієнтів та проблеми з логістикою, наша пекарня працювала безперестанку. Ми забезпечували хлібобулочними виробами територіальну оборону Оболонського, Деснянського та Святошинського районів. Також системно забезпечували табачними виробами та продуктами довготривалого зберігання. Наразі випікаємо та по можливості доставляємо хліб у місто Ірпінь.

Читайте також –

Олена Аннєнко, EVA: Наш інтернет-магазин продовжує працювати, попит складає близько 40% від довоєнного рівня


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку